Nissan L6 resto-mod
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Nissan L6 resto-mod
A čmo kar novo temo odpret?
Ta vikend se je mal premaknilo glede motorja za 240Z.
Marca sem privlekel domov serijskega L28 in tako se je začelo...
Najprej vse razstavt in bloke peljat na morje (ok, v Koper povrtat - na levi zaverhotov MB)
5 minut strahu je bilo za polomljene šraufe od karterja ven pobrat:
Pucanje bloka #1 - dratpiršna:
Pucanje bloka #2 - vap:
Evo ga - povrtan na 89mm (+3mm), spucan, ready za barvanje (upam, da jutri)
LP
Ta vikend se je mal premaknilo glede motorja za 240Z.
Marca sem privlekel domov serijskega L28 in tako se je začelo...
Najprej vse razstavt in bloke peljat na morje (ok, v Koper povrtat - na levi zaverhotov MB)
5 minut strahu je bilo za polomljene šraufe od karterja ven pobrat:
Pucanje bloka #1 - dratpiršna:
Pucanje bloka #2 - vap:
Evo ga - povrtan na 89mm (+3mm), spucan, ready za barvanje (upam, da jutri)
LP
Re: Nissan L6 resto-mod
#FuckYes! Te teme se pa res veselim.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nissan L6 resto-mod
wooo ..jst tudi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Nissan L6 resto-mod
Stari kaj tako hitro so to rešli brez vsake drame? Se pravi ni pršlo skozi.Bomba.
Daj notri gred in bate da vidimo kolko štrlijo ven in kolko jih bomo odrezali. Daj kako sliko batov da vidim dish.
Jaz se lotim glave.
Mega bo!
Daj notri gred in bate da vidimo kolko štrlijo ven in kolko jih bomo odrezali. Daj kako sliko batov da vidim dish.
Jaz se lotim glave.
Mega bo!
Let's go Brandon!
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Hudo! Ker velik blok je to v primerjavi z mojim V6!
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Heh je bilo tako: po telefonu - 3mm? To ne bo šlo. Ko sem pripeljal - 3mm? Misliš 0.3mm? No potem smo premerili in ugotovili da je kar precej rezerve. Po vrtanju je še vedno ene 8-9mm mesa med cilindri (čeprav glavni problem so vodni kanali). Baje je blok dober in bo zdržu!
Glede merjenja višine batov pa še ne morem nič narediti ker še nimam ojnic. Bom verjetno kar neke H-beam in ARP2000 vijake vzel, da ne razdiram tistega L24 motorja samo zaradi ojnic.
Glede merjenja višine batov pa še ne morem nič narediti ker še nimam ojnic. Bom verjetno kar neke H-beam in ARP2000 vijake vzel, da ne razdiram tistega L24 motorja samo zaradi ojnic.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
kaj bo to vrelo, braaaaaaaap
a kolektor pa sesalca že maš? ker ko ti doktor rihta glavo bi se splačal še port matching nardit da ne delaš pol tega sam...
a kolektor pa sesalca že maš? ker ko ti doktor rihta glavo bi se splačal še port matching nardit da ne delaš pol tega sam...
Re: Nissan L6 resto-mod
Kolko zračnosti ste pa je naredu med bati in blokom? Izpušni baje da je ze. Sesalni pa ne. Kak je plan lauko? 3 dupli od 45 ali se nisi še sprijaznu?
Let's go Brandon!
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
O hudo, zakon da je ratal povrtat blok! Yeah, kokice prpravlene za nadaljevanje