Uradna "Vse bomo kupli" tema
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
+1
Sicer pa je tole ena najbolj zanimivih tem za branje
Sicer pa je tole ena najbolj zanimivih tem za branje
- papi
- Posts: 2194
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
P.... kaj ste scali na koprive?DS71 wrote:mislim da si eno tako pokozlal kot da bi v tvojo temo pero stavil slike od šwasarije na bmw .. se mi zdi da je teh 50 strani izključno tema od cox-a in vladota ..ali se motim ?papi wrote:O joj kaj ?!?
PS: fantje, opli so forum nardili
PS2: bi reku da je caddy zakon, glede na zgoraj povedano... grd je!
Slabo ti gre za enega ki je naredil forum
No to da je to vbistvu njihova tema nism niti pomislu/opazil...
Se opravičujem, bomo porihtali...
- L4UK0
- Posts: 3112
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Papiju - gospodu Rji - je mal zarustalo... Se v njegovem imenu opravičujem...
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
primož , ta ki vozi terenca, je hroščar tako, da recimo da nisi prov totalno zajebal.
Let's go Brandon!
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
No da ne bo izgledalo da se samo budalimo ... včasih se pri nas tudi kaj naredi
Naš bivši kombi ...
Živi od prejšnjega tednja malo bolj nizko življenje
Naš bivši kombi ...
Živi od prejšnjega tednja malo bolj nizko življenje
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Za tiste ki ne poznate specifike nižanja zračnohlajenih vozil pa še malo tehnikalij
Slike so iz interneta .. ampak tokrat smo se nižanja lotili tako ..
Sprednji most od t2 izgleda nekako tako (ta je sicer od T1 .. ampak ..recimo )..
Na mestih kjer je označeno z rdečim so listnate vzmeti fixno vpete v most in določajo pozicijo rok ter s tem višino vozila.
LIsti gredo skozi tak komad, ji je na dveh mestih zavarjen v cev, na enem pa priterjen z vijakom.
Slike so iz interneta .. ampak tokrat smo se nižanja lotili tako ..
Sprednji most od t2 izgleda nekako tako (ta je sicer od T1 .. ampak ..recimo )..
Na mestih kjer je označeno z rdečim so listnate vzmeti fixno vpete v most in določajo pozicijo rok ter s tem višino vozila.
LIsti gredo skozi tak komad, ji je na dveh mestih zavarjen v cev, na enem pa priterjen z vijakom.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Da lahko vozilo znižamo osvobodimo to vpetje in navarimo nastavke ki omogočajo da se pozicija roko poljubno spreminja .. nastavki izgledajo tako .
Na cevi kjer je v nastavek privijačen vijak se naredi podolgovata zareza in most postane poljubno nastavljiv po višini.
Na cevi kjer je v nastavek privijačen vijak se naredi podolgovata zareza in most postane poljubno nastavljiv po višini.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Nadaljevanje sledi ... (moram prenehat drugače bo šef jezn ker pišem članke med službo )
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Da bi se izognili nadležnemu bump steer-u in ekstremno trdemu podvozju ki se pojavi pri močno znižanih vozilih smo dodatno zmontirali še spuščene premnike. Narejeni so tako da je vpetje kolesa prestavljeno višje na premniku in z tem avto postane nižji, ker se ob tem geometrija podvozja ne spremeni (končniki so vpeti na istem mestu kot originalno) se avto pelje enako kot prej.
Kombinacija nastavljivega mostu in spuščenih premnikov nam tako omogoči individualno nastavljanje višine ter rahlo trše podvozje v izogib drgnjenja ob blatnik, brez da bi se kvaliteta vožnje bistveno poslabšala.
Kombinacija nastavljivega mostu in spuščenih premnikov nam tako omogoči individualno nastavljanje višine ter rahlo trše podvozje v izogib drgnjenja ob blatnik, brez da bi se kvaliteta vožnje bistveno poslabšala.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Za zadaj smo za nižanje izbrali podobno metodo kot spredaj, premaknjeno vpetje li ga dosežemo z montažo talšnih komadov
Zadnja os se z tem premakne nekaj cenitmetrov višje in rezultat je nižji avto...
Seveda obstaja tudi zadaj možnost prestavljana višine na torzijskih palicah v kolikor je to potrebno za korekcijo višine, ampak v našem priemru se je izšlo čudovito brez tega.
Zadnja os se z tem premakne nekaj cenitmetrov višje in rezultat je nižji avto...
Seveda obstaja tudi zadaj možnost prestavljana višine na torzijskih palicah v kolikor je to potrebno za korekcijo višine, ampak v našem priemru se je izšlo čudovito brez tega.
O Anja .. o tebi se mi sanja.