-
papi
- Posts: 2194
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 24 Mar 2017, 16:06
L4UK0 wrote:eugene wrote:Jaz rad gledam eugenes garage samo nimam neki cajta zadnje čase. Si pa mislim, da bi ga imel še manj če bi imel televizijo.
Word!
Jst sm v podobni situaciji/mišljenju...
Če imam čas raje kej ustvarjam
Pa brez zamere
Croma: imaš pogojno prav
Last edited by
papi on 24 Mar 2017, 16:22, edited 2 times in total.
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 24 Mar 2017, 16:11
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 24 Mar 2017, 17:25
če že ne spremljam politike,fucbala in belih nacionalnih športov je pač treba kej pred(ali namesto) spanjem nahranit možgane ..drgač tv sploh nič
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
mitja1303
- Posts: 99
- Joined: 08 Jan 2015, 21:36
- Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California
Post
by mitja1303 » 27 Mar 2017, 07:34
V zadnji izdaji revije Ultra VW je članek o predelavi hrošča pri Gas Monkey, vprašanje kdaj pa se bo oddaja vrtela na TV, ali se je mogoče že?
-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 27 Mar 2017, 08:36
je ze bla v soboto.. drugace pa kaj je to porsche masina ? 2.2 z 200 konji ?
-
eugene
- Posts: 1287
- Joined: 22 Jan 2011, 08:47
Post
by eugene » 27 Mar 2017, 09:46
Vpraši se kateri porsche. 6 cilindraš ne stoji notri. 4 cilinraše iz 356 in se jih da spravit na mogoče 2l max ker ima blok manj placa med stojnimi vijaki od glav in 200km bo zelo zelo težka. mogoče bi lahko bil 2.0 4cam Fuhrman samo je motor 100k usd. lahko bi bil typ4 iz 914 samo to je vw mašina in aftermarket za typ 4 je bolj tu v evropi razvit. američanom se po večini ne da s tem ukvarjat. imajo pa oni najmočnejši in najrazvitejši aftermarket za typ1 ( to je hroščeva mašina) in kubatura gre do 2.4 na original bloku( s tem mislim bolj na original postavitvijo stojnih vijakov) in tam preko 3 l na aftermarket blokih z premaknjenimi stojnimi vijaki in več placa za gred. to je friznjen typ1 2.2 z 200km kar ni nič posebnega.
Obstaja še popolus 4 cilindraš ki bazira na skrajšanem porsche 6 cilindrašu in je tam 20-30k usd.
Let's go Brandon!
-
mitja1303
- Posts: 99
- Joined: 08 Jan 2015, 21:36
- Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California
Post
by mitja1303 » 27 Mar 2017, 12:30
Tale hrošč ima zelo zanimiv izpuh, ki se ga na teh slikah žal ne vidi in ni nikjer napisano čigav je, bom poslikal v reviji če kdo ve kam paše
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 27 Mar 2017, 17:52
zegler wrote:je ze bla v soboto.. drugace pa kaj je to porsche masina ? 2.2 z 200 konji ?
13. februarja se je to rolalo prvič
drgač je motor 2276 , auspuh je vintage speed exhaust ..pa ene dobre dvodelne 17 feltne so nametali gor ..v bistvu klasika za videt ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...