BMW E12 525a 1976
BMW E12 525a 1976
Pozdravljeni,
nisem sicer nov na forumu, ga spremljam že en čas. Nisem pa doslej predstavil še nobenega avtomobila.
Torej omenjeni avto je nanjnovejša pridobitev, vsa bolezen oz. ljubezen do starih kant še posebej BMW-jevih pa se je začela dobra tri leta nazaj, ko sem kupil dobro staro e34 525i z namenom preprodaje. Z avtom sem vseeno naredil kar nekaj kilometrov. Takoj po prodaji me je nekaj začelo vleči nazaj.
Pred kratkim sem imel še 2 komada e34, ena je ostala za dele tako, da če kdo kaj rabi je avto še skoraj kompleten, drugo sem prodal ker imam kapacitete polne.
Pri hiši je cca. 10 let že tudi Hrošč 1200J letnik 76.
Približno eno leto nazaj je k hiši pot našel tudi TAS-ov Golf mk1 1.6d.
Istočasno si dobri dve leti lastim še nedokončan projekt Mercedeza W123 300dA, ki se prodaja med malimi oglasi.
Ker pa od viška ne boli glava sta tukaj še 2 BMW-ja letnik 88 in sicer serije 7 E32. Eden je za dele, ker vedno kak vijak prav pride. V drugem je slavni m30b35 motor in ročni menjalnik.
Sedaj pa je tukaj še moj prvi "Shark Nose" BMW E12 525 z avtomatskim menjalnikom. Motor je popularni 6 valjni M30 z verigo in uplinjačem. Avtomatski menjalnik ima vsega skupaj 3 prestave.
Od avtomobilov je trenutno vozno vse razen Mercedes, pa še s tistim sem se pripeljal domov preden se ga je začelo rezat.
Zgodba E12: avto sem zasledil zvečer na avto.netu-u in kljub pozni uri poklical ter se dogovoril za ogled takoj zjutraj. Če sem iskren sem vedel, da bom avto vzel že takoj po pogovoru z lastnikom. Kaka je zgodba avtomobila? Prejšnji lastnik si ga je lastil Slovenec živeč v Nemčiji že od leta 1990 in ga vseskozi tam tudi uporabljal. Avto pa je leta 2003 pripeljal v hrambo v Prekmurje, ker imajo tukaj nepremičnino. Pred tremi leti so ga prestavili v uto, v kateri sem ga jaz našel. Avto je bil na suhem, stal na betonu in v zračnem prostoru tako, da je teh 14 let dobro prestal.
Avto sem sedaj postavil v garažo in uredil osnovne stvari da ga lahko zaženem. Najprej ni bilo iskre, ker je bil na poti do tuljave nekje slab stik. Potem se je izkazalo, da je zabasana cev dovoda goriva. V naslednjih dneh imam namen izčrpati vsebino rezervarja in prepihati cev ter menjati filtra goriva. Zavore je prijelo, ampak se ga je vseeno nekako dalo prestaviti z veliko napora. Včeraj sem zato še začel razdirati zadnje zavore. Avto je včeraj prižgal iz 1,5l flaške in teče presenetljivo uglajeno. Namen imam še sneti uplinjač in ga kompletnega ščistit. Včeraj se ga je tudi posesalo, danes ali v naslednjih dneh pa ga čaka pranje po dolgem času.
Avto bo po planu na cesti naslednjo sezono in gre takoj, ko bo vozen v garažo na drugo lokacijo.
nisem sicer nov na forumu, ga spremljam že en čas. Nisem pa doslej predstavil še nobenega avtomobila.
Torej omenjeni avto je nanjnovejša pridobitev, vsa bolezen oz. ljubezen do starih kant še posebej BMW-jevih pa se je začela dobra tri leta nazaj, ko sem kupil dobro staro e34 525i z namenom preprodaje. Z avtom sem vseeno naredil kar nekaj kilometrov. Takoj po prodaji me je nekaj začelo vleči nazaj.
Pred kratkim sem imel še 2 komada e34, ena je ostala za dele tako, da če kdo kaj rabi je avto še skoraj kompleten, drugo sem prodal ker imam kapacitete polne.
Pri hiši je cca. 10 let že tudi Hrošč 1200J letnik 76.
Približno eno leto nazaj je k hiši pot našel tudi TAS-ov Golf mk1 1.6d.
Istočasno si dobri dve leti lastim še nedokončan projekt Mercedeza W123 300dA, ki se prodaja med malimi oglasi.
Ker pa od viška ne boli glava sta tukaj še 2 BMW-ja letnik 88 in sicer serije 7 E32. Eden je za dele, ker vedno kak vijak prav pride. V drugem je slavni m30b35 motor in ročni menjalnik.
Sedaj pa je tukaj še moj prvi "Shark Nose" BMW E12 525 z avtomatskim menjalnikom. Motor je popularni 6 valjni M30 z verigo in uplinjačem. Avtomatski menjalnik ima vsega skupaj 3 prestave.
Od avtomobilov je trenutno vozno vse razen Mercedes, pa še s tistim sem se pripeljal domov preden se ga je začelo rezat.
Zgodba E12: avto sem zasledil zvečer na avto.netu-u in kljub pozni uri poklical ter se dogovoril za ogled takoj zjutraj. Če sem iskren sem vedel, da bom avto vzel že takoj po pogovoru z lastnikom. Kaka je zgodba avtomobila? Prejšnji lastnik si ga je lastil Slovenec živeč v Nemčiji že od leta 1990 in ga vseskozi tam tudi uporabljal. Avto pa je leta 2003 pripeljal v hrambo v Prekmurje, ker imajo tukaj nepremičnino. Pred tremi leti so ga prestavili v uto, v kateri sem ga jaz našel. Avto je bil na suhem, stal na betonu in v zračnem prostoru tako, da je teh 14 let dobro prestal.
Avto sem sedaj postavil v garažo in uredil osnovne stvari da ga lahko zaženem. Najprej ni bilo iskre, ker je bil na poti do tuljave nekje slab stik. Potem se je izkazalo, da je zabasana cev dovoda goriva. V naslednjih dneh imam namen izčrpati vsebino rezervarja in prepihati cev ter menjati filtra goriva. Zavore je prijelo, ampak se ga je vseeno nekako dalo prestaviti z veliko napora. Včeraj sem zato še začel razdirati zadnje zavore. Avto je včeraj prižgal iz 1,5l flaške in teče presenetljivo uglajeno. Namen imam še sneti uplinjač in ga kompletnega ščistit. Včeraj se ga je tudi posesalo, danes ali v naslednjih dneh pa ga čaka pranje po dolgem času.
Avto bo po planu na cesti naslednjo sezono in gre takoj, ko bo vozen v garažo na drugo lokacijo.
- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: BMW E12 525a 1976
90's paint job
Re: BMW E12 525a 1976
Meni niti ni tolk mimo Mi je všeč..
Re: BMW E12 525a 1976
Super! Uspešno obnovo in veliko varnih km
So Feltne z BMW ali Alpina napisom?
So Feltne z BMW ali Alpina napisom?
Alpinas were always posh hot rods!
Re: BMW E12 525a 1976
Čestitam za pridobitev! Veliko užitkov z njim in varnih kilometrov.
Re: BMW E12 525a 1976
Hvala za lepe zelje.
Na mojih feltnah pise Alpina. Sem pa videl na internetu, da se prodajajo platisca pod imenom "alpina design" ki pa niso z alpina napisom. Mi je pa zanimivo, da ima ze 5 vijakov in diske tudi zadaj.
Danes sem avto opral. Dimer dela cudeze. Nekaj rje sem sicer zasledil katera pa ni kljucna za voznjo in je letos nimam namena sanirat. Avto je tudi naredil prvih nekaj metrov po dvoriscu. Menjalnik zgleda da je vredu. Ostalo se bo se sproti pokazalo, zavore morem se do konca razdret in porihtat dovod goriva.
Na mojih feltnah pise Alpina. Sem pa videl na internetu, da se prodajajo platisca pod imenom "alpina design" ki pa niso z alpina napisom. Mi je pa zanimivo, da ima ze 5 vijakov in diske tudi zadaj.
Danes sem avto opral. Dimer dela cudeze. Nekaj rje sem sicer zasledil katera pa ni kljucna za voznjo in je letos nimam namena sanirat. Avto je tudi naredil prvih nekaj metrov po dvoriscu. Menjalnik zgleda da je vredu. Ostalo se bo se sproti pokazalo, zavore morem se do konca razdret in porihtat dovod goriva.
Re: BMW E12 525a 1976
Čestitam za Alpina feltne, torej avto je sigurno več vreden za enega cliotaDKsW123 wrote:Hvala za lepe zelje.
Na mojih feltnah pise Alpina. Sem pa videl na internetu, da se prodajajo platisca pod imenom "alpina design" ki pa niso z alpina napisom. Mi je pa zanimivo, da ima ze 5 vijakov in diske tudi zadaj.
Danes sem avto opral. Dimer dela cudeze. Nekaj rje sem sicer zasledil katera pa ni kljucna za voznjo in je letos nimam namena sanirat. Avto je tudi naredil prvih nekaj metrov po dvoriscu. Menjalnik zgleda da je vredu. Ostalo se bo se sproti pokazalo, zavore morem se do konca razdret in porihtat dovod goriva.
Ja res je pri e12, e3 in e9 se pojavljajo platišča z popolnoma enakim dizajnom in merami razlika je samo v napisu Alpina ali BMW. Seveda je brezveze omejati katera so bolj cenjena. Se pa pojavljajo tudi "Alpina design" ki pa so znamke BMW(tudi ATS) in niso deljenih dimenzij in tudi sam dizajn se razlikuje od teh, saj ima drugačne krake ima pa enako število krakov (20) od tu tudi ime za poimenovanje in se nepoznavalcu od daleč zdijo kot Alpinke.
Alpinas were always posh hot rods!
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E12 525a 1976
zanimiva e12ka, tud spredaj lepo paše bbs podaljšek.
Re: BMW E12 525a 1976
Ja BBS podaljšek ji paše. Dobim pa od lastnika še nekaj obljubljenih cukrov kot na primer: en komplet BBS platišč (mislim da 14 ali 15 col), dva fergazerja iz 528, ker ta trenutno ima samo enega, vendar bom za montažo dveh potreboval tudi sesalne kolektorje od 2.8 motorja, za katere se priporočam, če ve kdo za kake. Obljubljen mi je tudi originalni zadnji podaljšek, ki pa ima eno slabost in sicer, da se ga privijači na havbo. Glede tega bo treba nekaj pogruntat, da ne bom rabil vrtat lukenj in ga hkrati ne bom izgubil, če ima kdo kak konstruktiven predlog na plano z njim.
Danes sem odkril še eno zanimivo stvar in sicer prednje zavore imajo 2 batne čeljusti
Letošnji plani glede vozila:
trenutno je dobil eno konkretno čiščenje zunanje in notranje in še bo potreben kakšnega. Avto bo šel v garažo, do tačas pa bom naiskal skupaj material.
Vse čeljusti gredo dol in narazen, da se speskajo in pobarvajo ter zamenjajo gumice in ostali drobni material. Sem mislil, da se jih bo dalo razmigat ampak ne bo šlo. Zraven pride sveže zavorno olje. Nove pakne ročne zavore in zajle. Odstranil bom rezervar, ga ščistil in prepihal cevi. Avto čaka še poliranje barve in kroma. Obnova elektrike, ker trenutno ne delajo vsa svetlobna telesa in radio ne igra. Sveže olje in oljni filter, svečke in kabli, kak nov jermen, filtra bencina, cev za oljne hlape, pranje motornega prostora.
Uplinjač gre dol, da se ga prečisti, po potrebi pretesni in vrže v ultrazvočno kopel če bo treba.
Dolgoročni plani:
še sanjam.... ročni menjalnik, špera in m30b35 na dvojni fergazer, stari recaroti, malo v tla na enem hudem podvozju in feltnah bi bil zanimiva zadeva, po drugi strani pa mi je škoda trenutne originalnosti, katero so sicer že pred mano zafrknili z barvo. Še prej pa seveda kleparija. Bomo vidli so rekli slepi...
Danes sem odkril še eno zanimivo stvar in sicer prednje zavore imajo 2 batne čeljusti
Letošnji plani glede vozila:
trenutno je dobil eno konkretno čiščenje zunanje in notranje in še bo potreben kakšnega. Avto bo šel v garažo, do tačas pa bom naiskal skupaj material.
Vse čeljusti gredo dol in narazen, da se speskajo in pobarvajo ter zamenjajo gumice in ostali drobni material. Sem mislil, da se jih bo dalo razmigat ampak ne bo šlo. Zraven pride sveže zavorno olje. Nove pakne ročne zavore in zajle. Odstranil bom rezervar, ga ščistil in prepihal cevi. Avto čaka še poliranje barve in kroma. Obnova elektrike, ker trenutno ne delajo vsa svetlobna telesa in radio ne igra. Sveže olje in oljni filter, svečke in kabli, kak nov jermen, filtra bencina, cev za oljne hlape, pranje motornega prostora.
Uplinjač gre dol, da se ga prečisti, po potrebi pretesni in vrže v ultrazvočno kopel če bo treba.
Dolgoročni plani:
še sanjam.... ročni menjalnik, špera in m30b35 na dvojni fergazer, stari recaroti, malo v tla na enem hudem podvozju in feltnah bi bil zanimiva zadeva, po drugi strani pa mi je škoda trenutne originalnosti, katero so sicer že pred mano zafrknili z barvo. Še prej pa seveda kleparija. Bomo vidli so rekli slepi...
- grega983
- Posts: 881
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: BMW E12 525a 1976
Čeljusti razstavi, jih za kak dan namoči v citronko in daj galvanizirati. Dobiš brez nekega hudega truda kvaliteten izdelek na nivoju fabriškega stanja
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana