Mercedes W124 200D 1988
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Žiža, jah, ne vem kaj je z mano narobe, ne morem si pomagat
Drugač so pa se mi zdi pri atmosfercih dize 115, pri turbotih pa 135.
Drugač so pa se mi zdi pri atmosfercih dize 115, pri turbotih pa 135.
Re: Mercedes W124 200D 1988
pr vw tdi, 90km pa 110km, ma tlak za odpiranje diz kr 190bar..
- TITan
- Posts: 83
- Joined: 12 Sep 2014, 23:17
- Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
- Location: Ljubljana
Re: Mercedes W124 200D 1988
AAZ ima (po večini, so bile izjeme) dvostopenjske šobe s 155 bar odpiranjem.
Načeloma pa tlak pri katerem odprejo najbolj efektira dinamični timing vbrizga.
Načeloma pa tlak pri katerem odprejo najbolj efektira dinamični timing vbrizga.
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Pred enim tednom sem menjal menjalnik, originalni 4 stopenski je sicer v odličnem stanju, a se največ vozim po avtocesti in mi je manjkala peta Obrdžal bom komplet, da ga brez težav vgradim nazaj, če bi bila potreba po originalnosti kdaj.
Vgradili smo 5 stopenjski 717.416 in autobahn je postal še bolj njegov dom.
Fotk nimam, ker sem bil skos tok usran, da nisem uspel fotkat.
Vgradili smo 5 stopenjski 717.416 in autobahn je postal še bolj njegov dom.
Fotk nimam, ker sem bil skos tok usran, da nisem uspel fotkat.
Re: Mercedes W124 200D 1988
Jaz bi vseeno prvo menjal sveče.
Te mečke z indirektnim vbrizgom imajo t.i. afterglow interval, ki je lahko tudi do 2min, odvisno od temp vode itd... V bistvu ti sveče gorijo še potem ko avto že dela, najlažje to vidiš če vžgeš avto in pustiš recimo lučko v kabini prižgano. Te stare sveče vlečejo tolk štroma, da boš na lučki takoj videl kdaj jih izklopi. Če je kaka od sveč slabša lahko potem pri hladnem na tem cilindru pride to nepopolnega izgorevanja in slišiš da nabija.
Potem bi lahko probal šobe rešit z diesel purge-om. Najbolje se obnese Liqui Moly Disel Purge, imaš ga v eurotonu stane 16€. Naliješ ga v kantico in priklopiš direktno na bosch pumpo in ga v bistvu na to zadevo prelaufaš cca 15min. Po terapiji obvezno menjaj filter goriva. Zadeva naj bi očistila pumpo, lajtunge, šobe... Jaz bom zadevo danes-jutri sprobal na svojem 300TD OM606 pa javim kaki so rezultati.
Te mečke z indirektnim vbrizgom imajo t.i. afterglow interval, ki je lahko tudi do 2min, odvisno od temp vode itd... V bistvu ti sveče gorijo še potem ko avto že dela, najlažje to vidiš če vžgeš avto in pustiš recimo lučko v kabini prižgano. Te stare sveče vlečejo tolk štroma, da boš na lučki takoj videl kdaj jih izklopi. Če je kaka od sveč slabša lahko potem pri hladnem na tem cilindru pride to nepopolnega izgorevanja in slišiš da nabija.
Potem bi lahko probal šobe rešit z diesel purge-om. Najbolje se obnese Liqui Moly Disel Purge, imaš ga v eurotonu stane 16€. Naliješ ga v kantico in priklopiš direktno na bosch pumpo in ga v bistvu na to zadevo prelaufaš cca 15min. Po terapiji obvezno menjaj filter goriva. Zadeva naj bi očistila pumpo, lajtunge, šobe... Jaz bom zadevo danes-jutri sprobal na svojem 300TD OM606 pa javim kaki so rezultati.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
jst mam OM601.970 pa me tole zanima če ta likvimolič res deluje.
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Js sem preventivno naredu en tretman s tole drozgo:
http://www.motornaolja.com/produkt/dize ... ppante-25/
http://www.motornaolja.com/produkt/dize ... ppante-25/
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Sem danes nardil ta diesel purge z Liqui Molijem. Za razliko od videov na netu meni ni nič črno teklo iz povratnega voda, na koncu je blo samo manj tekočine in zmešana z dizlom (malo modra).
Po tretmaju sem menjal oba filtra goriva in glavnega napolnil z isto tekočino - sem kupil 2.
Prvi vtis je, da teče bolj mirno, je pa res, da verjetno še vedno laufa napol na to tekočino. Ni pa nekih čudežnih sprememb.
Ta vikend mam pot na morje, pa bom po tem javil kako je.
Po tretmaju sem menjal oba filtra goriva in glavnega napolnil z isto tekočino - sem kupil 2.
Prvi vtis je, da teče bolj mirno, je pa res, da verjetno še vedno laufa napol na to tekočino. Ni pa nekih čudežnih sprememb.
Ta vikend mam pot na morje, pa bom po tem javil kako je.
Re: Mercedes W124 200D 1988
Moje izkusnje z liqui moly-jem...
Zelo podobne ali enake kot pri zaverhotu. Tekocina je med "purganjem" mogoce malo potemnela, je blo pa dalec od tega da bi crno ven teklo. Jaz sem tudi sprasil dvojno dozo, se pravi 1l, avto sem sel po tretmaju se stiscat na AC.
Malo bolj mirno laufa in so sobe malo manj glasne, na standgasu pa ne kadi vec, bomo videli kaj bo cas pokazal. Ko je delal pa na cistaka na tisto zadevo je bil pa tih kot bencinar, sem upal da bo tako tudi potem...
Zelo podobne ali enake kot pri zaverhotu. Tekocina je med "purganjem" mogoce malo potemnela, je blo pa dalec od tega da bi crno ven teklo. Jaz sem tudi sprasil dvojno dozo, se pravi 1l, avto sem sel po tretmaju se stiscat na AC.
Malo bolj mirno laufa in so sobe malo manj glasne, na standgasu pa ne kadi vec, bomo videli kaj bo cas pokazal. Ko je delal pa na cistaka na tisto zadevo je bil pa tih kot bencinar, sem upal da bo tako tudi potem...