1988 BMW E30 318i Coupe
1988 BMW E30 318i Coupe
Lepo pozdravljeni.
Večina nas pozna legendarno BMW-jevo serijo 3, oziroma po domače kocko.
No, jaz sem imel srečo, da sem naletel na eno, ki je stala 20 let na istem mestu, v majhni vasici, ki se imenuje Rašica, nad Ljubljanskimi Gameljnami.
Ker sem velik ljubitelj starodobnih vozil, predvsem nemških in sem si dolgo želel takega obnoviti. Ker smo se s kolegi dostikrat fijakali po takih in drugačnih makadamih, smo enkrat naleteli na tega lepotca, ki je žalostno, s praznimi gumami, sameval na asfaltu, do polovice pokrit z nadstreškom. Lastnik je bil starejši možakar, ki je davnega 1998 izgubil izpit, od takrat je avto stal na miru.
Da ne govorim, koliko prepričevanja je bilo potrebno, da mi je predal ključe od avtomobila, in da sva se zmenila za ceno. Seveda, avto je bil poceni za kupit ( 400€), ampak vložek, da bo avto zasijal, tako kot tistega leta ko je prišel iz traku.. ja, par kratnik nabavne cene.
Zakaj sem imel ogromno srečo, da sem ravno jaz novi lastnik?
Coupe oz. dvovratna limuzina.
Prvi lastnik, s prevoženimi vsega 110.000 km.
Vsi servisi delani na pooblaščenem servisu, takratnem Tehnounionu.
1.8 motor s 113 konji, da ni 1.6 fergazer, tisto je res bolj žalost..
Skoraj nič rje, ki je zelo velik problem pri teh avtomobilih. Dno vozila je kot novo!
Kaj bom naredil s tem avtomobilom?
Enostavno, avto se bo restavriralo, tako kot se spodobi.
Trenutno se skupaj sestavlja motor, ki smo ga podrli do zadnjega vijaka.
Pa da ne govorim preveč, slike več povejo..
Večina nas pozna legendarno BMW-jevo serijo 3, oziroma po domače kocko.
No, jaz sem imel srečo, da sem naletel na eno, ki je stala 20 let na istem mestu, v majhni vasici, ki se imenuje Rašica, nad Ljubljanskimi Gameljnami.
Ker sem velik ljubitelj starodobnih vozil, predvsem nemških in sem si dolgo želel takega obnoviti. Ker smo se s kolegi dostikrat fijakali po takih in drugačnih makadamih, smo enkrat naleteli na tega lepotca, ki je žalostno, s praznimi gumami, sameval na asfaltu, do polovice pokrit z nadstreškom. Lastnik je bil starejši možakar, ki je davnega 1998 izgubil izpit, od takrat je avto stal na miru.
Da ne govorim, koliko prepričevanja je bilo potrebno, da mi je predal ključe od avtomobila, in da sva se zmenila za ceno. Seveda, avto je bil poceni za kupit ( 400€), ampak vložek, da bo avto zasijal, tako kot tistega leta ko je prišel iz traku.. ja, par kratnik nabavne cene.
Zakaj sem imel ogromno srečo, da sem ravno jaz novi lastnik?
Coupe oz. dvovratna limuzina.
Prvi lastnik, s prevoženimi vsega 110.000 km.
Vsi servisi delani na pooblaščenem servisu, takratnem Tehnounionu.
1.8 motor s 113 konji, da ni 1.6 fergazer, tisto je res bolj žalost..
Skoraj nič rje, ki je zelo velik problem pri teh avtomobilih. Dno vozila je kot novo!
Kaj bom naredil s tem avtomobilom?
Enostavno, avto se bo restavriralo, tako kot se spodobi.
Trenutno se skupaj sestavlja motor, ki smo ga podrli do zadnjega vijaka.
Pa da ne govorim preveč, slike več povejo..
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Čestitke na pridobitvi.Upam da ti bo v veselje
Zakaj se motor z vsega 110 kkm in rednimi servisi podira do zadnjega vijaka? Po moje da to ni potrebno..pri teh km se je komaj dobro utekel
Zakaj se motor z vsega 110 kkm in rednimi servisi podira do zadnjega vijaka? Po moje da to ni potrebno..pri teh km se je komaj dobro utekel
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Živjo. Zato ker se ni obrnu 20 let, pa predvsem zaradi tega da bom mirno spal ker vem da bo vse zamenjano.
Plus to da gre po vsej verjetnosti v prodajo ko bo končan.
Plus to da gre po vsej verjetnosti v prodajo ko bo končan.
- pero27
- Posts: 2677
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Uf, tole si pa res praktično ukral lastniku
Za tak dnar pa že dolgo ni blo videt E30 v naših koncih, kaj šele dvovratne in ne-316
No le lepo ga zrihtaj, pa upam da se potem odločiš da ga obdržiš
Za tak dnar pa že dolgo ni blo videt E30 v naših koncih, kaj šele dvovratne in ne-316
No le lepo ga zrihtaj, pa upam da se potem odločiš da ga obdržiš
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Dobra kupčija! Upam, da te bo avto toliko očaral, da ga boš na koncu obdržal.. ta pleh ti še prehitro zleze pod kožo. Vso srečo z restavriranjem in kar pridno slikat. Uporabnik "nicjasno" verjamem, da bo skrbno nadzoroval temo in napredek
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
O pozdravljen sosed.
Sem slišal da si rešil ta avto iz njegove luknje. Vedno nas je gledal skozi okno v tisti propadajoči štali. Super da ni preveč rjav, ker je zgledala garaža kar mokra. Upam da napredujete po planih.
Ps. Se veselim kakšne reportaže iz dirk, sem prebral da se presedaš v autobianchija. Srečno!
Sem slišal da si rešil ta avto iz njegove luknje. Vedno nas je gledal skozi okno v tisti propadajoči štali. Super da ni preveč rjav, ker je zgledala garaža kar mokra. Upam da napredujete po planih.
Ps. Se veselim kakšne reportaže iz dirk, sem prebral da se presedaš v autobianchija. Srečno!
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Napredujemo po planih, včeraj sem začel motor skp metat.. naj slike povedo svoje
- pero27
- Posts: 2677
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Kaj to M40 motor obnavljaš? To si pa verjetno tud edini na svetu
Kolkr vem ti M42 paše na šrauf na ta menjalnik in most...
M40 je res en tak jajc od motorja; 8V in 1.8L ko pri M10B18, pa veliko slabše skonstruiran (in zgleda velik grše) in praktično enako moči na praktično 30 let maljšem motorju...
Kolkr vem ti M42 paše na šrauf na ta menjalnik in most...
M40 je res en tak jajc od motorja; 8V in 1.8L ko pri M10B18, pa veliko slabše skonstruiran (in zgleda velik grše) in praktično enako moči na praktično 30 let maljšem motorju...
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
To jaz tut ne razumem. Jaz mam tu enega m40 ki laufa bp in ti ga senkam, ce ze rabis delujoc m40.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Fantje, najprej da nekaj razjasnemo.
Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo.
Nicjasno, se priporocam!
Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo.
Nicjasno, se priporocam!