356 headwork
356 headwork
Ena za pokušino. Ostalo sledi jutri. Zdaj moram olupit kakije da jih peljem sušit.
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:18, edited 2 times in total.
Let's go Brandon!
Re: 356 headwork
Nimam flowbencha. Sem ga začel že enkrat delat orifice style in sem ga lih zadnjič fuknu omarco ven ker bom spremenu konstrukcijo na pcv cevi in digitaliziral. Za zdej shajam brez za tistih par projektov letno.
Glave so za 912 mašino z 90mm nickisi torej 1883ccm- 1.9l
Ok. stanje prej. Ena glava je bla kasnejša od 912ke ali 356sc ena a starejša od kake 356 B ali C. porti in velikost ventilov (38 in 34mm) so sicer enaki ampak te poznejše so imele recimo en EGR port in pa 30°cut v komori tako da je naveč razlike prav tu v volumnu in obliki komore.
starejša komora
30° komora:
izpuh
vsis:
Glave so za 912 mašino z 90mm nickisi torej 1883ccm- 1.9l
Ok. stanje prej. Ena glava je bla kasnejša od 912ke ali 356sc ena a starejša od kake 356 B ali C. porti in velikost ventilov (38 in 34mm) so sicer enaki ampak te poznejše so imele recimo en EGR port in pa 30°cut v komori tako da je naveč razlike prav tu v volumnu in obliki komore.
starejša komora
30° komora:
izpuh
vsis:
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:20, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
Re: 356 headwork
Prvo stvar sem sevada na netu prebral kar je blo uporabnega o teh glavah. Med drugim sem najdu tudi dober članek nekega tunerja z postopnimi dodelavami in meritvami tako da sem dobu neko idejo kje so možne nejvečje pridobitve in kaj ne prinese nekih gainov. Velikost portov je recimo zadostna kar se, da ocenit že na oko, medtem pa so vsisni ventili tako zasenčeni da nek unsrouding prinesel precejšen narast cfmjev sploh pri nizkih in srednjih odprtjih ventilov.
Ventili in vodila je bilo namen menjat tako da sem vodila zvleku ven, kar mi je omogočlo tudi enostavnejše portanje in poliranje kanalov. Samo velikost kanalov na strani kolektorja sem pustu praktično isto sem pa se posvetu predvsem območju okoli vodila.
Ko sem bil z porti zadovoljen je bil čaz za vprešat nova vodila notri. Zmeru sem luknje in ugotovu , da so nekatere že ble povečane, večina ostalih pa nad mero novih vodil. Tako da je blo treba nabavit vodila z oversize zunanjo mero, katera sem postružu tako da so mela z vsako pripadajočo izvrtino v glavi 3-4 stote nakrčnaga naseda.
Porti:
Ventili in vodila je bilo namen menjat tako da sem vodila zvleku ven, kar mi je omogočlo tudi enostavnejše portanje in poliranje kanalov. Samo velikost kanalov na strani kolektorja sem pustu praktično isto sem pa se posvetu predvsem območju okoli vodila.
Ko sem bil z porti zadovoljen je bil čaz za vprešat nova vodila notri. Zmeru sem luknje in ugotovu , da so nekatere že ble povečane, večina ostalih pa nad mero novih vodil. Tako da je blo treba nabavit vodila z oversize zunanjo mero, katera sem postružu tako da so mela z vsako pripadajočo izvrtino v glavi 3-4 stote nakrčnaga naseda.
Porti:
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:21, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
Re: 356 headwork
Ko so bla vodila notri sem se lotu unsroudinga.
prej:
poberem z grezilom za sedeže ventilov primernega preseka:
že boljše.
za pobrat stopničko sem iz ene igle naredu nož z radiusom ki gre v ročno držalo ( tudi DiY).
prej:
poberem z grezilom za sedeže ventilov primernega preseka:
že boljše.
za pobrat stopničko sem iz ene igle naredu nož z radiusom ki gre v ročno držalo ( tudi DiY).
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 10:22, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: 356 headwork
tale tazadn orodje je pa priročn. Sučeš ročno al kak maš pol narjen?
Sam je pa glava simpl ko pasulj, ni vodnih kanalov, napol gre...
Sam je pa glava simpl ko pasulj, ni vodnih kanalov, napol gre...
Re: 356 headwork
Ja ročno.
Na eni glavi je blo treba vrezat 30° kot. Za to sem si naredu en 30st nož za nastavljivo vrtalno glavo in kot vrezal na službenem rezkarju. Isti kot je tudi na aftermarket JE kovanih batih iz 1.9 l nickies kita. Bati so bli že kupljeni in naj bi imeli z 60.5-62,5 ccm komori 9.5:1 kompresijsko.
Na eni glavi je blo treba vrezat 30° kot. Za to sem si naredu en 30st nož za nastavljivo vrtalno glavo in kot vrezal na službenem rezkarju. Isti kot je tudi na aftermarket JE kovanih batih iz 1.9 l nickies kita. Bati so bli že kupljeni in naj bi imeli z 60.5-62,5 ccm komori 9.5:1 kompresijsko.
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 11:45, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
Re: 356 headwork
Naslednje so bli sedeži ventilov. Prvo sem pomeru višine ventilov glede na rob komore kjer sedi cilinder ter koregiral osnove na 5stot natančno. Nato vrezal ostale 30 st in 70 st kote. Ker ima glava že po defaultu notranji diameter sedežev precej velik glede na ventile( razmerje 0,91 IN in 0,92 Ex ) le tega nisem povečeval. pobral sem tudi nakaj spodnjega roba na vsisnih ventilih in naredu en izi swirl polish. Ventili iso novi original dimenzij in sicer 38mm in 34mm z debelim 10mm steblom.
45 st sedež je pomaknjen kako desetinko od zunanjega roba na vsisu in kake 2 na izpušnih. Širine so pa 1,3mm na vsisu in 1,5 na izpušnem. Tu sem raje malo bolj konzervativen. recimo da bi lahko šel do 1.1mm vsis in 1,4 na izpuhu.
Ko sem bil nekje približno zadovoljen sem zmeru še volumne. Ina glava je bla 64ccm na obeh ena pa 64,7 in 62,5 na drugi. To sem mogu še malo popravit da sem jo spravu na 63,5ccm kar se mi je zdelo dovolj dobro.
Končno sem še malo polapal ventile z pasto in očenu komore z šmirglom.
45 st sedež je pomaknjen kako desetinko od zunanjega roba na vsisu in kake 2 na izpušnih. Širine so pa 1,3mm na vsisu in 1,5 na izpušnem. Tu sem raje malo bolj konzervativen. recimo da bi lahko šel do 1.1mm vsis in 1,4 na izpuhu.
Ko sem bil nekje približno zadovoljen sem zmeru še volumne. Ina glava je bla 64ccm na obeh ena pa 64,7 in 62,5 na drugi. To sem mogu še malo popravit da sem jo spravu na 63,5ccm kar se mi je zdelo dovolj dobro.
Končno sem še malo polapal ventile z pasto in očenu komore z šmirglom.
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 11:47, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
Re: 356 headwork
Pa en navoj na izpušnem kolektorju je bil pojeban. kar se je tudi povarilo in vrezalo na novo.
to je to.
to je to.
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 11:46, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!