Vse o frgazarjih in še več

User avatar
eugene
Posts: 1287
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 05 Oct 2016, 12:25

To so IDA style ITBji:
Image

Image

Edino baje kot sem bral so zakurac pri malem gasu še posebej mrzli, ker injektor šprica direkt na zaslonko in se nabira bencin. Niso pa te stvari za sirotinje seveda. Ampak tudi set karburatorjev 45mm in gor novih ni poceni.
Let's go Brandon!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 05 Oct 2016, 13:21

Mja..če hočeš imet neki period look je to meni čist kul da je neki novega v starem izgledu zapakirano..kot je blo že omenjeno so pol tudi radioti brezveze.
Drgač pa..pesda da bom enkrat naredil en V8 z luknjo u haubi..majkemi :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3112
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 05 Oct 2016, 13:39

DS71 wrote:Drgač pa..pesda da bom enkrat naredil en V8 z luknjo u haubi..majkemi :lol:
A bos okostnjaka kvartopirca razzagal :D
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 06 Oct 2016, 07:51

glede modernih radijev in teh fake fergijev ... kaj je boljsega pri einspritzu od DOBRO porihtanega in optimiziranega fergija :) res da je vzdrzevanje drazje in tezje, ampak kot sama funkcija..... pri radijih hmmmmm, kej bi dobil star radio ki bi tako igral kot kaksen modern, da se ne pogovarjamo o bluetooth pa prostorocno telefoniranje, mp3 glasba, DBT+ itn itn ... tak da ni ravno primerljivo ..
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 06 Oct 2016, 15:24

eugene wrote:To so IDA style ITBji:
Image

Image

Edino baje kot sem bral so zakurac pri malem gasu še posebej mrzli, ker injektor šprica direkt na zaslonko in se nabira bencin. Niso pa te stvari za sirotinje seveda. Ampak tudi set karburatorjev 45mm in gor novih ni poceni.
Kakšna pa bi bla situacija, če bi injektor šprical za loputo?
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2675
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 06 Oct 2016, 16:15

To bi blo verjetno še slabš, ker bi šprical direkt tam kjer se zrak zabremza (pomojem da priprta loputa deluje kot venturi)
User avatar
eugene
Posts: 1287
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 06 Oct 2016, 18:31

Tako je narjeno pri športnih motorjih ki imajo itbje. Ni videt da bi jih kaj bremzalo. Edino ducati ima čisto gor nad trobentami ala F1.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2675
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 06 Oct 2016, 19:34

Ja ampak športnim motorjem se powerband začne šele pri nekih 5-6k obratih, to je precej drugače kot pri naših avtih ko bi radi mel powerband od 2-3k naprej...
User avatar
Tine
Posts: 945
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 06 Oct 2016, 23:46

zegler wrote:glede modernih radijev in teh fake fergijev ... kaj je boljsega pri einspritzu od DOBRO porihtanega in optimiziranega fergija :) res da je vzdrzevanje drazje in tezje, ampak kot sama funkcija.....
Če ne gledamo ravno starih kugelfišerjev in kaj je še pač mehanskih (pra)vbrizgov, jih moderni elektronski z vsemi svojimi na zračni tlak, vlažnost in kvaliteto bencina prilagajajočimi se mapami, dinamičnimi začetnimi obogatitvami, sodelovanji z svašta senzorji in prilagajajočimi se mapami vžiga ter tako dalje in tako naprej, posekajo po dolgem in počez tako po moči skozi celotno območje vrtljajev kot tudi ekonomičnosti.

Sam sem pristaš fergov in se vedno znova zaljubljam v svoja dva dupla dellorta v riti, ampak pri sami kvaliteti delovanja motorja je žal treba priznat premoč elektroniki in tehnološkemu napredku.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 07 Oct 2016, 09:27

hm hm hm hm hmh hm hm :D

Tine... se delno strinjam da je boljse ampak, ce ti das na identicno masino z elektornskim vzigom in krmiljenjem pretoka zraka itd itd. Pustis pa samo novemu kot treba porihtanem fergiju da dela zmes in da je nastavljen za temperature vlaznost in vse v katerih bo deloval (brez sprememb), pomojem ne dobis nic kaj vec ven kot pa z einspritzom ...

AMPAK ce pa gledas vsakodnevno uporabo (razliko visine, vlage, temperature) je pa res da je einspritz boljsi, logicno saj se vsepovsod uporablja. V osnovi se pa jaz peljem z fergijem enako dobro kot nekdo z top shit einspritzom, (tako sem mislil da je isto)

sicer pa saj vsi gledamo na dolocene zadeve razlicno. Jaz v osnovi mislim da so top uporabne zadeve brez notranjega izgorevanja ampak za vse cute ki jih premore clovesko telo ko upravljas z avtom pa je fergi pred einspritzom tudi pri meni :)
Post Reply