Vse o frgazarjih in še več
Re: Vse o frgazarjih in še več
To so IDA style ITBji:
Edino baje kot sem bral so zakurac pri malem gasu še posebej mrzli, ker injektor šprica direkt na zaslonko in se nabira bencin. Niso pa te stvari za sirotinje seveda. Ampak tudi set karburatorjev 45mm in gor novih ni poceni.
Edino baje kot sem bral so zakurac pri malem gasu še posebej mrzli, ker injektor šprica direkt na zaslonko in se nabira bencin. Niso pa te stvari za sirotinje seveda. Ampak tudi set karburatorjev 45mm in gor novih ni poceni.
Let's go Brandon!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Vse o frgazarjih in še več
Mja..če hočeš imet neki period look je to meni čist kul da je neki novega v starem izgledu zapakirano..kot je blo že omenjeno so pol tudi radioti brezveze.
Drgač pa..pesda da bom enkrat naredil en V8 z luknjo u haubi..majkemi
Drgač pa..pesda da bom enkrat naredil en V8 z luknjo u haubi..majkemi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- L4UK0
- Posts: 3112
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
A bos okostnjaka kvartopirca razzagalDS71 wrote:Drgač pa..pesda da bom enkrat naredil en V8 z luknjo u haubi..majkemi
Re: Vse o frgazarjih in še več
glede modernih radijev in teh fake fergijev ... kaj je boljsega pri einspritzu od DOBRO porihtanega in optimiziranega fergija res da je vzdrzevanje drazje in tezje, ampak kot sama funkcija..... pri radijih hmmmmm, kej bi dobil star radio ki bi tako igral kot kaksen modern, da se ne pogovarjamo o bluetooth pa prostorocno telefoniranje, mp3 glasba, DBT+ itn itn ... tak da ni ravno primerljivo ..
Re: Vse o frgazarjih in še več
Kakšna pa bi bla situacija, če bi injektor šprical za loputo?eugene wrote:To so IDA style ITBji:
Edino baje kot sem bral so zakurac pri malem gasu še posebej mrzli, ker injektor šprica direkt na zaslonko in se nabira bencin. Niso pa te stvari za sirotinje seveda. Ampak tudi set karburatorjev 45mm in gor novih ni poceni.
Alpinas were always posh hot rods!
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
To bi blo verjetno še slabš, ker bi šprical direkt tam kjer se zrak zabremza (pomojem da priprta loputa deluje kot venturi)
Re: Vse o frgazarjih in še več
Tako je narjeno pri športnih motorjih ki imajo itbje. Ni videt da bi jih kaj bremzalo. Edino ducati ima čisto gor nad trobentami ala F1.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Ja ampak športnim motorjem se powerband začne šele pri nekih 5-6k obratih, to je precej drugače kot pri naših avtih ko bi radi mel powerband od 2-3k naprej...
Re: Vse o frgazarjih in še več
Če ne gledamo ravno starih kugelfišerjev in kaj je še pač mehanskih (pra)vbrizgov, jih moderni elektronski z vsemi svojimi na zračni tlak, vlažnost in kvaliteto bencina prilagajajočimi se mapami, dinamičnimi začetnimi obogatitvami, sodelovanji z svašta senzorji in prilagajajočimi se mapami vžiga ter tako dalje in tako naprej, posekajo po dolgem in počez tako po moči skozi celotno območje vrtljajev kot tudi ekonomičnosti.zegler wrote:glede modernih radijev in teh fake fergijev ... kaj je boljsega pri einspritzu od DOBRO porihtanega in optimiziranega fergija res da je vzdrzevanje drazje in tezje, ampak kot sama funkcija.....
Sam sem pristaš fergov in se vedno znova zaljubljam v svoja dva dupla dellorta v riti, ampak pri sami kvaliteti delovanja motorja je žal treba priznat premoč elektroniki in tehnološkemu napredku.
Re: Vse o frgazarjih in še več
hm hm hm hm hmh hm hm
Tine... se delno strinjam da je boljse ampak, ce ti das na identicno masino z elektornskim vzigom in krmiljenjem pretoka zraka itd itd. Pustis pa samo novemu kot treba porihtanem fergiju da dela zmes in da je nastavljen za temperature vlaznost in vse v katerih bo deloval (brez sprememb), pomojem ne dobis nic kaj vec ven kot pa z einspritzom ...
AMPAK ce pa gledas vsakodnevno uporabo (razliko visine, vlage, temperature) je pa res da je einspritz boljsi, logicno saj se vsepovsod uporablja. V osnovi se pa jaz peljem z fergijem enako dobro kot nekdo z top shit einspritzom, (tako sem mislil da je isto)
sicer pa saj vsi gledamo na dolocene zadeve razlicno. Jaz v osnovi mislim da so top uporabne zadeve brez notranjega izgorevanja ampak za vse cute ki jih premore clovesko telo ko upravljas z avtom pa je fergi pred einspritzom tudi pri meni
Tine... se delno strinjam da je boljse ampak, ce ti das na identicno masino z elektornskim vzigom in krmiljenjem pretoka zraka itd itd. Pustis pa samo novemu kot treba porihtanem fergiju da dela zmes in da je nastavljen za temperature vlaznost in vse v katerih bo deloval (brez sprememb), pomojem ne dobis nic kaj vec ven kot pa z einspritzom ...
AMPAK ce pa gledas vsakodnevno uporabo (razliko visine, vlage, temperature) je pa res da je einspritz boljsi, logicno saj se vsepovsod uporablja. V osnovi se pa jaz peljem z fergijem enako dobro kot nekdo z top shit einspritzom, (tako sem mislil da je isto)
sicer pa saj vsi gledamo na dolocene zadeve razlicno. Jaz v osnovi mislim da so top uporabne zadeve brez notranjega izgorevanja ampak za vse cute ki jih premore clovesko telo ko upravljas z avtom pa je fergi pred einspritzom tudi pri meni