BMW E21 327i (dolomiten reportage)

smukc91
Posts: 135
Joined: 06 Apr 2014, 17:12
Avtomobil: alfa romeo 75 3.0

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by smukc91 » 28 Sep 2016, 17:03

Nisem nič zasledil a ti je dejansko kdo mapiral motronic ? isto to zadevo ima namreč moja 75... pa zaenkrat še nisem našu frajerja ki bi to mapiral :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by croma_man » 28 Sep 2016, 17:10

smukc91 wrote:Nisem nič zasledil a ti je dejansko kdo mapiral motronic ? isto to zadevo ima namreč moja 75... pa zaenkrat še nisem našu frajerja ki bi to mapiral :D
dolga zgodba na kratko, kupil sem od nemškega tunerja G-Power čip ki je bil pisan za 288 stopinjsko odmično in pa podobne specifikacije kot jih imam jaz in ga dal v Motronica, tin se je pa zajebaval z pritiskom goriva in pa nastavitvah na luftmesserju da je zadevo ujel.

Pri motronicu nimaš drugega za nastavljat kot predvžig (pa še to lahk zamikaš kot kojn ne precizno in pa blokado lahko dvigneš)...
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by killer_beast » 28 Sep 2016, 18:23

pero27 wrote:Kromatu so zmerli neko številko ki znese preračunanih 204 na motorni gredi, ne na kolesih, sej je povedal jao ;)
Proizvajalci pa pod uradne številke navajajo konje na kolesih in to se tud vpisuje v prometno. Na kolesih pa navajajo zato, ker je to v prid kupca, ker lahko pade v nižjo skupino za zavarovanje in cestno takso (odvisno od države na kaj se gleda).
No, saj. Ker če bi bilo 204 whp, bi bilo to blizu 240-250 konjev na gredi, kar pa je že zelo veliko. Moč, ki je napisana v prometni, je pa tudi izmerjena na gredi.
User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by Sendi » 28 Sep 2016, 20:45

Odlično tut jaz sem si želel preko 200 HP pa ni ratal. Je pa avto super zabavn tudi pri teh konjih. Zdej pa sam wttt wtttt :P
User avatar
Tin
Posts: 12
Joined: 27 Apr 2014, 23:34
Avtomobil: bmw e30

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by Tin » 28 Sep 2016, 21:07

mora vsem biti nekaj jasno,luputa fi 60 in lmm z loputo ki je celo majnša ni šans da 12ventilski motor zadiha preko 200hp...
Dotični motor bi z loputo fi70 in brez tega lmm seveda z dobro napisano mapo lahko delal od 220-230hp in to z dosti majnšo porabo goriva....

lp.Tin
User avatar
Tin
Posts: 12
Joined: 27 Apr 2014, 23:34
Avtomobil: bmw e30

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by Tin » 28 Sep 2016, 21:10

killer_beast wrote:
pero27 wrote:Kromatu so zmerli neko številko ki znese preračunanih 204 na motorni gredi, ne na kolesih, sej je povedal jao ;)
Proizvajalci pa pod uradne številke navajajo konje na kolesih in to se tud vpisuje v prometno. Na kolesih pa navajajo zato, ker je to v prid kupca, ker lahko pade v nižjo skupino za zavarovanje in cestno takso (odvisno od države na kaj se gleda).
No, saj. Ker če bi bilo 204 whp, bi bilo to blizu 240-250 konjev na gredi, kar pa je že zelo veliko. Moč, ki je napisana v prometni, je pa tudi izmerjena na gredi.
povej mi kje si zasledil meritev na valjih kjer je končni podatek moči na kolesih??vsak program na podlagi izgub izračuna moč na gredi tako tudi proizvajalci navajajo in nikoli podatka na kolesih...

lp.
smukc91
Posts: 135
Joined: 06 Apr 2014, 17:12
Avtomobil: alfa romeo 75 3.0

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by smukc91 » 28 Sep 2016, 22:28

croma_man wrote:
smukc91 wrote:Nisem nič zasledil a ti je dejansko kdo mapiral motronic ? isto to zadevo ima namreč moja 75... pa zaenkrat še nisem našu frajerja ki bi to mapiral :D
dolga zgodba na kratko, kupil sem od nemškega tunerja G-Power čip ki je bil pisan za 288 stopinjsko odmično in pa podobne specifikacije kot jih imam jaz in ga dal v Motronica, tin se je pa zajebaval z pritiskom goriva in pa nastavitvah na luftmesserju da je zadevo ujel.

Pri motronicu nimaš drugega za nastavljat kot predvžig (pa še to lahk zamikaš kot kojn ne precizno in pa blokado lahko dvigneš)...
Ok sepravi rabim wideband lambdo in en ajmr potrpežljivosti in štelaaj ( če ne najdm tko čipa kot si ga ti za podobn setup kot ga imam jst... )

Tnx :D
User avatar
Tin
Posts: 12
Joined: 27 Apr 2014, 23:34
Avtomobil: bmw e30

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by Tin » 28 Sep 2016, 22:38

ne moreš to naštelat nikoli da bo ok...oz vsaj ne v vseh režimih vožnje....če boš pri polnem plinu in obratih imel dosti goriva boš v nizkih polit da bo joj....b27 motor je malenkost lažje nastavit kot b25.....
wideband sonda ne bo nikoli kazala prav....in tudi ko je nov avto zapeljal iz tovarne je bilo razmerje zrak gorivo pri tem vbrizgu bolj po kaobojsk,za tiste čase bolše kot frgazer....

lp.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by zegler » 29 Sep 2016, 07:31

Milan daj 3x webere gor

fantje fergiji so OLDSCHOOL :twisted:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 3XX (dyno run)

Post by croma_man » 29 Sep 2016, 07:53

konji gor, konji dol :) zato sem 2 leti "čakal" na dyno day ker mi je vseeno kolk jih je, vem da delajo in da se lahk zanesem na njih odkar je motor skup bil narjen iz strani Tin-a...tak da to je men dovolj, še zmer sm odgovoril na vprašanje kolk konjev ma avto...vse !
Post Reply