BMW e21 316 - Alpinweiss
BMW e21 316 - Alpinweiss
Pozdravljeni!
V večini sem samo bral forum ampak mislim, da je čas da tudi predstavim svoj projekt. Ja, spet e21-ko berete.
Lani avgusta smo s prijatelji šli na slovensko obalo, mimogrede pa si ogledali belo ajkulo, ki sem jo kasneje pripeljal domov (Maribor). Avto je presenetljivo zdržal brez problemov vmesni skok na morje in avtocesto z nepenzionistično hitrostjo.
Torej gre za BMW e21 letnik 1980 z 1.6 motorjev, ki naj bi nekoč proizvedel 90 konjskih moči v beli barvi - Alpinweiss. Kljub moji naklonjenosti Oplom. Gre za moj prvi projekt, poleg faksa je treba nekaj počet in teorijo preizkusit v praksi.
Po nakupu sem poservisiral zavore in vozil dalje, kasneje pa sem mu/ji (?) privoščil Oplove Recaro sedeže po nekaj prilagoditvah vpetja. Menjala so se tudi platišča, s 13 colskih platišč na 15 colska in jih obul v Michelin PilotSport 3 gume dimenzij 195/50/15. Platišča so bila zravnana in rob poliran - barvanje še jih čaka. Ker se je avto pozibaval v rondojih, da me je bilo strah da ne bom s pragovi počohal sem grandpamobil postavil na -35mm H&R vzmeti in Bilstein B8 vzmetenje za bolj humano vožnjo. Poservisiral se je motor, novi kabli, svečke, cevi, filtri, tekočine, akumulator, alternator, termostat, jermeni, razdelilna kapa itd.
Avto je kasneje tekel lepo, muči ga fergazer, ki mu ne dela pospeševalna diza. Zegler je bil dober mož in priskrbel dokumentacijo fergazerjev in blitzkrieg lekcijo o njih, da se bom tega lahko lotil - hvala!
Da pa ni dolgčas sem se podal v kleparijo, oče se je neprostovoljno javil za mentorja. Ker nimam svoje delavnice, mi primanjkuje časa in sredstev (študent budget pač ) in se kleparija dela relativno zadovoljivo ampak ne na nivoju Karoserista seveda, give me a break . Gnil je bil okoli vseh šip,kuferaumu, krakih, za zadnjimi sedeži in posebej pestro zadnjih stranskih in poden.
Plani so, da se ga zaščiti, polakira, preobleče sedeže in kasneje posvetimo, da bo zmožen bolj dinamične vožnje. Ideje so še na papirju ampak ostal bom najverjetneje na štirih cilindrih, bomo pa poskrbeli da bo začinjen
V večini sem samo bral forum ampak mislim, da je čas da tudi predstavim svoj projekt. Ja, spet e21-ko berete.
Lani avgusta smo s prijatelji šli na slovensko obalo, mimogrede pa si ogledali belo ajkulo, ki sem jo kasneje pripeljal domov (Maribor). Avto je presenetljivo zdržal brez problemov vmesni skok na morje in avtocesto z nepenzionistično hitrostjo.
Torej gre za BMW e21 letnik 1980 z 1.6 motorjev, ki naj bi nekoč proizvedel 90 konjskih moči v beli barvi - Alpinweiss. Kljub moji naklonjenosti Oplom. Gre za moj prvi projekt, poleg faksa je treba nekaj počet in teorijo preizkusit v praksi.
Po nakupu sem poservisiral zavore in vozil dalje, kasneje pa sem mu/ji (?) privoščil Oplove Recaro sedeže po nekaj prilagoditvah vpetja. Menjala so se tudi platišča, s 13 colskih platišč na 15 colska in jih obul v Michelin PilotSport 3 gume dimenzij 195/50/15. Platišča so bila zravnana in rob poliran - barvanje še jih čaka. Ker se je avto pozibaval v rondojih, da me je bilo strah da ne bom s pragovi počohal sem grandpamobil postavil na -35mm H&R vzmeti in Bilstein B8 vzmetenje za bolj humano vožnjo. Poservisiral se je motor, novi kabli, svečke, cevi, filtri, tekočine, akumulator, alternator, termostat, jermeni, razdelilna kapa itd.
Avto je kasneje tekel lepo, muči ga fergazer, ki mu ne dela pospeševalna diza. Zegler je bil dober mož in priskrbel dokumentacijo fergazerjev in blitzkrieg lekcijo o njih, da se bom tega lahko lotil - hvala!
Da pa ni dolgčas sem se podal v kleparijo, oče se je neprostovoljno javil za mentorja. Ker nimam svoje delavnice, mi primanjkuje časa in sredstev (študent budget pač ) in se kleparija dela relativno zadovoljivo ampak ne na nivoju Karoserista seveda, give me a break . Gnil je bil okoli vseh šip,kuferaumu, krakih, za zadnjimi sedeži in posebej pestro zadnjih stranskih in poden.
Plani so, da se ga zaščiti, polakira, preobleče sedeže in kasneje posvetimo, da bo zmožen bolj dinamične vožnje. Ideje so še na papirju ampak ostal bom najverjetneje na štirih cilindrih, bomo pa poskrbeli da bo začinjen
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
No si se končno odločil predstavit!
Kdor je bil v Mariboru na meetu je pa tako že imel šanso vidt kako zeleo gnil je bil avto, še posebej okrog šip - jaz še nisem videl bolj gnilega no; važno da se bo zdaj zrihtal in po prvih slikah sodeč celo zelo lepo.
Kdor je bil v Mariboru na meetu je pa tako že imel šanso vidt kako zeleo gnil je bil avto, še posebej okrog šip - jaz še nisem videl bolj gnilega no; važno da se bo zdaj zrihtal in po prvih slikah sodeč celo zelo lepo.
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Pa kaj se opravicujes, meni tole zgleda vrhunsko. Keep up the good work (and keep up posted )!
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
lepo lepo... sem cakal kdaj se bos zapodil v ktakombe klepaj klepaj klepaj, pol dobis se mojga v rihtanje
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
da ni to kje naš avto, vem da sem kot mali pizdun sedel zadaj v gumijastih škornjih ker so že takrat ble luže not...no zdej je očitno voda čez luknje odtekla
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Simpatičen avto in dobro opravljena kleparija. Samo zagnano dalje
LP Miha
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Z delom se je nadaljevalo. Šipe so zunaj, popravljeno je vse okoli, poden je končan, pod zadnjim odbijačem je bilo veliko za popraviti, avto je bil očitno zadaj zaleten, saj so pritrdišča krom odbijača bila zvita in pokitana, bila je tud luknja za vsaj 2 ali 3 dlani. ravno na stiku dna prtljažnika in boka, tako da je bilo potrebno tudi dno in nov rob naredit ter kasneje panel za bok. Slike tega so bolj slabe, če bi bilo zanimanje lahko vseeno naložim, je pa ostalega materiala dovolj
Pločevina pod sprednjo šipo je bila fuč, popolnoma preparela in preluknjana. variti te male luknjice in potem to vse kitat na debelo pa ni ravno za na moj avto Pločevina je bila vzeta iz drugega avta.
Delo se je nadaljevalo v prtljažniku. povarjen je bil pod cevjo za tank in na drugi strani, pri pritrdiščih krom odbijača ter na dnu, kjer je punktiran tisti ''hakl'' pod koritom rezervnega kolesa. čepi so bili na novo zadihtani, kot vsepovsod. Pod cevjo tanka in pd zadnjo desno stransko šipo je malo sketchy varit zaradi tiste posode v boku (oddušek?) ampak smo se znašli
Vse se je na novo zaščitilo kaj se tiče podvozja, po tanku nisem šprical ničesar, očistil sem ga samo, mogoče kdaj v prihodnosti, če še ga bo treba od znotraj očistit pa bencin pumpo naredit - bomo videli, zaenkrat je okej
To je to zaenkrat, neke malenkosti so še ostale ampak v glavnem je to to. Kraki so bili povarjeni z debelejšo pločevino tako, da je bila flika dana v krak in povarjena po robu luknje, nato pa še ena pločevina preko. Po mojem bi moralo biti dovolj močno. Končanega kraka žal nimam slikanega, je pa slikano kak se je delalo. Kasneje se je seveda zbrusil in zaščitil. na obeh straneh je enako - seveda je oboje prerjavelo
Zdaj pa priprave na respray. Ideja je bila vgradit šibedah, mam originalno streho s šibedahom ampak je korito in streha rjava, nekaj delov mi manjka in nisem šel v to, preveč dela da morda na koncu morda sploh ne deluje dobro.
Pač, ni bil ravno ''eh to malo pobrusiš s šmirgl papirom pa je'' , kot so nekateri rekli
Pločevina pod sprednjo šipo je bila fuč, popolnoma preparela in preluknjana. variti te male luknjice in potem to vse kitat na debelo pa ni ravno za na moj avto Pločevina je bila vzeta iz drugega avta.
Delo se je nadaljevalo v prtljažniku. povarjen je bil pod cevjo za tank in na drugi strani, pri pritrdiščih krom odbijača ter na dnu, kjer je punktiran tisti ''hakl'' pod koritom rezervnega kolesa. čepi so bili na novo zadihtani, kot vsepovsod. Pod cevjo tanka in pd zadnjo desno stransko šipo je malo sketchy varit zaradi tiste posode v boku (oddušek?) ampak smo se znašli
Vse se je na novo zaščitilo kaj se tiče podvozja, po tanku nisem šprical ničesar, očistil sem ga samo, mogoče kdaj v prihodnosti, če še ga bo treba od znotraj očistit pa bencin pumpo naredit - bomo videli, zaenkrat je okej
To je to zaenkrat, neke malenkosti so še ostale ampak v glavnem je to to. Kraki so bili povarjeni z debelejšo pločevino tako, da je bila flika dana v krak in povarjena po robu luknje, nato pa še ena pločevina preko. Po mojem bi moralo biti dovolj močno. Končanega kraka žal nimam slikanega, je pa slikano kak se je delalo. Kasneje se je seveda zbrusil in zaščitil. na obeh straneh je enako - seveda je oboje prerjavelo
Zdaj pa priprave na respray. Ideja je bila vgradit šibedah, mam originalno streho s šibedahom ampak je korito in streha rjava, nekaj delov mi manjka in nisem šel v to, preveč dela da morda na koncu morda sploh ne deluje dobro.
Pač, ni bil ravno ''eh to malo pobrusiš s šmirgl papirom pa je'' , kot so nekateri rekli
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Ti si šel rob pod šipo menjat brez da bi armaturo odmontiral?!
Pa ti si nor!
Pa ti si nor!
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Cerada od šleperja dvojno zložena pa s sekačom vstran držat pod spodnjim plehom kjer variš pa nima kaj bit armaturki, sej spodnji rob ti ostane. Staro pločevino ne odrežeš, po punktih zbrusiš da spustijo pol pa s sekačem in kladivom ju razcepiš, da ti spodnji rob ostane, samo zgornji del se zamenja. Spodnjega poravnaš pa novega naluknjaš pa zapunktiraš, ob strani pa polno zavariš. Armaturka je ostala cela, ni napikana pa nič. Pa pazit moreš da česa ne vžgeš seveda, kak kompresor pa cev in mokro cunjo met zraven.. za vsak slučaj.pero27 wrote: Ti si šel rob pod šipo menjat brez da bi armaturo odmontiral?!
Pa ti si nor!
Last edited by l3v4rt on 15 Aug 2016, 22:09, edited 1 time in total.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW e21 316 - Alpinweiss
Bolj je blo mišljeno v smislu da je že tako težko zraven prit, brez da bi armaturo odmontiral pa še 10x težje.
Nor je blo mišljeno v dobrem smislu
Nor je blo mišljeno v dobrem smislu