VW Golf mk2 GTI G60

User avatar
pero27
Posts: 2635
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW Golf mk2 GTI G60

Post by pero27 » 16 May 2016, 16:12

Ziher si mel črnega pa z tistim keramičnim "lepilom". Ti najbolj smrdijo.
Jaz še iz mojih motociklističnih dni vem da je najboljš (in najcenej) wrap v naravni barvi (kao bela) brez lepil.
Namočiš v vodo, poviješ, zalaufaš da spusti kar je še vlage notri ven, po 2min kajenja da lepo mir. ;)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: VW Golf mk2 GTI G60

Post by $küll » 16 May 2016, 16:45

Ma ne, tega grafitnega sem imel kot ga ima on... Tragedija....
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: VW Golf mk2 GTI G60

Post by super98 » 16 May 2016, 18:47

Pa niti ni bilo spet tolk hudo, ful se je kadil ene pol urce, pol pa vse manj. Smrdi pa za popizdit strupeno. Je pa grafitni trak, @skull sej si mi ga ti dal, kar ti ga je ostalo še od compija, če se še spomniš.

No vse skupaj se kar pozna, se pravi kolektor, decat, -1 lonec, nove šobe. Avto lepše diha pod obrati in se lažje obrne od 4k naprej, lahko rečem da gre avto pošteno! Zamenjat moram še zadnja lonca, ker so še vedno od 8V-ja gor, fi cevi 45mm, rabim pa 55mm od 16V-ja oz G60ke!

Zadnjič sva s kolegom za foro pomerila pritisk, G-lader mi fila 0.65bar, kar je za original setup v nulo.

Aja še en nasvet! ne kupujte cheap shit kolektorjev, meni se je zgodilo to, da ni pasal na stojne vijake na glavi. Ko smo ga končno upasal (raztegovali veje, zategovali, itd...), se je izkazalo da ne gre sesalni kolektor čez, tako da sem ga moral popilit, da je sedel čez. V glavnem, če bi vedel da bom za to sranje vpasat porabil 3 dni, bi dal več denarja in kupil nekaj bolj konkretnega.
Post Reply