Uradna "Vse bomo kupli" tema
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Začenja se pa še ena zgodba. Včeraj sem v delavnico pripeljal naslednjo veselico:
Zadeva je linijski osmak, seitenventilar(odmična in ventili v bloku/flathead). Motor je proizvod ameriške firme Packard, narejen je bil leta 1941 in vgrajen v Packard 90.
Avto na slikah je dejansko avto iz katerega je "najin" motor. Avto je bil najden lani in je ena izmed kr top barn findov v Packard svetu. Bil je narejen po naročilu, tehnika s strani Packarda, nadgradnja v sodelovanju z druim ameriškim karoseristom. Zadeva je bila neke vrste hotelski taksi in "naš" avto je eden izmed 9 izdelanih. Zadeva je bila najdena v Ameriki prodana v Nemčijo, poslana na obnovo v Hrvaško od koder je prišel motor do naju. Seveda je pred tem bil motor deležen izživljanja hrvaškega mehanika, ki je motor brutalno razstavil(par ventilov je odstranil z brusilko) nakar ga je zložil v škatle, vrečke, piksne od čokolinota in se zahvalil za sodelovanje. Tako sma zadevo prevzela v slabem razstavljenem in demoliranem stanju, poskusila pa ga boma obnovit in ponovno spravit v pogon. Tak, da zaželite nama srečo,ker jo bova rabila. Updatetamo po poti do tja.
Zadeva je linijski osmak, seitenventilar(odmična in ventili v bloku/flathead). Motor je proizvod ameriške firme Packard, narejen je bil leta 1941 in vgrajen v Packard 90.
Avto na slikah je dejansko avto iz katerega je "najin" motor. Avto je bil najden lani in je ena izmed kr top barn findov v Packard svetu. Bil je narejen po naročilu, tehnika s strani Packarda, nadgradnja v sodelovanju z druim ameriškim karoseristom. Zadeva je bila neke vrste hotelski taksi in "naš" avto je eden izmed 9 izdelanih. Zadeva je bila najdena v Ameriki prodana v Nemčijo, poslana na obnovo v Hrvaško od koder je prišel motor do naju. Seveda je pred tem bil motor deležen izživljanja hrvaškega mehanika, ki je motor brutalno razstavil(par ventilov je odstranil z brusilko) nakar ga je zložil v škatle, vrečke, piksne od čokolinota in se zahvalil za sodelovanje. Tako sma zadevo prevzela v slabem razstavljenem in demoliranem stanju, poskusila pa ga boma obnovit in ponovno spravit v pogon. Tak, da zaželite nama srečo,ker jo bova rabila. Updatetamo po poti do tja.
Last edited by Vlado on 14 May 2016, 11:57, edited 1 time in total.
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Vrhunsko .
Bravo za pogum...tole zrihtat ne bo enostavno. Bom z veseljem spremljal.
Bravo za pogum...tole zrihtat ne bo enostavno. Bom z veseljem spremljal.
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Temu mehaniku bi blo treba z brusilko prste porezat...
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
-
- Posts: 1995
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Noro! Kaksn avtobus je to!
Akcija! Jz ze mam kokice
Akcija! Jz ze mam kokice
- pero27
- Posts: 2648
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Po en cilinder za vsaka vrata
So mi bli vedno všeč ti straight8, kolikor so nepraktični pa vseeno zelo letalsko zgledajo.
Takle bus bi bil majka za kake oldschool ture za vse ki mamo avte v delih trenutno; vsak da 10€ za benz pa gremo lahko zraven na turo
So mi bli vedno všeč ti straight8, kolikor so nepraktični pa vseeno zelo letalsko zgledajo.
Takle bus bi bil majka za kake oldschool ture za vse ki mamo avte v delih trenutno; vsak da 10€ za benz pa gremo lahko zraven na turo
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
wooo hooo
Tega Packarda sem pa lih pred parimi dnevi zasledil ..in ko sem malo brskal kaj za eno čudo je,sem našel tole .. http://barnfinds.com/1941-packard-90-open-top-tour-bus/
In mi je bilo malo čudno da je prav ta zadeva končala ne tem koncu..ampak očitno je res .. super ! Kr pljunta v roke
Tega Packarda sem pa lih pred parimi dnevi zasledil ..in ko sem malo brskal kaj za eno čudo je,sem našel tole .. http://barnfinds.com/1941-packard-90-open-top-tour-bus/
In mi je bilo malo čudno da je prav ta zadeva končala ne tem koncu..ampak očitno je res .. super ! Kr pljunta v roke
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
ne se jebat !
tole je pa vrhunec avtobusarstva. Čestitke za pogum za obnovo.
tole je pa vrhunec avtobusarstva. Čestitke za pogum za obnovo.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Noro linijski osmak.
Dolgo kot ponedeljek
Kakšna je kubatura motorja?
Dolgo kot ponedeljek
Kakšna je kubatura motorja?
Get low, no matter how
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Kaj si nor, tu pa bo šolski primer zategovanja glave od znotraj navzven!
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Firma Krstić
Kapo dol za korajžo, da sta se lotla takega podviga!
Kapo dol za korajžo, da sta se lotla takega podviga!