Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by TITan » 05 May 2016, 21:48

Premeril moje (sicer girling) 54ke s passata G60 syncro, pa so take ploščice not:
Image

Koliko je celotna širina je čisto brezpogojno, ker je ta 111,5mm tista mera ki naseda in teče (pri meni v realnosti nekih 110mm, samo sem na hitro meril)

Po tej kodi ki si jo ti dal mi ven vrže da so to Golf 3/cordoba/ibiza/toledo ploščice. Mogoče je tam kej drugače.
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 05 May 2016, 21:49

L4UK0 wrote:Eh, si pa hitr obupu... :lol:
Glih kanglo najdu za žago, sej vidiš, da bolj črno dimi ;)
L4UK0 wrote: P.S. en dan se lohka za kšn kosiu /pivo po šihtu zmenva, ti moram še vrnit orodje za fedre ;)
Kaj če bi mi v soboto pripeljal na meet, v nedeljo bi jih potreboval? Upam, da bom našel prave ploščice, da boš zbral voljo za meet. :lol:
eugene wrote:navari tista 2 mm če te moti. da nima še kakih plehcev men vodilom in ploščico da lažje drsi pa ti tebi mankajo. šla ne bo nikamor tudi z luftom samo škatlalo bo.
Kaj pa vem, to varjenje mi je bolj šalabajzrska rešitev. Tistih ''distančnih' plehov 100% ni bilo v škatli (saj tiste 3 škatle katere so bile prekratke, samo vijaki so bili še v škatli), sva oba iz prodajalcem pregledala, sicer sem pa prvo prvo pogledal, ker za zadnje bremze imam podložke.
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 05 May 2016, 21:55

TITan wrote:Premeril moje (sicer girling) 54ke s passata G60 syncro, pa so take ploščice not:
Image

Koliko je celotna širina je čisto brezpogojno, ker je ta 111,5mm tista mera ki naseda in teče (pri meni v realnosti nekih 110mm, samo sem na hitro meril)

Po tej kodi ki si jo ti dal mi ven vrže da so to Golf 3/cordoba/ibiza/toledo ploščice. Mogoče je tam kej drugače.
Moja površina, po kateri ploščica teče je 119mm, sepravi teče po tistem ''zobu''.
Najbolj čudno mi je, da smo vse avtomobile dali skozi, ki so imeli Lucas 54 čeljusti. Na čeljusti je VW znak, kar pomeni je od nekega VWja. Ne pašejo pa od nobenih ne za 256 ne za 280 in tudi 288mm velikost diska.
Čeljusti NAJBI bile od Golf mk2 GTI 16V, čeprav ne vrjamem, ker GTI 2 je imel Girling 54 in ne Lucas 54.
Get low, no matter how
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by TITan » 05 May 2016, 22:03

Grem najdet ploščice pa malo sestavit pa še enkrat preverit :idea:

Drugače naj bi pa blo čisto vseeno a so lucas, ali girling, a 288 ali 280 ali 258... vse bi moralo bit kompatibilno med sabo z razliko v nosilcu pa disku samem.
Image
Nejc
Posts: 177
Joined: 11 May 2014, 17:30
Avtomobil: Audi S2
Location: Borovnica
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Nejc » 05 May 2016, 22:20

Fleko wrote:
TITan wrote:Premeril moje (sicer girling) 54ke s passata G60 syncro, pa so take ploščice not:
Image

Koliko je celotna širina je čisto brezpogojno, ker je ta 111,5mm tista mera ki naseda in teče (pri meni v realnosti nekih 110mm, samo sem na hitro meril)

Po tej kodi ki si jo ti dal mi ven vrže da so to Golf 3/cordoba/ibiza/toledo ploščice. Mogoče je tam kej drugače.
Moja površina, po kateri ploščica teče je 119mm, sepravi teče po tistem ''zobu''.
Najbolj čudno mi je, da smo vse avtomobile dali skozi, ki so imeli Lucas 54 čeljusti. Na čeljusti je VW znak, kar pomeni je od nekega VWja. Ne pašejo pa od nobenih ne za 256 ne za 280 in tudi 288mm velikost diska.
Čeljusti NAJBI bile od Golf mk2 GTI 16V, čeprav ne vrjamem, ker GTI 2 je imel Girling 54 in ne Lucas 54.
dej kšno sliko ploščice in čeljusti oz vodila
Zeko124
Posts: 105
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Zeko124 » 05 May 2016, 22:28

Morda neumna ideja, ampak a si pomislil, da jih das obnovit ali pa naredit po meri? Ce se prav spomnim so pri Sinterju vcasih znali narediti kaj takega?

Drugace pa hud projekt, sem se spomnil na Favoritko pri znancu, ki je pravzaprav zazidana v garazo :D .
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 05 May 2016, 22:38

Sem mislil prej ze it v delavnico slikat samo ste tok hitr odpisval da nisem sfolgu. Evo dele sou u dlavnico slikat.
To so stare ploscice ki pasejo
http://shrani.najdi.si/?3G/Rg/4Z47GKJe/ ... 221139.jpg
Tele ne pasejo. Te recimo imajo manj lufta primerjavi z ATE in SWAG
http://shrani.najdi.si/?29/1N/3lb6xcUY/ ... 221220.jpg

Sem pomislu da bi Sinterju pelu sam je problem ker imam sam dve ploscici stari za "mustr".

Maubse mi bedno zdi zmetu dnarja prevec za te jajca, potem pa da bi na bremzah, ki so drugac overkill, sparal oziroma zrihtal tko da bi pokal ko bremzam itd...

P.s. prek fona pisem zato so linki od slik.
Get low, no matter how
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by TITan » 05 May 2016, 22:41

Pri meni pride tak:
Image
Image

Maš kako kodo na nosilcu? Deluje mi malo mk3jevsko.
Sicer pa uprašanje če bi se sekiral zaradi tegale lufta. Bo že rja nafilala :lol:
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 05 May 2016, 22:48

Mam kodo gor na vodilih A231 ce se prav spomnim. Me ni vec v delavnic sm sou na per :lol:
Kokr gledam so te ploscice za girling ker so vodila malo drugacna. Tko da je mala razlika med lucas in girling.
Get low, no matter how
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by super98 » 05 May 2016, 23:19

Po etki mi vrže ven enako kodo ploščic za girling in za lucas sistem, tko da ni v tem fora... Samo ko mal boljše razmiliš, sej ploščica ne more nikamor it, ven jo ne bo vrglo, mogoče bo tako kot je eugene napisal malo ropotalo in to je to.

Pride pa sestavljeno brez antivibracijskih plehov pri tem sistemu med ploščico in nosilcem.
Post Reply