Špurštange

User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Špurštange

Post by Fleko » 20 Apr 2016, 19:05

Eno vprasanje - nujno!!!
Je kdo ze daljšal špurštange? Po moje izvedljivo samo kdo bi mi lahko to naredil v enem dnevu?
Moja ideja je da se odrezejo naredi "vmesni" clen nabije iz obeh strani stangice in posvasa.
Ce bi imel struznico bi sam naredil, moj drejar ma tok dela da me zadnic u ku*** poslou ko sem mu prnesu camber plate za nardit :lol:
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Špurštange

Post by pero27 » 20 Apr 2016, 19:37

zakaj bi pa ti to delal?
kaj to nek servovolan motiraš?
FYI; vari se za en drek stružijo ker se zakalijo
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Špurštange

Post by Fleko » 20 Apr 2016, 19:55

Ker so prekratke stangice in kolesa stojijo na V.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Špurštange

Post by pero27 » 20 Apr 2016, 20:06

:shock:
ja pa dej daljše končnike gor
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Špurštange

Post by Fleko » 20 Apr 2016, 21:59

Za 35mm vsaka stran. Upajmo na vargalant do sedaj me je vedno resil.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Špurštange

Post by pero27 » 21 Apr 2016, 12:49

končnike imaš v miljon različnih dolžinah - od ene 40mm do vsaj 200mm če ne še več, poglej malo kaj bi pasalo od kakšnega drugega avta
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Špurštange

Post by pero27 » 21 Apr 2016, 12:52

končnike imaš v miljon različnih dolžinah - od ene 40mm do vsaj 200mm če ne še več, poglej malo kaj bi pasalo od kakšnega drugega avta

al pa jst bi zadevo rešil na eleganten način tako da bi končnik z ženskim navojem (matica) zamenjal za krajši končnik z moškim navojem navojem (šrauf) in zadevo povezal z štango od volana z dolgo matico ki jo dobiš v vsaki železnini
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Špurštange

Post by Fleko » 21 Apr 2016, 15:50

Nisem vedel da imas končnike razlicnih dolzin.
Tadruga ideja tudi zanimiva, ena od moje ideje je tudi da bi pred notranjim koncnikom podlozil.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Špurštange

Post by pero27 » 21 Apr 2016, 20:07

aja no al pa tko; obstoječi končnik pa dolga matica pa kos navojne palce pa mal zalimaš skupej z threadlockom
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Špurštange

Post by Fleko » 21 Apr 2016, 20:23

Jutri zvem, kaj so nagruntal v Vargalantu. Kot kaže so me spet rešili :)
Get low, no matter how
Post Reply