Renault 4 gtl

User avatar
Volvej
Posts: 43
Joined: 14 Oct 2014, 16:29
Avtomobil: Volvo V70R AWD, TAM 150 T11

Re: Renault 4 gtl

Post by Volvej » 10 Apr 2016, 21:25

Ja kolega, ki je leto dni nazaj šel s katro v Afriko je imel isti "problem". Pravi avto dela vse v nulo, vžiga ko šus, edino težko vgaša :lol:
bokaj
Posts: 36
Joined: 07 Jan 2016, 16:25

Re: Renault 4 gtl

Post by bokaj » 12 Apr 2016, 23:18

Evo obrati so se umirili, zgleda je nekje okoli zračnega filtra preveč zraka not vleklo. Mašina ki ne ugasne pa ostaja problem, :D pojavi se samo ko je mašina segreta, mrzla normalno ugasne. Tko da ni električni problem?
Zgleda je to pogosta stvar :) bom poklical majstra v Žiri pa se pozanimal.
nalim
Posts: 362
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: Renault 4 gtl

Post by nalim » 13 Apr 2016, 11:02

bokaj wrote:Evo obrati so se umirili, zgleda je nekje okoli zračnega filtra preveč zraka not vleklo. Mašina ki ne ugasne pa ostaja problem, :D pojavi se samo ko je mašina segreta, mrzla normalno ugasne. Tko da ni električni problem?
Zgleda je to pogosta stvar :) bom poklical majstra v Žiri pa se pozanimal.
Preveč predvžiga, prenizko oktansko število goriva (poskusi s 100oktancem)?
Leeeta nazaj (časi fičkov) so se ti problemi pojavljali ob prehodu na 91oktanski bencin, saj je prihajalo do samovžiga zmesi.
User avatar
Tine
Posts: 945
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Renault 4 gtl

Post by Tine » 14 Apr 2016, 16:27

Si prepričan da se motor ne pregreva?
User avatar
pero27
Posts: 2675
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Renault 4 gtl

Post by pero27 » 14 Apr 2016, 18:09

Pomoje je še najbolj verjetno da ima ali prevroče svečke in začnejo žaret al pa kje kak oster rob ki začne žaret in to poskrbi za vžig...
Zeko124
Posts: 106
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: Renault 4 gtl

Post by Zeko124 » 15 Apr 2016, 22:42

za ta motor strogo 100 oktanc. Pogledat vzig in malo pomenjat potrosno kramo v kolikor je stara (svecke,...). Drugace pa le poklici v Ziri, vsekakor pravi naslov. :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Renault 4 gtl

Post by zegler » 16 Apr 2016, 08:16

100 oktanc v katerco ? a ma kaksno posebno masino tale o kateri se govori ?
Zeko124
Posts: 106
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: Renault 4 gtl

Post by Zeko124 » 16 Apr 2016, 08:50

Vsi reagirajo tako, jap. Dejstvo je, da so bili npr. tudi 2CV motorji ze v osnovi zasnovani (in nastavljeni) na super bencin (tudi pise v navodilih za uporabo; "oskrbujte svoje vozilo vedno samo z super gorivom). Predvzig je bil takrat nastavljen na najvisje stevilo oktanov na trgu. Ker pa se je le to z leti spremenilo oz. povecalo (na 100) je potrebno zadevo se zamaknit za par stopinj. S 95 oktancem in/ali zelo starim bencinom lahko tako zelo hitro pride do klenkanja. Nisem pa ne avtomehanik, niti nimam kakih specialnih znanj iz motoroznanstva, lahko samo predam naprej znanje starih mojstrov (kot je bilo razlozeno meni). :)

Nisem pa zasledil v temi, ce je bil motor kakorkoli obnavljan? Morda bi bilo dobro ocistit tank za bencin, zamenjati bencinsko napeljavo, ocistit, pretesnit in na novo nastavit vplinjac, menjati vzigalne kable, nastaviti vzig...
User avatar
pero27
Posts: 2675
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Renault 4 gtl

Post by pero27 » 16 Apr 2016, 09:27

zegler wrote:100 oktanc v katerco ? a ma kaksno posebno masino tale o kateri se govori ?
Ja svinc je zelo dober octane booster, če je mašina nastavljena za osvinčen bencin pa jo laufaš na neosvinčen bencin rabiš temu primerno višje število oktanov.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Renault 4 gtl

Post by zegler » 18 Apr 2016, 08:01

:) ja to z svincem je tud nekaj, drugace pa sem enkrat slisal, kak so ze naftalin kroglice ...to bi naj tud boostalo oktansko stevilo.. al pa sem zaj kaj zamesal v glavi

skratka probaj te se z aditivom svinca, pa za ziher se das 100 ko zraven, ce pa se pol ne vgasne te pa svecke bolj za vecjo temperaturo..

pa pol povej kaj je resilo problem :idea:
Post Reply