'74 VW 1303
Re: '74 VW 1303
Zima je, malo se mi toži po boxerju v riti.. sem pa našel posnetek na fotoaparatu, sicer če se ne motim je bilo to še s tamalimi venturiji, nisem pa siguren. Vsekakor bo pomlad zabavna, motor dobi še nastavljiv Malloryjev vžig in elektroniko, dobil pa sem še za številko (140) večje glavne dize za poiskusit, ker sumim da ga malo zmanjka pri gorivu na obratih. Aja, pa diske zadaj, če se mi bo lublo.
(zaprta cesta, najeti voznik, tako dalje yadayada seveda.. )
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PX1qB-1mwic[/youtube]
(zaprta cesta, najeti voznik, tako dalje yadayada seveda.. )
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PX1qB-1mwic[/youtube]
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: '74 VW 1303
zakon, jst se tud pozimi tolažim z posnetki hribovskih preizkušenj
Re: '74 VW 1303
Ma saj ceste so suhe .. dež je spral sol, danes bi se dalo ... samo kaj ko ni nič pametnega voznega
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: '74 VW 1303
Ojej.
Kljub celoletnemu zatišju se je vseeno nekaj malega dogajalo, vendar sem v poplavi vseh eksotik in kvalitetnih evropskih projektov nekako zapostavil objave tukaj.
Kakorkoli, naredil se je že v štartu načrtovan dodatni oljni hladilnik, za katerega lokacijo sem se po dolgem premisleku odločil namestiti kar v pod karoserije, katerega kovina je bila na mesti itak že precej slaba in ni bilo neke dodatne škode narjene z izrezom lukenj za dovod in izpuh zraha. Odjem je preko 70°C sendvič termostata pri oljnem filtru.
Kosi ki so meso postali:
Odrezek in namestitev hladilnika:
Skovan spremenjen poden/dotok zraka do hladilnika:
Končna izvedba z izpihom, pobarvano, zakovičeno na mesto:
Kasneje sem ga še dodatno zatesnil, saj mi je vročina pridno uhajala v kabino in je bilo v poletnih mesecih kar prijetno toplo Sem pa ugotovil, da bi bilo smotrno dat še kako pikico večji hladilnik, saj na avtocesti ob povišanih obratih hitro prileze čez željene temperature. Bomo videli. Motor je pa drugače precej priden, dela brez nekih težav.
Kljub celoletnemu zatišju se je vseeno nekaj malega dogajalo, vendar sem v poplavi vseh eksotik in kvalitetnih evropskih projektov nekako zapostavil objave tukaj.
Kakorkoli, naredil se je že v štartu načrtovan dodatni oljni hladilnik, za katerega lokacijo sem se po dolgem premisleku odločil namestiti kar v pod karoserije, katerega kovina je bila na mesti itak že precej slaba in ni bilo neke dodatne škode narjene z izrezom lukenj za dovod in izpuh zraha. Odjem je preko 70°C sendvič termostata pri oljnem filtru.
Kosi ki so meso postali:
Odrezek in namestitev hladilnika:
Skovan spremenjen poden/dotok zraka do hladilnika:
Končna izvedba z izpihom, pobarvano, zakovičeno na mesto:
Kasneje sem ga še dodatno zatesnil, saj mi je vročina pridno uhajala v kabino in je bilo v poletnih mesecih kar prijetno toplo Sem pa ugotovil, da bi bilo smotrno dat še kako pikico večji hladilnik, saj na avtocesti ob povišanih obratih hitro prileze čez željene temperature. Bomo videli. Motor je pa drugače precej priden, dela brez nekih težav.
Last edited by Tine on 08 Nov 2015, 22:11, edited 1 time in total.
Re: '74 VW 1303
Ker so bili bobni zadaj zaradi ročnega nastavljanja bližine oblog in vizuelne neprijaznosti že od nekdaj na listi za odstrel, se je to tudi zgodilo.
Po kosih se je nabral material za predelavo disko bremze zadnje akse:
"Stari" sistem, star par 1000 kilometrov, je zgubil dom:
Nadomestil ga je adapter za čeljust:
Čezenj pa se je poveznil disk in želela zmontirat čeljust. Ampak! Ker je vseskupaj aftermarket sestavljanka, je bil izpušni lonec napoti desni čeljusti:
Rešitev je bila krajšanje lonca in premestitev vpetja izpušnega sistema. Fleks v roke, švasaparat pod pazduho in gasa:
Zadeva se je zmontirala, postopek ponovil še na levi strani, po montaži novih vodov zavorne tekočine in pletenic za ročno zavoro je zadeva zgledala spodobno:
Po začetnih porodnih težavah z odzračevanjem in smešnim občutkom na stopalki so se sedaj po dobrih 1k km ploščice že dodobra vsedle, čeprav občasno še vedno zasledim sledove zraka, ki pa mislim da bi znal ostat še kje v sprednjem sistemu. Si bom pa ta troubleshooting najverjetneje pustil za naslednjo sezono, preostale lepe vikende pa bom raje zakuril za volanom kot pod njim.
Po kosih se je nabral material za predelavo disko bremze zadnje akse:
"Stari" sistem, star par 1000 kilometrov, je zgubil dom:
Nadomestil ga je adapter za čeljust:
Čezenj pa se je poveznil disk in želela zmontirat čeljust. Ampak! Ker je vseskupaj aftermarket sestavljanka, je bil izpušni lonec napoti desni čeljusti:
Rešitev je bila krajšanje lonca in premestitev vpetja izpušnega sistema. Fleks v roke, švasaparat pod pazduho in gasa:
Zadeva se je zmontirala, postopek ponovil še na levi strani, po montaži novih vodov zavorne tekočine in pletenic za ročno zavoro je zadeva zgledala spodobno:
Po začetnih porodnih težavah z odzračevanjem in smešnim občutkom na stopalki so se sedaj po dobrih 1k km ploščice že dodobra vsedle, čeprav občasno še vedno zasledim sledove zraka, ki pa mislim da bi znal ostat še kje v sprednjem sistemu. Si bom pa ta troubleshooting najverjetneje pustil za naslednjo sezono, preostale lepe vikende pa bom raje zakuril za volanom kot pod njim.
Re: '74 VW 1303
badass, zelo mi vsec kako si resel z oljnim hladilnikom...
btw lahko na zs.. kam dajes rezat na laser?
btw lahko na zs.. kam dajes rezat na laser?
Re: '74 VW 1303
http://www.sirius-maribor.si
Vedno vse tako kot se dogovorimo, ce pa kje kaj ni vredu, popravijo z novimi kosi brez problemov. Zelo korektni in cenovno najdostopnejsi od vseh (sicer se vedno ne poceni ), predvsem pa pripravljeni naredit tudi samo par kosov. Jim pa vedno pripravim nacrte do te mere da jih oni samo prestavijo v naprave.
Vedno vse tako kot se dogovorimo, ce pa kje kaj ni vredu, popravijo z novimi kosi brez problemov. Zelo korektni in cenovno najdostopnejsi od vseh (sicer se vedno ne poceni ), predvsem pa pripravljeni naredit tudi samo par kosov. Jim pa vedno pripravim nacrte do te mere da jih oni samo prestavijo v naprave.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: '74 VW 1303
ti se pritožuješ nad vročino? ti?
jst mam 6 cilindrov spredaj in špagete speljane pod sovoznikovo stranjo, avto nima izolacije noter, samo tanek tepih...vprašaj mojo kak je filing 2000km naredit z nogam v zraku
jst mam 6 cilindrov spredaj in špagete speljane pod sovoznikovo stranjo, avto nima izolacije noter, samo tanek tepih...vprašaj mojo kak je filing 2000km naredit z nogam v zraku
Re: '74 VW 1303
@tine .. tnx bom jih malo povprasal, sem videl da tudi barvne kovine rezejo z laser....
@croma.. na zunanji strani nalepi samo alu folijo shajni del outside - bo odbila sevanje ostalo pa se tak hladi med voznjo ...
@croma.. na zunanji strani nalepi samo alu folijo shajni del outside - bo odbila sevanje ostalo pa se tak hladi med voznjo ...
Re: '74 VW 1303
Si jo narobe razumel ko ti je rekla "Rada bi šla na dopust nekam kjer je vroče!"croma_man wrote:vprašaj mojo kak je filing 2000km naredit z nogam v zraku