BMW 2002 1973

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 2002 1973

Post by croma_man » 29 Oct 2015, 14:07

imam isti problem na E21, sicer se še dajo dobit armaturke brez razpok, ampak zahtevajo svojo ceno.

opcije maš VHT Wrinkle spray (pač popraviš razpoke in prebarvaš s tem)
maček vem da ma tud neke strukturne barve, če bi probala namešat nekaj armaturki podobnega
plastidip je tud še opcija

pretapecirano na novo pa se strinjam da ne zgleda dobro v restavriranem avtu.
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: BMW 2002 1973

Post by Anzee » 29 Oct 2015, 16:03

Enkrat davno nazaj mi je karoserist.si pokazal kako je to resil on. Z epoksi smolo je zalil razpoko. Nato je zatevo zgladil, da je bila v isti ravnini kot celotna armaturka. Potem je z biaxom oz. aparatom za graviranje vgraviral "strukturo". Na koncu je sledilo barvanje popravljenega dela.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002 1973

Post by karoserist.si » 29 Oct 2015, 17:15

Anzee wrote:Enkrat davno nazaj mi je karoserist.si pokazal kako je to resil on. Z epoksi smolo je zalil razpoko. Nato je zatevo zgladil, da je bila v isti ravnini kot celotna armaturka. Potem je z biaxom oz. aparatom za graviranje vgraviral "strukturo". Na koncu je sledilo barvanje popravljenega dela.
Res je, vendar pa naj dodam, da epoksi smola funkcionira predvsem za kake manjše luknjice od vijakov.
Pri daljših razpokah na armaturi pa je potrebno narediti to s kako gumo, da ostane raztegljivo zaradi nihanj temperatur in da ponovno ne poči na spoju (epoksi nareč rata trd in se ne odziva na spremembe temperatur - sonce/zima). Dobro se je obnesla guma za popravilo skate čevljev:
Shoe goo...naprimer tole:
http://www.amazon.com/SHOE-GOO-BLACK-3- ... B002CXVG10

Potem pa se enako kot pravi Anzee vgravira strukturo z kakim biaxom...
Najlepše se popravi črne armaturke.
Če je potrebno barvat in ujet kako čudno barvo je pa že bolj težko naredit, da se po popravilu ne vidi preveč.

Jaz sem sicer šel barvo kar namešat po barvi armaturke in nato barvo natapkal na armaturko z gobico in se popravljen del praktično sploh ne opazi, razen od zelo blizu.
rene
Posts: 195
Joined: 10 Nov 2012, 18:26

Re: BMW 2002 1973

Post by rene » 29 Oct 2015, 17:47

Napihnjen efekt pride ker hobi tapetniki tapecirajo preko starega materiala. Sem imel priliko videt od pagode zgornji del armaturke na novo tapeciran tako kot bi se moglo to naredit (se pravi da se ves material do ponavadi železa strga dol) in zgleda čisto tovarniško. Pridejo pa taki heci z svojo ceno.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW 2002 1973

Post by DS71 » 29 Oct 2015, 20:39

pagodina armaturka je kot če bi na novo sedež preoblačil ..staro dol,novo gor. Problemi so pri odlitih (novejših)armaturkah,kjer se ne da nič dol postrgat .
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
rene
Posts: 195
Joined: 10 Nov 2012, 18:26

Re: BMW 2002 1973

Post by rene » 29 Oct 2015, 20:53

Nevem sicer kak ima BMW pri recimo w123 ko ima tudi kompleksnejšo armaturo je še vedno spodaj železna osnova.
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002 1973

Post by L4UK0 » 29 Oct 2015, 22:43

Uf ja tole glede armaturke bom pa tudi sam nekaj podobenga rabil in me res zanima. Po mojih informacijah sta dve opciji: pretapecirat ali pa pokitat / pobarvat z kakšnimi barvami na guma osnovi. Pri kitanju je ponavadi treba razpoke fajn razširiti s kakšnim dremelnom, da niso "sile" pri temperaturnih razlikah spet na istem mestu skoncentirirane.

Sicer pa je men tale barva avta noro dobra! 8-) (Sem mislil, da bo moj Kadett temnejši ko sem ga dal barvat :P )

Lp
Image
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 2002 1973

Post by pero27 » 29 Oct 2015, 23:52

Sam pomojem da če bi uporabil dober tanek skaj (na taki tkanini, ki se lepo razteguje v vse smeri) in bi pol zadevo nalimal na poflikano armaturko in dal celo zadevo v vrečo pa zvakumiral dokler se lim fajn ne posuši bi moglo kar dobro izpast in nebi blo "napihovanja". Bom to probal na svoji ko pride na vrsto, pa bom potem odprl obrt, ker vidim da je ful enga povpraševanja kle :D
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 2002 1973

Post by Fleko » 30 Oct 2015, 00:05

JAz sem enkrat nekaj takšnega našel na youtubu. Zgleda zelo enostavno :lol:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IaSm3zoWrAo[/youtube]
P.s. upa kdo probat? Jaz budalo sem armaturko vrgel stran :roll:
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 2002 1973

Post by pero27 » 30 Oct 2015, 00:13

Ja sam to je leder in leder je precej slabo raztegljiv (če ni namočen, sam namočenga pa limat nemoreš)
Plus tega men nekako leder v kadettu al pa 21ki ni glih na mestu, niso to rollsrojsi, to pol podobno kičasto zgleda kot če 20 kil kromastih letvic nabiješ gor na kadetta.
Post Reply