Obratomer
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Obratomer
ala štromarji .. meni na vetti dela obratomer normalno. Ampak ko avto ugasneš kazalka namesto da bi ostala na nuli zleze gor. Na vezju je videt kot da bi nekaj žgalo,ampak elementi so premerjeni in zgleda vse ok. Kakšna ideja?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- pero27
- Posts: 2699
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obratomer
kaj tudi če ga odmontiraš iz avta ostane kazalka gor?
al si to samo tako postavil za slikanje?
al si to samo tako postavil za slikanje?
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obratomer
ne ..tudi sedaj leze gor ..mogoče problem v tistem okroglem delu kateri je prikovičen za ozadje? Kaj tam je? Magnet?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- pero27
- Posts: 2699
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obratomer
noter maš ubistvu vu meter - mehanski induktivni merilec napetosti
sestaljen pa je iz tuljave, ki glede na napetost premakne iglo in polžaste vzmeti - take, kot je v urah, ki vrne iglo v začetni položaj
glede na to, da gre tudi ko ga odmontiraš igla v ta položaj, bi jst rekel, da se ti je vzmet zlomil ali pa losala, bolj verjetno losala glede na to, da če vedno drži kazalec v oločenem položaju
probaj našponat iglo v rikverc kolikor se da (še bolj nazaj od nule), bo mogoče zarotiralo vzmet nazaj v pravo lego
ali pa snami iglo in jo natakni da bo kazala 0
tisto kar je pa "skurjeno" je pa zato, ker so na drugi strani carbon composition upori, ki majo dosti večji močnostni rating,kot obični (5+W vs 1/4W za navadne) in se grejejo in to z časom pusti malo barve, ne skrbi glede tega
sestaljen pa je iz tuljave, ki glede na napetost premakne iglo in polžaste vzmeti - take, kot je v urah, ki vrne iglo v začetni položaj
glede na to, da gre tudi ko ga odmontiraš igla v ta položaj, bi jst rekel, da se ti je vzmet zlomil ali pa losala, bolj verjetno losala glede na to, da če vedno drži kazalec v oločenem položaju
probaj našponat iglo v rikverc kolikor se da (še bolj nazaj od nule), bo mogoče zarotiralo vzmet nazaj v pravo lego
ali pa snami iglo in jo natakni da bo kazala 0
tisto kar je pa "skurjeno" je pa zato, ker so na drugi strani carbon composition upori, ki majo dosti večji močnostni rating,kot obični (5+W vs 1/4W za navadne) in se grejejo in to z časom pusti malo barve, ne skrbi glede tega
Last edited by pero27 on 05 Nov 2014, 13:17, edited 1 time in total.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obratomer
Hvala..sej to o prestavljanju kazalke piše tudi v navodilih za instalacijo nove ploščice ..bom probal
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Obratomer
Samo če dela obratomer normalno, kaže prave obrate... in boš premaknil iglo, potem ti bo kazalo premalo obratov..
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obratomer
Ma vprašanje če res. Po moje da cagar nima nobene pozicije in ne ve kje je. Ko dobi podatek se zacne dvigovat in šteje iz nule. Narobe bi kazal ce bi ga premaknil na npr 4k in bi na štandu kazal 4,9k. Sej mogoče se motim. Edino ce bo pri kontaktu silil v minus. Je pa tako,da je zadeva itak avtomatic in je namembnost tega števca sploh vprašljiva
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- pero27
- Posts: 2699
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obratomer
nebo res kazal narobe; pozicijo ti določa razlika napetosti v dveh tuljavah (recimo temu early stepper motor) tista vzmet, ki pa je je pa fuuul švoh in ma glih tolko moči, da ko ni nobene napetosti v tuljavi komaj vrne iglo na začetni položaj
to, kako švoj je ta vzmet lahko vidiš, če z števcem hahaš po zraku in igla ful skače levo desno
no ta vzmet se je zdej iz neznanega vzroka zarotirala, tako da je treba kazalc snet in postavit na nulo, da ga bo vzmet tja stalno vračala
moderni števci imajo pa dejansko multipolen stepper motor noter in ni nobenih vzmeti, samo motor določa pozicijo
btw; na elektrofaxu sem zdržal samo eno leto, predem sem prešaltal na strojnega
to, kako švoj je ta vzmet lahko vidiš, če z števcem hahaš po zraku in igla ful skače levo desno
no ta vzmet se je zdej iz neznanega vzroka zarotirala, tako da je treba kazalc snet in postavit na nulo, da ga bo vzmet tja stalno vračala
moderni števci imajo pa dejansko multipolen stepper motor noter in ni nobenih vzmeti, samo motor določa pozicijo
btw; na elektrofaxu sem zdržal samo eno leto, predem sem prešaltal na strojnega
Re: Obratomer
z števcem hahaš po zraku
- killer_beast
- Posts: 114
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: Obratomer
Verjetno je mislil "mahaš", ampak ja, sem se tudi jaz nasmejalMAIK wrote:z števcem hahaš po zraku