Hello oldschoolovci!
Je mogoče kdo že "reševal" žmigavce na kakem amerikancu? Zanima me, če je čisto drugačna vezava / kablovje za US sistem kot za EU ali pa je le kakšen rele za zamenjat? Trenutno imam takole:
- spredaj: oranžni žmigavci svetijo ves čas, ko jih "vklopiš" začnejo utripat;
- zadaj: rdeče pozicijske gorijo ves čas, ko vklopiš žmigavc začnejo utripat.
To bi rad spravil na EU sistem....
Hvala za nasvete...
Prevezava US -> EU smerniki
Re: Prevezava US -> EU smerniki
Pomoje odgovor ne bo enoznačen... Ampak glede na mojo "pamet", je verjetno treba samo na releju obrnit par kontaktov. Jih pomoje niti ne bo treba menjat. A maš ti to vozno, za na cesto? Lahko prideš do mene, pa malo pomeriva?
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Prevezava US -> EU smerniki
pa pusti tako a
Jst pri meni ne bom nič predeloval .. edino neke dnevne luči moram naumit da mi ne bojo uni loparji odprti čez dan
Jst pri meni ne bom nič predeloval .. edino neke dnevne luči moram naumit da mi ne bojo uni loparji odprti čez dan
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- L4UK0
- Posts: 3081
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Prevezava US -> EU smerniki
Hm ja se nagibam k tej opciji da pustim kot je...ker kolikor sem gledal po netu je kar precej razlicna napeljava...
- pero27
- Posts: 2639
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Prevezava US -> EU smerniki
glede na to kar si povedal bi jaz sklepal da imaš notri releje tipa "default on", na naših avtih se pa uporabljajo taki, ki so default off
probej zamenjat en rele pa boš videl
probej zamenjat en rele pa boš videl
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: Prevezava US -> EU smerniki
Sprednji(spredaj in na boku, odvisno od položaja) oranžni smerniki ponavadi ko samo svetijo služijo kot oranžna pozicijska luč. Zadaj imaš rdečo bočno pozicijo, katero če prav razumem ti bo klepar zavaril. Rdeči smerniki zadaj so klasika. Pa verjetno imaš simetrični snop kratkih luči.
Naša država je ena velika zmešnjava ko pride do teh reči. Še posebaj je problematično, če vozilo ni starodobnik. Ker je potrebna predelava... Pa tudi vsi lastniki starodobnikov niso brez tovrstnih težav. Določeni imajo težave, ker jim na tehničnih pregledih težijo zaradi rdečih zadnjih smernikov. Na homologaciji pa priznajo tovarniško stanje. Ni nobene usklajenosti med homologacijo, t. pregledom in statusom starodobnika, vsaj jaz nekako tako razumem.
Jaz ti svetujem, da ne prevezuješ in predeluješ. Mogoče samo rdeče smernike zadaj na oranžne, če boš tako imel boljši občutek zaradi varnosti na cesti. Na Thunderbirdu ohranjam originalno stanje, New Yorker je pa predelan na oranžne smernike zadaj, pa tudi spredaj so naredili celo zmešnjavo.
Večina rdeče smernike zadaj predela na oranžne tako, da uporabi oranžno žarnico v prostoru kjer so luči za vzratno vožno, če vozilo to omogoče.
Meni je pa mnogo bolj všeč naslednja opcija, za katero sem zvedel pred dnevi. Pa nobene predelave, prevezovanja ni potrebnega. In sicer LED ki sveti belo in rumeno. Tako ohraniš obstoječ žaromet. Ob enem imaš rdečo pozicijsko luč, in oranžni smernik.
Naša država je ena velika zmešnjava ko pride do teh reči. Še posebaj je problematično, če vozilo ni starodobnik. Ker je potrebna predelava... Pa tudi vsi lastniki starodobnikov niso brez tovrstnih težav. Določeni imajo težave, ker jim na tehničnih pregledih težijo zaradi rdečih zadnjih smernikov. Na homologaciji pa priznajo tovarniško stanje. Ni nobene usklajenosti med homologacijo, t. pregledom in statusom starodobnika, vsaj jaz nekako tako razumem.
Jaz ti svetujem, da ne prevezuješ in predeluješ. Mogoče samo rdeče smernike zadaj na oranžne, če boš tako imel boljši občutek zaradi varnosti na cesti. Na Thunderbirdu ohranjam originalno stanje, New Yorker je pa predelan na oranžne smernike zadaj, pa tudi spredaj so naredili celo zmešnjavo.
Večina rdeče smernike zadaj predela na oranžne tako, da uporabi oranžno žarnico v prostoru kjer so luči za vzratno vožno, če vozilo to omogoče.
Meni je pa mnogo bolj všeč naslednja opcija, za katero sem zvedel pred dnevi. Pa nobene predelave, prevezovanja ni potrebnega. In sicer LED ki sveti belo in rumeno. Tako ohraniš obstoječ žaromet. Ob enem imaš rdečo pozicijsko luč, in oranžni smernik.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Prevezava US -> EU smerniki
meni je na tehničnem tolmačil ,da me mora spustit skozi ker je avto v izvornem stanju. Da pa imam lahko probleme na cesti,ker ni v skladu z zakonom ..tako da ja ..je zmešnjava
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: Prevezava US -> EU smerniki
Jaz do sedaj na tehničnem pregledu težav nisem imel. Smo se pa malo menili in so mi razložili nekako tako, da tako vozilo nebi smelo opraviti tehničnega pregleda. Prav tako podjetje, katero je izdalo homologacijo nebi smelo izdati take homologacije, saj ni po predpisih. bla bla bla. Ampak ponavadi podjetja katera opravljajo homologacijo med drugim opravljajo tudi tehnične preglede oz. obratno.
Vem pa za kar nekaj ameriških vozil iz Celja in savinjske regije katera so lastniki morali prevezati, saj jih tam drugače ne spustijo skozi t.p.
Vem pa za kar nekaj ameriških vozil iz Celja in savinjske regije katera so lastniki morali prevezati, saj jih tam drugače ne spustijo skozi t.p.