Opel Kadett C - La Ratta Negra

User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by TomLooway » 11 Mar 2012, 00:01

no za vse, ki se niste pridružili kratko poročilo:

ja lauko, Samotu je prej delala mašina :P

smo ugotovili kaj je bila napaka: avtomatični čok ni imel pravilno danega plusa - kontakta:D in zato je karburator vedno mislil, da je mrzel motor in ni pustil da bi se odprla druga stopnja karburatorja..... ostalo vemo :)

zatorej je bila rešitev preprosta, prevezat malo rdečo žičko na kontakt (ne vem kako sem ga lahko že prvič zgrešil) in potem ko se je ogrel avto in spustil iz jutranjega načina..... je avto crknil, ker ni imel minimuma naštimanega - to je tisti vijak, za katrega v vseh navodilih piše ne tikaj- in se ga potem naštimal, teče ko urca, zavrti se do 8000 obratov :D gre kot je treba.

Samo_P Hvala!

jutri dolijemo malo olja v menjalnik, da vidim če je samo suša ali me kak ležaj heca....

En problem rešen.

sem pa še nekaj lepotnih detajlov rešil, slike jutri.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by L4UK0 » 11 Mar 2012, 13:33

Super, pohvalno!
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by TomLooway » 11 Mar 2012, 13:43

evo slike,

kaj sem naredil:
- nadgradil tunel z vrhom za kratek menjalnik, brez švasanja, ker se mi ni dalo, triješravfi.press :D
- nataknil plastiko, vgradil obratomer - firma Carat ? les je pa zato, ker nisem prepričan če bo tam ostal in nočem vrtat lukenj brezveze.


no pa danes smo imeli tudi ogled za certifikat, tako da bi moral drugi teden dobit certifikat in potem samo še registracija.
Attachments
2.jpg
php0YQTt2AM.jpg
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by TomLooway » 12 Mar 2012, 15:37

Ko enkrat človek plača je pa vse hitro narejeno, hehe

Včeraj smo poslikali in napisali vse za certifikat, danes ob 18h ga grem iskat :)

pa včeraj sem še dolil menjalniško olje, ga je šlo ene 7 deci O.O hehe, kar na suho je to teklo :D

ta teden bomo registracijo še zrihtali in gasa, smo na cesti :D



aja, pa še to... ali kdo ve če je zlahka dobavljivo tesnilo za diferencial ali se to montira na pasto?
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by TomLooway » 19 Mar 2012, 13:50

ker mi je skoraj zmanjkalo problemov pri avtu sem si kupil še dva problema...
Attachments
IMAG0461.jpg
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
JBezek
Posts: 230
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by JBezek » 19 Mar 2012, 21:06

Hudo, sesalni kolektor že imaš? Boš oba namestil?

jaz imam doma tri dvojne solexe pa brez kolektorjev :D
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by L4UK0 » 19 Mar 2012, 21:43

Ma a ni eden čisto dovolj za 1.2/1.3?
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by TomLooway » 19 Mar 2012, 22:03

L4UK0 wrote:Ma a ni eden čisto dovolj za 1.2/1.3?

http://www.risse-motorsport.de/index.ph ... acing.html tukaj pravijo da ne :D in glede na to da ima motor brušeno odmično in nižano glavo - zakaj pa ne :D

oba gresta gor, sesalni kolektor bo kasneje prišel, sem se po posvetu s papijem odloču da ga ne bom delal sam, ampak ga bom kar kupil - tega: http://www.dbilas-shop.com/Products/Inl ... :1827.html ni poceni, ampak baje ne pride ceneje če delaš sam



aja BTW, jutri grem po tablice :)
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by TomLooway » 20 Mar 2012, 08:48

KONČNO imam tablice!

pa še sonce sveti, to je kar preveč lepo :D
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Kadett C - mein probematisches Kind

Post by dabi » 23 Mar 2012, 14:13

Şuper! Zdaj pa cimprej na projekt dvojni fergazer!

Btw.. Če se ne motim spada 1.3S pod Small block motorje in bi naceloma pasal not tudi 1.6 16v oz. 1.8 16v (x18xe1, z18xe) ! Tisto bi pa bila ze kar huda zadeva z dvojnimi fergiji ! :)
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Post Reply