Opel Manta B

dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 11 Jul 2014, 06:41

Nemam!:) Spredaj so predelani zadnji Bilstein amortizerji od Fiat Marea-e Weekend, zadaj pa standarni Bilstein od Mante GSi.
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
MantaFan
Posts: 78
Joined: 19 May 2012, 11:36

Re: Opel Manta B

Post by MantaFan » 22 Jul 2014, 23:44

koji mjenjac imas gore,i kakav kardan?
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 23 Jul 2014, 06:21

Mjenjac Omega A 2.0 R25, kardan je pa custom izvedba.
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Opel Manta B

Post by Bajta » 13 Nov 2014, 19:40

če še nisi kaj izgotovil glede cinšpul, 1.8t "tastare" so serijsko zelo rade kr tk naenkrat crknile..
novejše so kvalitetnejše.

zjebe jih pa prevelik dwell. se začnejo pregrevat, kar pa že veš. drgač pa niso sam za okras če so ornk nastavljene, da tole konkretno iskro od sebe.
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 14 Nov 2014, 08:52

Koliko sem še jaz potem to raziskoval je mislim da bil glavni problem v tem, da sem sam imel nastavljen dwell tako kot je proizvajalec priporočil, fora je pa bila v tem, da je bil dwell podan za 13.8V (ali nekaj takega), meni je pa na Manti napetost 13.2V in je potem MS še dodatno povečal dwell. Drugače sem pa trenutno na vžigalnih od 2.0 FSI-ja (rdeče, 2cm višje od 1.8T) in zadeva dela, je pa res, da je najdaljša tura v enem kosu bila 80km.
Drugače pa sem sam imel na MS že tri tipe vžiga in sicer povsem običajnega na vertajler, potem DIS modul in zdaj na koncu še COP tuljave in z nobemim ni bilo nekih problemov.
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Opel Manta B

Post by Bajta » 14 Nov 2014, 12:35

sam a nimaš ti "wasted" sparka? da delata po 2 cinšpuli kr naenkrat? delata torej 1x več kot bi rabli ?
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Manta B

Post by dabi » 14 Nov 2014, 13:17

Tako je, edino prej sem imel močnostne tranzistorje noter v samem MS-ju, sedaj pa imam zraven dodatno vezje za prožiti tuljave, saj imajo le-te močnostni del noter v sami tuljavi. Saj vezje in nastavitve so napisane na msextra.
EDIT:
Končno našel shemo, koliko se spomnim imam narejeno popolnoma enako. In ta podan dwell (2.6ms) je za 13.8V in jaz sem potem to vrednost tudi vpisal, MS pa potem po mapi podalja oz. skrajša dwell v odvisnosti od napetosti. Meni je pa napetost na avtu 13.2V, tako da sem sedaj samo spustil to vrednost in se sedaj občutno manj greje, pa tudi kot sem že omenil sem dal daljše tuljave, da malo stojijo vem od pokrova.
http://home.comcast.net/~whaussmann/MS_ ... cks_v3.htm
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Opel Manta B

Post by Bajta » 14 Nov 2014, 13:53

js mam se mislim da 3 doma od 2.0t, audi s3. ti jih "šenkam" :)

niso dolg rabljene. 07k 905 715f.
Post Reply