Opel Rekord D Coupé
Re: Opel Rekord D Coupé
Ein Schiffsmotor
-
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Re: Opel Rekord D Coupé
A kdo ve če na moj motor paše karter iz 3.0 24v motorja? Če ne se priporočam za karter od Commodore A ali B.
-
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Re: Opel Rekord D Coupé
Oziroma od monze ali senatora od 2.5E motorja, ker kolk opažam sta imela commodore a in commodore b karter oziroma oil sump obrnjen nazaj.
-
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Re: Opel Rekord D Coupé
Zdaj sem ugotovil da je karter od monze enak kot moj.. sepravi je treba pogruntat če slučajno paše karter iz mojega motorja v rekorda..
-
- Posts: 2003
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Rekord D Coupé
Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja...
- papi
- Posts: 2194
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Rekord D Coupé
C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....
-
- Posts: 177
- Joined: 13 Sep 2014, 16:23
- Avtomobil: jeep
Re: Opel Rekord D Coupé
jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?
-
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Re: Opel Rekord D Coupé
Problem je, da ne vem kakšen karter je imel Commodore B.. Od Commodore A sem ga videl in je bula nazaj obrnjena, za most (kar je verjetno mogoče uporabit pri meni), vendar je problem z stabilizatorji, ker moj ima enega spredaj in enega za mostom, Commodore A pa je imel stabilizator samo spredaj. Plus če uporabim ta karter, morem zamenjat saugrohr od olpumpe + šipko za olje prestavit.Anzee wrote:Mislim da bi moral pasati. "Bulo" imata oba naprej, Rekord je osnova za Commodorja/Senatorja, torej si delita sprednje podvozje (kar je narekovalo tip karterja), Monza je pa ubistvu "hatch" varianta Senatorja...
Commodore C pa je imel isti karter kot je moj.
-
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Re: Opel Rekord D Coupé
Vse je mogoče. A mi lahko prosim pošlješ kako sliko na ZS?george wheels wrote:jaz mam verjetno en karter od enega starejšega opel 2,5 motorja, ti to kaj prav pride?
-
- Posts: 290
- Joined: 29 May 2012, 12:39
- Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
- Location: Maribor
Re: Opel Rekord D Coupé
Sepravi C30ne ima drugačen karter kot C26ne?papi wrote:C30ne ima karter naprej, sem jih prej gledal ceu dan, dva
2.6 in ostali 3.0 12V imajo karter navaden, 3.0 24V pa ima alu z dodatnimi luknjami ki ga povezujejo na menjalnik,
tako so izboljšali povezavo med motorjem in menjalnikom....