American BadAss-C3
- karoserist.si
- Posts: 526
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: American BadAss-C3
Aha, poznam to zgodbo se je meni tudi to že zgodilo. Rahel dotik roba stekla z izvijačem in pridem s kosila in imam razpoko do sredine šajbe .
Mah, vse je za neki dobr. Boš pa zdej še tisto rjo po robu okvirja saniral pa bo vse tip top...
Mah, vse je za neki dobr. Boš pa zdej še tisto rjo po robu okvirja saniral pa bo vse tip top...
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
jbg ..shit happens .. mal brezveze strošek če nič drugega
Gremo naprej ...
Gremo naprej ...
Last edited by DS71 on 25 May 2015, 21:56, edited 1 time in total.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
nabavljeni novi križi
naprešani
nabavljeni tudi komplet novi seleni
sestavljene zadnje roke
in montirane na šasijo
naprešani
nabavljeni tudi komplet novi seleni
sestavljene zadnje roke
in montirane na šasijo
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: American BadAss-C3
Ti si nor !
Upam da bo kdaj vidu kakšen Američan kako se obnovi Ameriški avto
Upam da bo kdaj vidu kakšen Američan kako se obnovi Ameriški avto
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
"...se je ponva kotlu smejala..." al kako že gre . Sem pa najdu enga amerikanca proti kateremu sem šolarček .. tip amater totalni in prvi projekt ..kaj ga tip dela
Ker so amortizerji "pišali" na veliko,sem vzel nove. Definitivno je cenejši nakup kot pa obnova.
v iskanju kakšnega konja več moči,sem jih pobarval v tisto dirkalno oranžno ...
z istim namenom pobarvane tudi vzmeti in stabilizatorji
Ker so amortizerji "pišali" na veliko,sem vzel nove. Definitivno je cenejši nakup kot pa obnova.
v iskanju kakšnega konja več moči,sem jih pobarval v tisto dirkalno oranžno ...
z istim namenom pobarvane tudi vzmeti in stabilizatorji
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: American BadAss-C3
Legenda !DS71 wrote:"
v iskanju kakšnega konja več moči,sem jih pobarval v tisto dirkalno oranžno ...
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: American BadAss-C3
Ja sej je vse narejeno po istem kopitu, volvo kopiral američaneeugene wrote:Sprednji mortiči mi zgledajo kot od mojga volvota.
Re: American BadAss-C3
Pokrovi ventilov ga izdajo:) glav je bilo za te motorje malo morje, ce snames pokrov ventilov in prepises stevilk se da vse to izsledit. Mozno je da imas ze vortec glave, ki so bile ene boljsih serijskih. Dvomim da je motor ze strokan, pa tudi ko bos dal karter dol bos to tezko ugotovil. Lahko pogledas ce je na robu kaj pobran z dremlom ali kaj podobnega, ker v nasprotnem primeru ojnice primejo blok.DS71 wrote:evo poznavalca!! Prvi ki je opazil hehe ..je še zmerom 5,7 bil pa naj bi iz heavy duty programa?! (generacija 87-95) in je iz prvega leta...v originalu injection. Headersi so že doma,dol leti katalizator(kateri sploh nima lambe že v originalu) in auspuh ne bo več 2-1-2 ampak 2-2 ..neki se bo poznalo .. če pa je motor kaj strokan bom videl ko uzamem karter dol ..sicer nimam izkušenj z temi motorji ampak meni se zdi da se tole preveč zavrti za 8 cilindersko lenobo ..al pa se mi samo zdi Kot sem se nekaj izobraževal naj ta serija ne bi imela nekih performance glav,naj bi pa imel motor lep navor..
Pogonski sklop? Misliš menjalnik/diff? Šalta lepo,špera grabi,luftov ni Tako da tukaj e bo drugega kot menjava filtra in olja v menjalniku in olja v difu. Na motorju samo en štajn servis (menjava tesnila na karterju,nova vodna pumpa in pokrov distribucije,tesnila na usisnem delu) pa še kaj
Nasplošno je videt,da avto ni dosti vozil ..zato mi tudi ni jasno zakaj zakaj so menjavali motor ..je pa bil verjetno menjan že precej časa nazaj
Ko bo vedel kaksne glave imas, bos videl ce se ti splaca nabavit kako drugo odmicno, pazi ker ti letniki imajo ze roller cam ( drocniki s kolescem), tako da ne rabis menjat celega kompleta. Sportne stanejo nekje 300 usd. Izbire imas malo morje, ne pretiravaj z velikostjo.
Za menjalnik ti bi priporocal en performance konverter ( vsaj ene 2600 stall), se ti bo zdelo kot da imas 50 konjev vec. Ce bos teral je smotrno ugradit kaksen shift kit, ti bo podaljsal zivljenjsko dobo menjalnika in lepse bo menjaval.
Sipo vidim da si ze zrihtal, v bodoce se lahko za take velike stvari pozanimas pri http://www.mag-trgovina.hr , ker vozi robo dol s kontejnerjem. Fajn in posten decko, nas veliko naroca pri njemu.
Iz kje narocas dele? Ce bos imel kaksno stvar se za narocit me lahko kontaktiras, zadnje cajte narocujem kar redno in ce se nas vec zdruzi je majn postnine. Kar se tice raznih filtrov in potrosnega materiala imam pa tudinekaj doma na zalogi.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: American BadAss-C3
glede glav .. če se ne motim sem nekje zasledil da ima usisni kolektor na vortec glavah manj vijakov (sem pozabil če 8 al 10) pri meni je 12 tako da verjetno to ni ..glede karterja sem pa imel v mislih to kar si napisal ..tam je vidno če je blok pofrezan zaradi ojnic ..kakšnih dodatnih tuningov pa verjetno ne bo .. bolj mi je cilj spravit avto skupaj pa se kaj peljat
Nabavljal sem v http://www.zip-corvette.com/ in pa http://www.summitracing.com/
Nabavljal sem v http://www.zip-corvette.com/ in pa http://www.summitracing.com/
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...