Lancia Delta HF Turbo

User avatar
L4UK0
Posts: 3083
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by L4UK0 » 25 Nov 2013, 21:00

Samo da se je dobro koncalo.
Ko sem jaz sestavljlal avto sem imel v garazi na steni napis TRIPLE CHECK EVERYTHING :D







Pa locktite na polici :P
Image
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 25 Nov 2013, 21:38

Tista tvoja trojna kontrola pri meni ne pali ker vedno premalo zategnem.
Zgleda bom nabavil življensko zalogo 10.9 in 12.9 vijakov da bom lahko brez skrbi zategoval po želji :)

Eno vprašanje za znalce - nekateri vijaki na podvozju delte imajo oznako 10R. To je po kvaliteti enakovredno kvaliteti 10.9 ?
Danes sem s tem vprašanjem že masiral nekaj strojnikov ter mehanikov - zelo neuspešno ..... :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by belidirkac » 30 Nov 2013, 11:48

grega983 wrote:Ne Jure, To je to ko se spravi obnavljat amaterski mehanik ki tu pa tam kak vijak ne zategne dovolj oz. ga pozabi zategnit :oops:
Hi hi hi...

Amateurs united! :lol: :lol: :lol:

Jaz sem se že skoraj spravil menjat akso, ker je imela luft... pol se je pa izkazalo, da kolo ni prišraufano. Pa avto sem poizkušal zaštartat brez računalnika. Natakal antifreeze v avto, ki je imel staknjeno cev iz hladilnika.................

Že tako nimaš izkušenj, pol pa še malo za trenutek nisi z glavo pri zadevi pa ga pihneš :D

Sam daj spravi se zrihtat si asistenco, da ne boš otresal denarja za avtovleke.
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 30 Nov 2013, 21:26

Asistenco bom uredil :)

Drugače pa nič pametnega za pokazati razen tega, da me spet pričakal paket z nekaj dobrotami :D
Image
Rele za centralno zaklepanje in ventil za regulacijo tople vode v pečki

Sicer sem mislil zadevo peljati še na kakšen sprehod a je bilo vreme bolj ušivo poleg tega pa sem v dobrem mesecu uspel nabrati približno 1400 km, tako da si je oldi zaslužil nekaj počitka :)

Ne bom lepil slik oldija pred pranjem, ker bi se nekaterim tu hudo storilo ...... sem pa mu zato privoščil nekaj čiste vode, šampona in različnih krp
Image
S današnjim dnem je oldi parkiran v hladni in suhi garaži in čaka na afterobnovo, ko bom čez zimo spedenal kar nekaj sitnic :oops:

Seveda je za slovo od sezone oldi moral pripraviti zadnje presenečenje, ko sem v mariboru obstal sredi ceste brez bencina.
No, motor ni dobil bencina, v rezervoarju ga je pač bilo dovolj :oops:
Kot kaže je bencinska pumpa momentalno zablokirala, ker je očitno skozi njo potegnilo kakšen drobec rje oz. umazanije iz rezervoarja. Namreč rezervoar je kovinski, med njim in črpalko pa ni nobenega filtra.
Zgleda bom temu detajlu posvetil kakšno urico ali pa teden :?
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 08 Dec 2013, 18:51

Evo. Spet nekaj na temo odpravljanja napak in zajebkov, ki so se dogajali med obnovo zaradi pomanjkanja znanja na splošno in pa nepoznavanje specifik obravnavanega modela :oops:

Mala težavica - ob prižganih lučeh se je vklopila kontrolka za okvaro na zadnji desni luči.
Image
Zadeva drugače nenevarna a zelo moteča

Po kaki uri razkopavanja sem pred sabo spet imel nekaj kg bakra .....
Image


Da poenostavim zgodbo - z Antonom sva elektriko za zadnji del naredila skladno z električnimi shemami, ki pa so tako na hitro kombinacija elektrike frgazer modelov in i.e. modelov. Absolutno to ne more delati kot treba, sheme pa seveda čisto napačne.
Kakšen teden nazaj sem bil na ogledu ene razparcelirane delte in sem si naredil posnetek delujočega stanja, na podlagi česar sem lahko spravil svojo elektriko v red :oops:
Image
Zadeva sedaj špila :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 23 Dec 2013, 21:58

Zaradi vseh zajebkov in posledičnih dogodivščin se je na prosto delovno mesto supernadzora javil prav poseben družinski član ....
Image
Njeno plačilo je skromno - zahteva samo prosto sedežno garnituro in zmerno tišino v garaži, da lahko v miru oddremlje pol dneva. Občasno zahteva še vsaj eno poldnevno dozo crklanja :D

Kljub vsemu mislim da ta pomoč ne bo prinesla nič pametnega, saj kosmatinka večino časa itak predremlje pa še babnca je, ki se ji ne sanja o tehniki. Zanjo je masten karter primerljiv objekt mojim nogam, ob katere se stisne, ko fehta za pozornost :lol:


Pa da ne bo samo komedija ta tema

Končno sem skompletiral vso elektriko v prtlažniku, tako da sedaj vse luči, razsvetljava in motorčki delajo natanko tako, kot je bilo mišljeno fabriško, sestavil pa sem tudi tapecirungo v prtlažniku, tako da je ta del zgodbe končan :D

V nadaljevanju sem med vso kramo v garaži poiskal rele za centralno zaklepanje in ga nabil v podnožje. :lol:
Istočasno so se samodejno zaklenila vsa vrata razen voznikovih. Teh se ni dalo zakleniti niti z ključem.
Nekako siguren sem bil da je treba iskati težavo v tem delu drobovja.
Tako sem kompletno razparceliral drobovje za zapiranje vrat, našel nič očitno napačnega in po krajšem osveževanju besednega zaklada mehanizem sestavil skupaj.
Ampak četudi bi nekaj dela s stroji, ki so sprešali dele za mojo delto ( :lol: ), se zadeva ni bila pri volji spravit v delujoče stanje.
Tako sem začel razmišljati na zadrege in težave, ki jih je imel Samo pri svoji delti, ko je rabil 14 dni, da je ugotovil, da je imel motorčke za centralno zaklepanje narobe nameščene.
Namreč leva in desna vrata imajo identične motorčke, ki so pa narejeni tako, da se lahko namestijo levo ali desno.

Zaradi tega motorček na levih vratih odšraufam, ga zavrtim za 180 stopinj okoli lastne osi in ..... VOILA :D

Motorček je bil prvotno prišraufan na notranjo stran vrat tako ....
Image

.... po posegu pa tako .....
Image

.... ker je v prvem primeru kljukica predolga in motorček ne more opravljati svoje funkcije in celo blokira celoten mehanizem.
Image

Tega nisem zasledil omenjenega še nikjer drugje, zato Hvala Samo za omembo v tvoji temi :)
Mi je prihranilo kar nekaj živcev in pleše :D


Ko sem bil že pri razkopavanju vrat, sem se lotil še zadnjih levih vrat, kjer se je zadnje čase pojavljala spodnja anomalija ...
Image
Namreč lesonitna plošča, ki je osnova za tapeciran del, je še originalna in seveda konkretno razrezana zaradi zvočnikov, ki jih je pred leti nek mojster po sistemu <pomagaj si sam> vgradil v vrata.
Zaradi teh oslabitev in verjetno neprimernega deponiranja se je plošča rahlo deformirala, kar v času obdelave pri tapetniku še ni bilo izrazito, v zadnjem času pa je postalo stanje grdo grdo :(
V glavnem, eno tapeto sem razstavil ter pobasal lesonitno ploščo s sabo, da bom dal izdelati dve novi plošči iz 3 mm debelega aluminija. Seveda bosta plošči primerno tapecirani.
Potem pa če pa to zvije bo pa res morala bit kriza :oops:

Nekje vmes med urejanjem teh malenkosti sem uspel dobiti še tole malenkost ....
Image
... ker brez nje radio prav grdo vibrira v armaturki.

Pa še dve za pokušino, kaj se bo še dogajalo v zimskem odmoru ...
Image
Image
Last edited by grega983 on 29 Dec 2013, 23:10, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 25 Dec 2013, 19:04

Grega kako pa to, da si tako kopijo spojlerja vzel ?
Kaj nebi bilo lepše, če bi kopijo originala vzel.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 25 Dec 2013, 19:07

Dobr bo za prvo silo :-)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 25 Dec 2013, 21:01

Za teglc gor postavit bo čist OK :lol: :lol:
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 29 Dec 2013, 23:18

Spet nekaj sitnih detajlov :oops:

Za namestitev spojlerja na zadnjo haubo sem moral izdelati dva distančnika, ki bosta tako kot sam spojler pobarvana v barvo karoserije
Image

Drugače pa spet gerade aus germany en mali paketek
Image
Plastičen okvir okoli števcev skupaj z režami za ventilacijo na sredi armaturke.

Na prvi pogled je vgrajen kos v avtomobilu BP, je pa škoda ker se ga ne da zašraufati zaradi tega
Image

No da pa sreča nebi bila popolna sem na nadomestnem kosu našel dve mali napaki v obliki polomljenih čepov, s katerimi se plastičen okvir nasadi na armaturko
Image

Po hitrem postopku sem spodnjo režo za ventilacijo skupaj z loputo odlepil dol ....
Image

... ter nalepil gor kos originalnega okvirja, ki pa je brezhiben
Image
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply