Lancia Delta HF Turbo
- L4UK0
- Posts: 3083
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Lancia Delta HF Turbo
Samo da se je dobro koncalo.
Ko sem jaz sestavljlal avto sem imel v garazi na steni napis TRIPLE CHECK EVERYTHING
Pa locktite na polici
Ko sem jaz sestavljlal avto sem imel v garazi na steni napis TRIPLE CHECK EVERYTHING
Pa locktite na polici
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Tista tvoja trojna kontrola pri meni ne pali ker vedno premalo zategnem.
Zgleda bom nabavil življensko zalogo 10.9 in 12.9 vijakov da bom lahko brez skrbi zategoval po želji
Eno vprašanje za znalce - nekateri vijaki na podvozju delte imajo oznako 10R. To je po kvaliteti enakovredno kvaliteti 10.9 ?
Danes sem s tem vprašanjem že masiral nekaj strojnikov ter mehanikov - zelo neuspešno .....
Zgleda bom nabavil življensko zalogo 10.9 in 12.9 vijakov da bom lahko brez skrbi zategoval po želji
Eno vprašanje za znalce - nekateri vijaki na podvozju delte imajo oznako 10R. To je po kvaliteti enakovredno kvaliteti 10.9 ?
Danes sem s tem vprašanjem že masiral nekaj strojnikov ter mehanikov - zelo neuspešno .....
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: Lancia Delta HF Turbo
Hi hi hi...grega983 wrote:Ne Jure, To je to ko se spravi obnavljat amaterski mehanik ki tu pa tam kak vijak ne zategne dovolj oz. ga pozabi zategnit
Amateurs united!
Jaz sem se že skoraj spravil menjat akso, ker je imela luft... pol se je pa izkazalo, da kolo ni prišraufano. Pa avto sem poizkušal zaštartat brez računalnika. Natakal antifreeze v avto, ki je imel staknjeno cev iz hladilnika.................
Že tako nimaš izkušenj, pol pa še malo za trenutek nisi z glavo pri zadevi pa ga pihneš
Sam daj spravi se zrihtat si asistenco, da ne boš otresal denarja za avtovleke.
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Asistenco bom uredil
Drugače pa nič pametnega za pokazati razen tega, da me spet pričakal paket z nekaj dobrotami
Rele za centralno zaklepanje in ventil za regulacijo tople vode v pečki
Sicer sem mislil zadevo peljati še na kakšen sprehod a je bilo vreme bolj ušivo poleg tega pa sem v dobrem mesecu uspel nabrati približno 1400 km, tako da si je oldi zaslužil nekaj počitka
Ne bom lepil slik oldija pred pranjem, ker bi se nekaterim tu hudo storilo ...... sem pa mu zato privoščil nekaj čiste vode, šampona in različnih krp
S današnjim dnem je oldi parkiran v hladni in suhi garaži in čaka na afterobnovo, ko bom čez zimo spedenal kar nekaj sitnic
Seveda je za slovo od sezone oldi moral pripraviti zadnje presenečenje, ko sem v mariboru obstal sredi ceste brez bencina.
No, motor ni dobil bencina, v rezervoarju ga je pač bilo dovolj
Kot kaže je bencinska pumpa momentalno zablokirala, ker je očitno skozi njo potegnilo kakšen drobec rje oz. umazanije iz rezervoarja. Namreč rezervoar je kovinski, med njim in črpalko pa ni nobenega filtra.
Zgleda bom temu detajlu posvetil kakšno urico ali pa teden
Drugače pa nič pametnega za pokazati razen tega, da me spet pričakal paket z nekaj dobrotami
Rele za centralno zaklepanje in ventil za regulacijo tople vode v pečki
Sicer sem mislil zadevo peljati še na kakšen sprehod a je bilo vreme bolj ušivo poleg tega pa sem v dobrem mesecu uspel nabrati približno 1400 km, tako da si je oldi zaslužil nekaj počitka
Ne bom lepil slik oldija pred pranjem, ker bi se nekaterim tu hudo storilo ...... sem pa mu zato privoščil nekaj čiste vode, šampona in različnih krp
S današnjim dnem je oldi parkiran v hladni in suhi garaži in čaka na afterobnovo, ko bom čez zimo spedenal kar nekaj sitnic
Seveda je za slovo od sezone oldi moral pripraviti zadnje presenečenje, ko sem v mariboru obstal sredi ceste brez bencina.
No, motor ni dobil bencina, v rezervoarju ga je pač bilo dovolj
Kot kaže je bencinska pumpa momentalno zablokirala, ker je očitno skozi njo potegnilo kakšen drobec rje oz. umazanije iz rezervoarja. Namreč rezervoar je kovinski, med njim in črpalko pa ni nobenega filtra.
Zgleda bom temu detajlu posvetil kakšno urico ali pa teden
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Evo. Spet nekaj na temo odpravljanja napak in zajebkov, ki so se dogajali med obnovo zaradi pomanjkanja znanja na splošno in pa nepoznavanje specifik obravnavanega modela
Mala težavica - ob prižganih lučeh se je vklopila kontrolka za okvaro na zadnji desni luči.
Zadeva drugače nenevarna a zelo moteča
Po kaki uri razkopavanja sem pred sabo spet imel nekaj kg bakra .....
Da poenostavim zgodbo - z Antonom sva elektriko za zadnji del naredila skladno z električnimi shemami, ki pa so tako na hitro kombinacija elektrike frgazer modelov in i.e. modelov. Absolutno to ne more delati kot treba, sheme pa seveda čisto napačne.
Kakšen teden nazaj sem bil na ogledu ene razparcelirane delte in sem si naredil posnetek delujočega stanja, na podlagi česar sem lahko spravil svojo elektriko v red
Zadeva sedaj špila
Mala težavica - ob prižganih lučeh se je vklopila kontrolka za okvaro na zadnji desni luči.
Zadeva drugače nenevarna a zelo moteča
Po kaki uri razkopavanja sem pred sabo spet imel nekaj kg bakra .....
Da poenostavim zgodbo - z Antonom sva elektriko za zadnji del naredila skladno z električnimi shemami, ki pa so tako na hitro kombinacija elektrike frgazer modelov in i.e. modelov. Absolutno to ne more delati kot treba, sheme pa seveda čisto napačne.
Kakšen teden nazaj sem bil na ogledu ene razparcelirane delte in sem si naredil posnetek delujočega stanja, na podlagi česar sem lahko spravil svojo elektriko v red
Zadeva sedaj špila
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Zaradi vseh zajebkov in posledičnih dogodivščin se je na prosto delovno mesto supernadzora javil prav poseben družinski član ....
Njeno plačilo je skromno - zahteva samo prosto sedežno garnituro in zmerno tišino v garaži, da lahko v miru oddremlje pol dneva. Občasno zahteva še vsaj eno poldnevno dozo crklanja
Kljub vsemu mislim da ta pomoč ne bo prinesla nič pametnega, saj kosmatinka večino časa itak predremlje pa še babnca je, ki se ji ne sanja o tehniki. Zanjo je masten karter primerljiv objekt mojim nogam, ob katere se stisne, ko fehta za pozornost
Pa da ne bo samo komedija ta tema
Končno sem skompletiral vso elektriko v prtlažniku, tako da sedaj vse luči, razsvetljava in motorčki delajo natanko tako, kot je bilo mišljeno fabriško, sestavil pa sem tudi tapecirungo v prtlažniku, tako da je ta del zgodbe končan
V nadaljevanju sem med vso kramo v garaži poiskal rele za centralno zaklepanje in ga nabil v podnožje.
Istočasno so se samodejno zaklenila vsa vrata razen voznikovih. Teh se ni dalo zakleniti niti z ključem.
Nekako siguren sem bil da je treba iskati težavo v tem delu drobovja.
Tako sem kompletno razparceliral drobovje za zapiranje vrat, našel nič očitno napačnega in po krajšem osveževanju besednega zaklada mehanizem sestavil skupaj.
Ampak četudi bi nekaj dela s stroji, ki so sprešali dele za mojo delto ( ), se zadeva ni bila pri volji spravit v delujoče stanje.
Tako sem začel razmišljati na zadrege in težave, ki jih je imel Samo pri svoji delti, ko je rabil 14 dni, da je ugotovil, da je imel motorčke za centralno zaklepanje narobe nameščene.
Namreč leva in desna vrata imajo identične motorčke, ki so pa narejeni tako, da se lahko namestijo levo ali desno.
Zaradi tega motorček na levih vratih odšraufam, ga zavrtim za 180 stopinj okoli lastne osi in ..... VOILA
Motorček je bil prvotno prišraufan na notranjo stran vrat tako ....
.... po posegu pa tako .....
.... ker je v prvem primeru kljukica predolga in motorček ne more opravljati svoje funkcije in celo blokira celoten mehanizem.
Tega nisem zasledil omenjenega še nikjer drugje, zato Hvala Samo za omembo v tvoji temi
Mi je prihranilo kar nekaj živcev in pleše
Ko sem bil že pri razkopavanju vrat, sem se lotil še zadnjih levih vrat, kjer se je zadnje čase pojavljala spodnja anomalija ...
Namreč lesonitna plošča, ki je osnova za tapeciran del, je še originalna in seveda konkretno razrezana zaradi zvočnikov, ki jih je pred leti nek mojster po sistemu <pomagaj si sam> vgradil v vrata.
Zaradi teh oslabitev in verjetno neprimernega deponiranja se je plošča rahlo deformirala, kar v času obdelave pri tapetniku še ni bilo izrazito, v zadnjem času pa je postalo stanje grdo grdo
V glavnem, eno tapeto sem razstavil ter pobasal lesonitno ploščo s sabo, da bom dal izdelati dve novi plošči iz 3 mm debelega aluminija. Seveda bosta plošči primerno tapecirani.
Potem pa če pa to zvije bo pa res morala bit kriza
Nekje vmes med urejanjem teh malenkosti sem uspel dobiti še tole malenkost ....
... ker brez nje radio prav grdo vibrira v armaturki.
Pa še dve za pokušino, kaj se bo še dogajalo v zimskem odmoru ...
Njeno plačilo je skromno - zahteva samo prosto sedežno garnituro in zmerno tišino v garaži, da lahko v miru oddremlje pol dneva. Občasno zahteva še vsaj eno poldnevno dozo crklanja
Kljub vsemu mislim da ta pomoč ne bo prinesla nič pametnega, saj kosmatinka večino časa itak predremlje pa še babnca je, ki se ji ne sanja o tehniki. Zanjo je masten karter primerljiv objekt mojim nogam, ob katere se stisne, ko fehta za pozornost
Pa da ne bo samo komedija ta tema
Končno sem skompletiral vso elektriko v prtlažniku, tako da sedaj vse luči, razsvetljava in motorčki delajo natanko tako, kot je bilo mišljeno fabriško, sestavil pa sem tudi tapecirungo v prtlažniku, tako da je ta del zgodbe končan
V nadaljevanju sem med vso kramo v garaži poiskal rele za centralno zaklepanje in ga nabil v podnožje.
Istočasno so se samodejno zaklenila vsa vrata razen voznikovih. Teh se ni dalo zakleniti niti z ključem.
Nekako siguren sem bil da je treba iskati težavo v tem delu drobovja.
Tako sem kompletno razparceliral drobovje za zapiranje vrat, našel nič očitno napačnega in po krajšem osveževanju besednega zaklada mehanizem sestavil skupaj.
Ampak četudi bi nekaj dela s stroji, ki so sprešali dele za mojo delto ( ), se zadeva ni bila pri volji spravit v delujoče stanje.
Tako sem začel razmišljati na zadrege in težave, ki jih je imel Samo pri svoji delti, ko je rabil 14 dni, da je ugotovil, da je imel motorčke za centralno zaklepanje narobe nameščene.
Namreč leva in desna vrata imajo identične motorčke, ki so pa narejeni tako, da se lahko namestijo levo ali desno.
Zaradi tega motorček na levih vratih odšraufam, ga zavrtim za 180 stopinj okoli lastne osi in ..... VOILA
Motorček je bil prvotno prišraufan na notranjo stran vrat tako ....
.... po posegu pa tako .....
.... ker je v prvem primeru kljukica predolga in motorček ne more opravljati svoje funkcije in celo blokira celoten mehanizem.
Tega nisem zasledil omenjenega še nikjer drugje, zato Hvala Samo za omembo v tvoji temi
Mi je prihranilo kar nekaj živcev in pleše
Ko sem bil že pri razkopavanju vrat, sem se lotil še zadnjih levih vrat, kjer se je zadnje čase pojavljala spodnja anomalija ...
Namreč lesonitna plošča, ki je osnova za tapeciran del, je še originalna in seveda konkretno razrezana zaradi zvočnikov, ki jih je pred leti nek mojster po sistemu <pomagaj si sam> vgradil v vrata.
Zaradi teh oslabitev in verjetno neprimernega deponiranja se je plošča rahlo deformirala, kar v času obdelave pri tapetniku še ni bilo izrazito, v zadnjem času pa je postalo stanje grdo grdo
V glavnem, eno tapeto sem razstavil ter pobasal lesonitno ploščo s sabo, da bom dal izdelati dve novi plošči iz 3 mm debelega aluminija. Seveda bosta plošči primerno tapecirani.
Potem pa če pa to zvije bo pa res morala bit kriza
Nekje vmes med urejanjem teh malenkosti sem uspel dobiti še tole malenkost ....
... ker brez nje radio prav grdo vibrira v armaturki.
Pa še dve za pokušino, kaj se bo še dogajalo v zimskem odmoru ...
Last edited by grega983 on 29 Dec 2013, 23:10, edited 1 time in total.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Lancia Delta HF Turbo
Grega kako pa to, da si tako kopijo spojlerja vzel ?
Kaj nebi bilo lepše, če bi kopijo originala vzel.
Kaj nebi bilo lepše, če bi kopijo originala vzel.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Dobr bo za prvo silo
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Lancia Delta HF Turbo
Za teglc gor postavit bo čist OK
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Spet nekaj sitnih detajlov
Za namestitev spojlerja na zadnjo haubo sem moral izdelati dva distančnika, ki bosta tako kot sam spojler pobarvana v barvo karoserije
Drugače pa spet gerade aus germany en mali paketek
Plastičen okvir okoli števcev skupaj z režami za ventilacijo na sredi armaturke.
Na prvi pogled je vgrajen kos v avtomobilu BP, je pa škoda ker se ga ne da zašraufati zaradi tega
No da pa sreča nebi bila popolna sem na nadomestnem kosu našel dve mali napaki v obliki polomljenih čepov, s katerimi se plastičen okvir nasadi na armaturko
Po hitrem postopku sem spodnjo režo za ventilacijo skupaj z loputo odlepil dol ....
... ter nalepil gor kos originalnega okvirja, ki pa je brezhiben
Za namestitev spojlerja na zadnjo haubo sem moral izdelati dva distančnika, ki bosta tako kot sam spojler pobarvana v barvo karoserije
Drugače pa spet gerade aus germany en mali paketek
Plastičen okvir okoli števcev skupaj z režami za ventilacijo na sredi armaturke.
Na prvi pogled je vgrajen kos v avtomobilu BP, je pa škoda ker se ga ne da zašraufati zaradi tega
No da pa sreča nebi bila popolna sem na nadomestnem kosu našel dve mali napaki v obliki polomljenih čepov, s katerimi se plastičen okvir nasadi na armaturko
Po hitrem postopku sem spodnjo režo za ventilacijo skupaj z loputo odlepil dol ....
... ter nalepil gor kos originalnega okvirja, ki pa je brezhiben
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana