odstranjevanje rje s citronko

User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by $küll » 05 Jul 2013, 19:23

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by $küll » 05 Jul 2013, 19:26

danes sem torej zlil ven vse, in spral notranjost. zgleda da res ne bom nič barval rezervarja, rezultat je namreč osupljiv, pa v originalu tudi ni bil barvan znotraj.

bom zdej naredu šeeno mešanico za cel rezervar, pustu noter ene par dni, pol dobro spral, in bo pripravljen za akcijo...
BruM
Posts: 304
Joined: 04 Jul 2012, 14:45
Avtomobil: mercedes 560sec
Location: Koper

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by BruM » 05 Jul 2013, 20:26

supeeer 8-) kot novo!
urosr
Posts: 3
Joined: 30 Aug 2012, 11:04
Avtomobil: R5GTT 1.7T

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by urosr » 06 Jul 2013, 20:33

Verjetno je bil orginal vsaj pocinkan znotraj, bi ga pa na tvojem mestu zaščitil, ker tale citronska kislina spuče čisto vse dol, tudi kakršnokoli zaščito, potem pa zadeva vleče rjo zelo pospešeno nase, vem ker sem sam dosti stestiral te zadeve.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by $küll » 07 Jul 2013, 22:03

S čim si zaščitil pločevino? Da bi bil cinkan ni šans, ker potem nebi zarjavel...
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by $küll » 22 Jul 2013, 21:23

torej 5.7. sem bolj na hitro spral rezervar, nisem nič sušil, in od takrat je stal odprt v garaži, torej 17 dni.

danes sem spet slikal:

Image

Image

Image

Image

torej rja se je pojavla kjer je ni pobralo do konca, drugje je ni. povdarit je treba, da je bla mešanca v rezervarju že zgubila svojo moč, saj je bla ena in isto noter že od vsega začetka.

odločil sem se da ne bom nič barval znotraj, ker več kot berem o tem po netu, več možnih problemov pride ven...

bom naredu mešanico za cel rezervar, da bo pun do čepa, pustil notri ene 3-4 dni, potem bom res dobro spral z vodo, očistil še z alkoholom, in potem direkt v avto in 100€ benza noter. bral sem tudi o tem, da že bencinski hlapi preprečujejo rjavenje, ker se vsebnost kisika zaradi tega dosti zmanjša, vlage bo tudi dosti manj ker bo zaprt... pomoje bo vredu za kr nekaj let...
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by papi » 23 Jul 2013, 08:40

Hja te kr podpiram pri tvoji odločitvi ;)
Sam benz napouni in čao :)
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by Fleko » 04 Oct 2013, 22:08

Kaj pa, če bi naprimer ferosan noter ulil toliko, da naredi ''zaščitno plast''?
Get low, no matter how
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by $küll » 04 Oct 2013, 22:12

da gre pol una zaščitna plast skozi glavo vbrizga in injektorje v cilindre?

ne hvala :D
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: odstranjevanje rje s citronko

Post by Fleko » 04 Oct 2013, 22:36

Sicer sam nisem nikoli uporabil v rezervarju, vendar kadar sem pa uporabil mi ni zgledalo, da bi se kdaj to začelo luščiti. Bolj zgleda kakor, da reagira iz kovino (potemni kovino).
Sicer pa sem pregledal to temo in sem čisto navdušen kaj dela citronka. Zato bom čim prej probal zadnjo premo utopit, da bo sploh še kaj od nje ostalo :lol: (renault).
Get low, no matter how
Post Reply