Hidravlika

Post Reply
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Hidravlika

Post by JureK » 30 Jan 2016, 00:32

Poznamo koga ki se spozna oziroma popravlja/obnavlja hidravlične pumpe in motorje?? Gre se za hidropogon, ki je sestavljen iz dveh sklopov batov. V bistvu je pumpa in hidromotor v enem!
Zadeva je zgubila po občutku 50% moči! Sem bil ziher, da je kaj zaribano ali prekomerno obrabljeno notri! Zdej, ko pa mam narazen pa ni videt da bi blo kaj narobe!Rabil bi nekoga, ki ma take zadeve v malem prstu, da to pogleda in pove kak pa kaj dalje! Kupit novo ni opcija, ker so mi dans zjutri na agromehaniki v Kranju povedal ceno in mam še zdej drisko....
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: Hidravlika

Post by piko » 30 Jan 2016, 15:20

Kaj točno rihtaš? Lahko pomagam.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Hidravlika

Post by JureK » 31 Jan 2016, 09:44

Muči me hidravlični pogon na traktorju Antonio Cararro Bitrac HS.
Traktor je začel izgubljati moč! Mašina ima normalne obrate in tudi, ko se začne klanec obrati ostanejo nespremenjeni traktor pa kr ne gre tk kot bi moral! Ko prideš nazaj na ravnino pa kr na enkrat potegne! Občutek je kot da, ko je pod obremenitvijo ne ustvari dovolj pritiska oz neki ne dihta! Prav tako se takrat, ko se to dogaja sliši iz pogona piskajoč zvok!
Ko smo traktor kupili je bilo tako, da ko si ga pustl v klancu brez ročne je stal sam, po parih urah se je šele videlo da je malo zlezel, kar je normalno saj dobena hidravlika ni 100% diht! Zdej se mi pa dogaja, da ko ga pustim mi leze ful in morem vedno še ročno zategnat, kar je še en pokazatelj, da neki ne dihta!

Problem imam, ker se ne spoznam na te zadeve in je to prvi tak pogon, ki sem ga odprl! Pričakoval sem, da bom notri videl neke očitne znake obrabe ali kaj podobnega pa jih ne vidim! Zdej bi rabil nekoga, ki bi to pogledal in bi rekel: Ja, to je prekomerno obrabljeno ali ne, to ni obrabljeno, sestavi nazaj skupaj! Ker jaz enostavno ne vem, kaj je preveč obrabljeno!
Sta pa notri dva sklopa batkov! Črpalna stran ima prilagodljivo poševnino s katero kontroliraš kako hitro gre in v katero smer. Drugi sklop pa ima fiksno poševnino in spreminja smer glede na to po katerem kanalu priteče olje iz prvega sklopa! Vsaj tk sem si jaz to razlagal, ko sem razdrl zadevo in malo pregledal. Gor sta še dva dela, ki zgledata kot neka tlačna varnostna ventila (konus in fedra), ki pa jima ne znam določit funkcije!

Tole je ta princip in točno tako kot na tej animaciji je pri meni narejeno!

https://www.youtube.com/watch?v=qxZFSNITK-c
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: Hidravlika

Post by piko » 31 Jan 2016, 10:56

Po opisu sodeč je težava na varnostnem ventilu. Vzmeti precej rade pokajo. Pod malo obremenitvijo gre, z višjo obremenitvijo pač ne, ker se nastavitev podre. Si mogoče našel hidravlično shemo? Brez nje je težko brskat po sistemu. Pa nekaj odpirat brez razloga tudii ni pametno, ker je problem nazaj zatesnit, pa vnos nečistoč.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Hidravlika

Post by JureK » 31 Jan 2016, 11:41

Gor sta neka dva ventila ki sta po moje varnostna nisem pa ziher. Sheme nimam. Fedre na teh venilih so cele in ful trde. Ne vem zdej kaj bi naredil... A je možno da so ble notri neke nečistoče in zaradi tega ni šlo vredu?? Bi bil kak efekt če vse temeljito očistim in sestavim nazaj? Tudi hladilnik in cevi?
Kaj predlagaš za zatesnitev? Tesnilna masa?
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: Hidravlika

Post by piko » 31 Jan 2016, 22:27

Nečistoča na varnostnem ventilu je velikokrat vzrok netesnenja sistema proti tanku. Tako izgubljaš delovni tlak. Zdaj ne vem koliko kompleksen sistem je to, lahko so kake dize na pilotni strani zamašene, bognedaj kaki load sensing. Tesniti enako, kot je bilo do sedaj, prej pa kose zelo zelo dobro oprat. Si varnostne ventile kaj štelal? Fino je, če že ne meriš tlakov, vsaj zapomnit si nastavitev - število obratov do popolnoma odvite lege. A hitrost na ravnini doseže polno?
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Hidravlika

Post by JureK » 12 Feb 2016, 03:43

Se opravičujem za mrk v tej temi, ampak sem imel neke nepredvidene poti in je bila zadeva malo na stranskem tiru!
Sedaj spet iščemo rešitve...

@Piko: A je tole varnostni ventil? Tu nu kaj štelat, vse je blo do konca zategnjen! Tista dva valja imata notri fedro in na koncu konus. V ohišju jih držita pokrova s fedro!

Image

Drugač pa zadeva takole zgleda

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Verjetno je bilo to vse skupaj že enkrat odprto, ker ne zgleda original zatesnjeno! Tesnilna masa na notranji strani se lomi in po moje je velika možnost, da je kak košček prišel kam vmes in mi delal sranje...

Image

Image

A je katera od teh dveh mas primerna za zatesnitev? To imam slučajno doma!

Image
Post Reply