Pravne zadeve

Post Reply
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Pravne zadeve

Post by TomLooway » 03 Nov 2011, 12:00

Zdravo,

včeraj sem se malce pogovarjal z mojim mehanikom, in me je malce prestrašil:

mesec nazaj je končal menjavo motorja v wranglerju, iz bencinarja na MB dizla, stvar so imeli namen lepo homologirati na LPP, ko so želeli prijaviti zadevo so jim rekli da so skoraj zamudili rok, ker baje je s 1.10.2011 konec homologacije menjanih motorjev ipd...

to je zgodba, pravkar iščem po uradnih listih ampak ne najdem ničesar, ali ima kdo kako informacijo o tem? z virom, ki se mu lahko zaupa - uradni list ali pa kak članek na to temo.

LP


PS: ta tema se lahko kasneje uporablja tudi za druge pravne zadeve povezane z našimi vozilci.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: Pravne zadeve

Post by kadett69 » 03 Nov 2011, 12:44

Iščeš podatke za oldtimerje ali za "nove" avte? Enkrat je bila na sosednjem forumu debata "novosti glede oldi papirologije". Mislim, da dzanzi malo bolj spremlja te zadeve(no, vsaj pred časom je bil bolj na tekočem). Drugače pa morda kaj novega piše na straneh SVS, SVAMZ ali starodobniku.
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Pravne zadeve

Post by TomLooway » 03 Nov 2011, 13:06

saj zakon ne dela razlik med starimi in novimi, razen, da morajo biti starodobniki pač original (kolikor je le možno)

svamz pa ostala druščina se mi zdi da ne tako zelo podpirajo takih dejavnosti kot so menjave motorjev :)

čudno bi mi bilo to da ne smeš v svoje vozilo namestiti drugega pogonskega agregata... ne vem, kaj pa elektro konverzija?
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Pravne zadeve

Post by L4UK0 » 03 Nov 2011, 23:19

Kolikor sem jaz seznanjen, lahko na "navadnem" avtu zamenjaš motor in homologiraš - na starodobniku pa seveda ne, ker naj bi bil tehnična dediščina in torej v čim bolj originalnem stanju...
Image
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Pravne zadeve

Post by lancia hf » 03 Nov 2011, 23:56

V kolikor sem jaz že podobne teme bral, je motor sedaj potrošna roba, in se ga lahko menja brez homologacije, vendar morajo biti isti kubiki, konji in gorivo. Kako je pa za ostalo pa nevem, bom počakal da drug napiše :D
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Pravne zadeve

Post by TomLooway » 11 Nov 2011, 16:22

menjava motorja za isti motor ni problematična nikoli bila (razen če so gledali serijske?)

problem nastane baje, kot sem napisal pri menjavi za drugačen motor, in ne samo pri oldtimerjih.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
Post Reply