Stabilizator - SWAY BAR

User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Stabilizator - SWAY BAR

Post by papi » 17 Aug 2016, 11:06

Ni osamljen primer, stabilizator narejen iz prazne cevi :?
To se meni zdi malo čudno, cev itak ni torzijsko prožna, po določeni obremenitvi pa se spešta...

Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by pero27 » 17 Aug 2016, 11:57

Men se zdi pa zanimivo; naliješ noter aluminij in prišparaš na teži; spešta se zihr ne, nisem pa siguren kako se obnaša palica z alu jedrom in jeklenim obodom pod torzijo.
Al pa mogoče nabiješ not palco iz ptfe al pa kakšne podobne plastike če nisi pr livarjih doma ;)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by pero27 » 17 Aug 2016, 12:00

Sem zdej mal googlal in zgleda da precej firm dela votle stabilizatorje vključno z Eibachom... zgleda da to dela...
Image

Sej ubistvu če pomisliš; stabilizator gre čez ogromno ciklov in mora bit dimenzioniran tako da je daleč od območja plastične deformacije, drugače bi ga kmal hudič vzel. In če je samo rahlo elastično obremenjen ni šans da ga bo zaprlo, tud če je votel...
Je pa potem treba uporabit neko vzmetno jeklo in ne navadne cevi, če hočeš met relativno tanek stabilizator pa ne prit blizu območja plastične deformacije...
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by papi » 17 Aug 2016, 12:11

Ja sm gledal neke slike iz proizvodnje H&R in so tudi s cevi narejene... zanimive zadeve,
ker originalni so pomoje vsi s polnega....
Ja ne vem kje bi pa dobil vzmetno jeklo v obliki cevi ? :?
Anzee
 
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by Anzee » 17 Aug 2016, 12:17

Prvi zadetek iz googla: http://www.belta.si/vzmetno-jeklo

Drugi zadetek iz googla: http://www.store-steel.si/ppVzmetnaJekla.asp

Tretji zadetek iz gogla: http://www.tvp-vzmeti.si/proizvodni_program.htm

Pa magar poklic pa povprasi ce majo cev / palico
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by papi » 17 Aug 2016, 12:43

Anzee wrote:Prvi zadetek iz googla: http://www.belta.si/vzmetno-jeklo

Drugi zadetek iz googla: http://www.store-steel.si/ppVzmetnaJekla.asp

Tretji zadetek iz gogla: http://www.tvp-vzmeti.si/proizvodni_program.htm

Pa magar poklic pa povprasi ce majo cev / palico
Prvi zadetek že pade v vodo, imajo samo polne palice, sej imaš narisano zraven... ;)

Jst sm mislu če se to dobi v bolj običnih štacunah... Jaz bom verjento naredil iz kakega debelega stabija od kakega težjega avta... ;)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by pero27 » 17 Aug 2016, 12:54

Kaj boš potem delal sprint varianto z ravno palico in rokami al bo špaget?
Pa na vzmetno jeklo bi roke jst raj vpasal, kot švasal, kr maš velik legirnih elementov not, ko boš švasal bodo migriral in ti nardil ob varu zelo trdo in krhko jeklo in se zna zlomit pod obremenitvijo...
Last edited by pero27 on 17 Aug 2016, 12:57, edited 1 time in total.
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by papi » 17 Aug 2016, 12:56

pero27 wrote:Kaj boš potem delal sprint varianto z ravno palico in rokami al bo špaget?
Ravna palica in zavarjene roke...
Morem do enega odpada da dobim kak star stabi, sam to je najboljše it kr tam in se zakopat v smeti in najdet :lol: :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by Fleko » 17 Aug 2016, 14:34

Zakaj pa nebi torzijske palce uporabil? Renault, Peugeot,... teh jajc je ko dreka na odpadih.
Povej mi kakšno širino potrebuješ, nekaj stabijev imam doma na voljo :lol:
P.s. širino stabija ne debelino
Get low, no matter how
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by papi » 17 Aug 2016, 14:43

Fleko wrote:Zakaj pa nebi torzijske palce uporabil? Renault, Peugeot,... teh jajc je ko dreka na odpadih.
Povej mi kakšno širino potrebuješ, nekaj stabijev imam doma na voljo :lol:
P.s. širino stabija ne debelino
ja to ej tudi obcija, sem ugotovil da je od Senica zanimiva torzija, je ful ozka...
Se mi zdi da sm zadnjič meru da rabim 76cm...

Debelina pa 27 mm in 19mm, tam okoli....
Si pa ne predstavljam kolko različni materjali so to: stabilizator vs torzija, ve kdo kaj več ???

Fleko, sem v pričakovanju na tvoje meritve :D
Post Reply