Stabilizator - SWAY BAR

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by pero27 » 17 Aug 2016, 17:25

Material je pomojem kar isti in standardiziran tako da majo vsi proizvajalci večalmanj iste zadeve, mogoče edino v dražjih avtih so kaj dražje (in bolj vzdržljive) legure... Sej dobaviteljev teh jajc tud ni nevemkolk...
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by papi » 17 Aug 2016, 17:30

pero27 wrote:Material je pomojem kar isti in standardiziran tako da majo vsi proizvajalci večalmanj iste zadeve, mogoče edino v dražjih avtih so kaj dražje (in bolj vzdržljive) legure... Sej dobaviteljev teh jajc tud ni nevemkolk...
To je domneva, mene pa zanima če ve kdo kej več o primerjali materjala stabilizator VS torzija.....
matija245
Posts: 12
Joined: 08 Jul 2016, 20:13
Avtomobil: kadett b kiemencoupe

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by matija245 » 17 Aug 2016, 17:39

torzija je vedno ravna palica, (ponavadi pouna), ko je stabilizator ukrivljen, lahko je pa poln, ali pa samo cev (enega sem videl prerjavelega na pou).

torzija opravlja delo vzmeti, sepravi more biti pravilno nastavljen(napet) da je avto zadost visok, in pomoje prenaša veliko večje obremenitve kot stabilizator, ki samo povezuje gibanje koles levo-desno,
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by pero27 » 17 Aug 2016, 17:42

Ma sej papi ne bo stran fedrov metal pa z torzijo menjal, če prav razumem bi on samo ponucal torzijo iz kake petke za roke gor nataknit in v stabilizator predelat?
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by papi » 17 Aug 2016, 17:47

pero27 wrote:Ma sej papi ne bo stran fedrov metal pa z torzijo menjal, če prav razumem bi on samo ponucal torzijo iz kake petke za roke gor nataknit in v stabilizator predelat?
Tako je!!!

Kaj dela stabilizator in kaj torzija pa pomoje vemo :lol: :lol: :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by Fleko » 18 Aug 2016, 13:29

Če torzijo uporabiš ''štelaš'' trdoto z dolžino ročice, ki jo navariš. Bi pa rekel, da je torzija trša od enako debelega stabilizatorja (nisem meril moje mnenje).
Get low, no matter how
User avatar
TimiMB
Posts: 62
Joined: 26 Dec 2015, 20:43
Avtomobil: Bmw 46d,E30,E28
Location: Maribor

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by TimiMB » 26 Oct 2016, 19:43

Je že kdo kupoval te sway bar stabilizatorje???
Image

V EU ne najdem dobenega prodajalca.
V USA pa imam 2 nagledana
https://www.akgmotorsport.com/product/a ... e36-318ti/

http://www.iemotorsport.com/mm5/merchant.mvc?

Lp
Drift is not a crime, is a different driving style
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Stabilizator - SWAY BAR

Post by malinuc » 23 Nov 2016, 23:34

Če se ne motim (če je s spominom še vse ok) so nam predavali da imajo votli materiali boljši izkoristek. Original imajo Kangooji (1. serije) votle torzije zadaj, pa imajo polovične (leva in desna), fi cca 20-25mm. Drugi pa načeloma polne. Katre imajo dimenzijski premer okrog 15mm, xsare, berlingoti in podobni pa nekje med 15-19mm. Drugače ma pa dost avtov na zadnji poltogi premi še torzijsko palico...
Pri torzijah gre sigurno za vzmetno jeklo.
Post Reply