PU - polyurethan vs. gumi puše

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Post by croma_man » 18 Feb 2016, 09:40

men se obnesejo super, avto je to kar rabim, gokart. Zadaj odkar imam ekscenter luknje na rokah mi strižejo puše in zarad tega pride do čričkanja, problem bo hitro rešen, nove puše z malo zamaknjenimi luknjami bodo rešile problem.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Post by pero27 » 18 Feb 2016, 12:04

A tele?
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 10882.html

Ko smo že ravno pri tem; se kaj spomniš koliko je bilo popravljanja camberja zadej? bi blo ta 1° dovolj da bi zravnal kolesa zadaj brez švasanja tistih eliptičnih lukenj na most?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Post by croma_man » 18 Feb 2016, 12:20

e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Post by L4UK0 » 18 Feb 2016, 19:53

Cool tnx za komentarje :) Ja očitno podmazovanje res igra veliko vlogo, pa tudi sama konstrukcija podvozja mora verjetno "odgovarjat" puši.

Image

V mojem primeru se roke povsod premikajo po osi puše, izjema je le tension rod kjer zadeva striže. Te sem vzel gumijaste...just to be on the safe side :P
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Post by pero27 » 18 Feb 2016, 21:17

croma_man wrote:e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...
Sepravi cca. 3° si moral popravit zadaj camber za sedanjo višino?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Post by pero27 » 12 Jan 2018, 18:13

Nekaj nabavljam puše pa na Powerflex strani nič ne piše koliko so njihove vijolčne trde, zato sem jim poslal mail, bo še komu prav prišlo. (Za Strongflex jim pa piše na strani)

Powerflex vijolčne: 80 ShA
Stronglfex rdeče: 80 ShA
Strongflex rumene: 90 ShA
Powerflex črne: 95 ShA
User avatar
TimiMB
Posts: 62
Joined: 26 Dec 2015, 20:43
Avtomobil: Bmw 46d,E30,E28
Location: Maribor

Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

Post by TimiMB » 18 Apr 2018, 15:48

Odvisno zakaj imaš avto
Sem sprobal vse
Prvo sem imel rumene strong flex, rdeče so kot org le da so rdeče. Rumene so ok za bolj hitro vožnjo kot pa z org.

Potem sem šel kar na črne powerflex, vijolčne sem imel zmes in niso slabe
Vijolčne so najtrše za cesto, črne pa so za trackdaye, ampak jaz imam za vsak dan in so super, sploh če imaš mehkejše amortizerje.
Je pa z črnimi hitra in odzivna vožnja top izbira z malo boljšimi amortuzerji, v primeru org amortizerjev so črne puše neuporabne in škoda €€ ker so x2 dražje od rumenih
Drift is not a crime, is a different driving style
Post Reply