podvozje kadett c....


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a DS71 » 06 Mar 2014, 00:33

to je bilo tako..malo v narekovajih .. kadett C pač vpraša več kot 40 mm .. če pogledaš ponudbo od K.A.W. imajo "najvišjo" varjanto minus 60/60 ta drugo pa minus 85/60 mm :twisted:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a opeljoco » 06 Mar 2014, 20:05

kaj bi priporočav da ni preveč pa ne premal pač neki srednjega če zastopiš da se lahka js normalno čez ležečega pelam če se zastopimo pa kere fedre pa amortizerje priporočaš.
Uporabniški avatar
opeljoco
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 05 Jul 2011, 20:03


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a ZiZa » 08 Mar 2014, 10:00

jst mam bivši OP-jev setup. "Tak, kot bi mogu bit kadett v originalu" Monroe blau pa original fedri (od 1.2S) krajšani... bo gustl kj več povedu kolk krajšani pa zakaj od S :) zgleda pa tkole na 175/60r13 gumah
Slika
pelje se pa res 100x boljš kot na original 8-) OP je pelu 1:01 na trackday-u na Krškem, tako da je kr dobr :)
Uporabniški avatar
ZiZa
 
Prispevkov: 1222
Pridružen: 25 Jul 2012, 14:15
Kraj: Nova vas
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a DS71 » 08 Mar 2014, 11:33

opeljoco napisal/-a:kaj bi priporočav da ni preveč pa ne premal pač neki srednjega če zastopiš da se lahka js normalno čez ležečega pelam če se zastopimo pa kere fedre pa amortizerje priporočaš.


jaz lih z kadett-i nimam izkušenj .. evo,Žiža je že neki napisal,pa verjetno bo še kdo -glede na število kadetašev. Drgač sem jaz za manto vzel H&R fedre pa Bilstein B6 amortizerje ...samo to ni več tako poceni ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a papi » 08 Mar 2014, 18:45

Hja če ga nižaš za 4cm še vedno izgleda kot Jeep ;) Jst mam karavna nižanega cca 8cm pa ni nobenih težav, višina pa je ravno taka da zgleda avto originalen.
Limuzino pa imam 6cm od tal pa tude redko kdaj kje prime... problem so kakšna čudna dvorišča ali pa zvožena cesta k štrli ven na sredini, drugače se da ;)
Če torej misliš nižat tam nekje okoli 5cm odreži original fedre in dej delat mortiče v amortizer.si ;)
Uporabniški avatar
papi
 
Prispevkov: 1888
Pridružen: 18 Okt 2010, 23:13


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a papi » 20 Jul 2016, 09:26

Evo prvič našel nekaj takega za kadetta ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/131859509405? ... rmvSB=true

Slika
Uporabniški avatar
papi
 
Prispevkov: 1888
Pridružen: 18 Okt 2010, 23:13


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a papi » 20 Jul 2016, 10:02

Alora, uni ki me poznajo vejo da sem malo len za brskat po netu :lol:
Lotil se bom nastavitve CAMBER in CASTER na kadettu in ne vem kakšen CASTER bi bil priporočljiv ....
Če je kdo že imel kej opravka s temi nastavitvami... bom vesel šeranja iskušenj 8-)
Uporabniški avatar
papi
 
Prispevkov: 1888
Pridružen: 18 Okt 2010, 23:13


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a DS71 » 20 Jul 2016, 12:26

jaz bi na tvojem mestu začel s spodnjo original roko in zgoraj nastavljivimi-takimi kot si dal na linku (za camber) .Caster bi probal popraviti z zaporedjem podložk na vijaku ki drži zgornjo roko.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a Anzee » 20 Jul 2016, 12:54

Caster se po podatkih iz Manta B manuala stela tako kot je napisal DS71.. s spreminjanjem podlozk pod zgornjo roko.
Slika

Camber se stela z rotiranjem zgloba v zgornji roki. Ce obrnes zglob za 180 stopinj naj bi spremenil camber za 0 stopinj in 50min.

Za Manto B naj bi bili podatki sledeci (zal nimam podatkov za Kadetta C)
Camber:0°20' pozitivno do 1°10' negativno
Castor: 3° pozitivno do 5°30' negativno
Toe-in: 2.8 - 4.8mm
Uporabniški avatar
Anzee
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: 18 Okt 2010, 23:49
Kraj: Ljubljana - Siska
Avtomobil: Opel Manta A & Opel Manta B


Re: podvozje kadett c....

OdgovorNapisal/-a papi » 20 Jul 2016, 13:53

DS71 napisal/-a:jaz bi na tvojem mestu začel s spodnjo original roko in zgoraj nastavljivimi-takimi kot si dal na linku (za camber) .Caster bi probal popraviti z zaporedjem podložk na vijaku ki drži zgornjo roko.


Ma že po telefonu me nisi razumel ;)
Jaz sem roke daljšal ker sem dal stran distančnik od 30mm... Ne morem it nazaj na original spodnjo roko :D
Fora je samo da sem zgornj roko daljšal za 30mm, spodnjo pa za kake 3mm več, tako da imam več camber-ja.
Ker se to ni obneslo in je camber-ja preveč bom spodnjo roko skrajšal toliko da pridem na 1mm camber-ja, tako da bodo zgornja is spodnja roka podaljšane za isto mm.
Bom pa moral nekako premerit koliko je sedaj caster z že zamaknjenimi podložkami...
Uporabniški avatar
papi
 
Prispevkov: 1888
Pridružen: 18 Okt 2010, 23:13

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Vzmetenje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov