PU - polyurethan vs. gumi puše


Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

OdgovorNapisal/-a croma_man » 18 Feb 2016, 09:40

men se obnesejo super, avto je to kar rabim, gokart. Zadaj odkar imam ekscenter luknje na rokah mi strižejo puše in zarad tega pride do čričkanja, problem bo hitro rešen, nove puše z malo zamaknjenimi luknjami bodo rešile problem.
Uporabniški avatar
croma_man
 
Prispevkov: 2481
Pridružen: 23 Apr 2012, 23:35
Kraj: Celje
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring


Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

OdgovorNapisal/-a pero27 » 18 Feb 2016, 12:04

A tele?
http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Rear+Trailing+Arm+Bush+Adjustable/10882.html

Ko smo že ravno pri tem; se kaj spomniš koliko je bilo popravljanja camberja zadej? bi blo ta 1° dovolj da bi zravnal kolesa zadaj brez švasanja tistih eliptičnih lukenj na most?
Uporabniški avatar
pero27
 
Prispevkov: 1887
Pridružen: 16 Jan 2014, 16:50
Kraj: Novo mesto
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78'


Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

OdgovorNapisal/-a croma_man » 18 Feb 2016, 12:20

e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...
Uporabniški avatar
croma_man
 
Prispevkov: 2481
Pridružen: 23 Apr 2012, 23:35
Kraj: Celje
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring


Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

OdgovorNapisal/-a L4UK0 » 18 Feb 2016, 19:53

Cool tnx za komentarje :) Ja očitno podmazovanje res igra veliko vlogo, pa tudi sama konstrukcija podvozja mora verjetno "odgovarjat" puši.

Slika

V mojem primeru se roke povsod premikajo po osi puše, izjema je le tension rod kjer zadeva striže. Te sem vzel gumijaste...just to be on the safe side :P
Slika
Uporabniški avatar
L4UK0
 
Prispevkov: 2310
Pridružen: 18 Okt 2010, 22:06
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z


Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

OdgovorNapisal/-a pero27 » 18 Feb 2016, 21:17

croma_man napisal/-a:e21 spuščanje je eksponentna krivulja, bolj gre dol, bolj se zadaj camber podre, spredaj pa ravno obratno v pozitivo. Poišč če še delajo slike na začetku moje teme, boš videl neko normalno višino in potem pač sam še pol gume na cesti in zdej spet 90+% gume na cesti torej 3°...

Sepravi cca. 3° si moral popravit zadaj camber za sedanjo višino?
Uporabniški avatar
pero27
 
Prispevkov: 1887
Pridružen: 16 Jan 2014, 16:50
Kraj: Novo mesto
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78'


Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

OdgovorNapisal/-a pero27 » 12 Jan 2018, 18:13

Nekaj nabavljam puše pa na Powerflex strani nič ne piše koliko so njihove vijolčne trde, zato sem jim poslal mail, bo še komu prav prišlo. (Za Strongflex jim pa piše na strani)

Powerflex vijolčne: 80 ShA
Stronglfex rdeče: 80 ShA
Strongflex rumene: 90 ShA
Powerflex črne: 95 ShA
Uporabniški avatar
pero27
 
Prispevkov: 1887
Pridružen: 16 Jan 2014, 16:50
Kraj: Novo mesto
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78'


Re: PU - polyurethan vs. gumi puše

OdgovorNapisal/-a TimiMB » 18 Apr 2018, 15:48

Odvisno zakaj imaš avto
Sem sprobal vse
Prvo sem imel rumene strong flex, rdeče so kot org le da so rdeče. Rumene so ok za bolj hitro vožnjo kot pa z org.

Potem sem šel kar na črne powerflex, vijolčne sem imel zmes in niso slabe
Vijolčne so najtrše za cesto, črne pa so za trackdaye, ampak jaz imam za vsak dan in so super, sploh če imaš mehkejše amortizerje.
Je pa z črnimi hitra in odzivna vožnja top izbira z malo boljšimi amortuzerji, v primeru org amortizerjev so črne puše neuporabne in škoda €€ ker so x2 dražje od rumenih
Drift is not a crime, is a different driving style
Uporabniški avatar
TimiMB
 
Prispevkov: 57
Pridružen: 26 Dec 2015, 20:43
Kraj: Maribor
Avtomobil: Bmw 46d,E30,E28

Prejšnja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Vzmetenje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov