Nastavitev CIH difa

Post Reply
User avatar
skul
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2011, 13:18

Nastavitev CIH difa

Post by skul » 01 Dec 2013, 17:04

No,ker sem obupal nad vsemi mehaniki ,ki so se lotili mojega diferenciala, sem se odločil ,da si ga sam spravim v red. Nabavil sem literaturo, vso potrebno orodje ter se lotil dela.
Za rihtanje difa sem potreboval:
-merilno uro z mag.stojalom
-mikrometer
-stojko
-na stote izdelana modela
-ključ za blokiranje zobnika
-torsiometer
-snemalec ležajev
-podložke
Ta postopek je opisan za opel cih diferencijale .Se pa štelanje difa veliko ne razlikujejo od drugih znamk,le točno določene parametre posameznika tipa moramo upoštevati.
Najprej si je potrebno dati izdelat na stote natančno posebno pripravo,ki jo vstavimo v ležišče samega difa.Ta nam služi kot izhodiščna točka(točka 0) za nastavljanje globine pogonskega pastorka(triebling-nem,pinion-ang).
Na pog.pastorku so vgravirane tri različne številke.Najdaljša št.(na sliki obkrožena z modro) se mora ujemati z št. na velikem zobniku,kar pomeni,da se zobnika ujemata.Rdeče obkrožena številka je za nas pomembna.Ta označuje koliko stot mora pog.pastorek ležat pod točko 0.V mojem primeru je št. +36, kar pomeni da mora med vrhom pastorka in točko 0 biti 0,36 mm+/- 0,02
POZOR: te vrednosti moramo upoštevati, ko je pog. pastorek fiksno zategnjen na točno določeno prednapetost ležajev.V primeru da ni je potrebno ponovno razdret in ponovno podložit željeno razliko.Potrebujemo različne dimenzije podložk, ki jih podlagamo pod ležaj in tako dobimo željeno vrednost.
Prednapetost ležajev izmerimo z torsiometrom .
Pri novih ležajih je določeno 10-15 Ncm, rabjeni 6-9 Ncm
No globino pastorka smo nastavili, sedaj pa nastavitev položaja difa.Obstaja posebno merilo, ki ti olajša delo,vendar ga je zelo težko dobiti, zato je potrebno malo več potrplenja.
Dif je v ležišče privijačen z štirimi vijaki,dva vijaka na oklep ležaja.Pri demontaži moramo biti pozorni in je najbolje da si ta oklepa nekako označimo levi,desni in jih kasneje pri montaži ne pomešamo.
Naš namen je dif postavit v pravilen položaj(levo,desno)glede na pastorek in pri tem ponovno upoštevat prednapetost ležajev.Na vsaki strani difa sta ležaja ,katera sta podložena z podložkami.
Z temi podložkami nastavljamo pozicijo difa,zato potrebujemo podložke različne dimenzije(debeline).Te podložke se po merah razlikujejo od podložk za pog.pastorek(manjši fi).
Konrtolo položaja difa izmerimo z merilno uro.Zračnost med pog.patorkom in vel.zobnikom mora biti med 0.10 do 0.20 mm. Za CIH dife je baje idealna zračnost 0.12 mm, kar pa je seveda težko dosečt, zlasti pri rabljenih difih,ki letijo že 30-40 let.Moja zračnost 0.14 mm.
Na koncu naležnost zobnikov preverimo še z pasto.Velik zobnik namažemo z pasto(posebaj za te namene, lahko tuš pasta jaz pa sem uporabil grfitno mast.Zobnik zavrtimo in vidimo odtis naležnosti.Odtis se mora nahajati na sredini zoba velikega zobnika.
Če imate težave z difom je najlažje snet pokrov difa, namazat zobnik in preverit naležnost.
V primeru da vam tulijo ležaji, je potrebna zamenjava ležajev in seveda celoten posopek, ki sem ga opisal.
Res pa je da nastavitev zahteva veliko časa in potrpljenja zaradi snemanja ležajev.Sam sem pog.pastorek razdiral 2 krat in dif 3 krat, da sem ga uštimal(nekje 10 ur).
priprava za rihtanje difa
priprava za rihtanje difa
stvari,katere potrebujemo
stvari,katere potrebujemo
snemalec ležajev
snemalec ležajev
puša pog.pastorka naj bo nova
puša pog.pastorka naj bo nova
oznake na pog.pastorku
oznake na pog.pastorku
nastavitev globine pog.pastorka
nastavitev globine pog.pastorka
kontrola zračnosti med zobnikoma
kontrola zračnosti med zobnikoma
kontrola z pasto
kontrola z pasto
dennis18
Posts: 418
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Nastavitev CIH difa

Post by dennis18 » 01 Dec 2013, 18:13

Ql, dobro predstavljeno :-)
Powered by M.K.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Nastavitev CIH difa

Post by DS71 » 01 Dec 2013, 18:42

super! Skrčljivo pušo na pinjonu si dal novo?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
skul
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2011, 13:18

Re: Nastavitev CIH difa

Post by skul » 01 Dec 2013, 19:26

Ja puša in lageri so novi
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nastavitev CIH difa

Post by L4UK0 » 01 Dec 2013, 21:30

Bravo, to je to! Sporoci se, ko se bos odpeljal prvi krog :D
Image
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Nastavitev CIH difa

Post by papi » 02 Dec 2013, 00:34

:twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Nastavitev CIH difa

Post by papi » 26 Feb 2014, 01:58

Kaj pa gre lahko narobe če zobnika nista original par in daš pinjon od enega diffa, ta velik zobnik pa od drugega?
Če vse prav nastaviš da je prileganje OK pomoje bi moralo špilat....
Dvomim da so v tovarni brusili par po par zobnikov... :?
Post Reply