Opel Kadett C zadnja aksa

User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by L4UK0 » 13 Apr 2011, 10:57

Aha, torej se ne sme premikat naprej-nazaj (pinion zobnik oz njegova os), mora pa ta os malo spreminjati kot pod katerim pinion zobnik naseda na tistega večjega...bom moral pri sebi preverit :)
kot zanimivost:
Image
Image
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by Opelpower » 13 Apr 2011, 12:07

Papi..jezt tebe vedno čist razumem, bom šel enkrat tudi jazt kod tvojega majstra ... ko bom špero not tlačil
Image
User avatar
papi
 
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by papi » 13 Apr 2011, 12:38

Opelpower wrote:Papi..jezt tebe vedno čist razumem, bom šel enkrat tudi jazt kod tvojega majstra ... ko bom špero not tlačil
aha, ma bolj teško bomo kej naredili, jast ne poznam nobenega ki bi znau spero dat notr v dif,
samo enega ki spere vgrajuje na motocikle (ninja, GSX......)....................... :twisted:
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by Opelpower » 13 Apr 2011, 14:52

Aha, a potem prvi in zadnji kolo isto prijema? :)
Image
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by Anzee » 15 Apr 2011, 16:33

bom jz probu najdt v knjigi od mante ki jo mam, kok ma tavelka aksa lufta med glavnim zobnikom in pastorkom. Lezajni sestav pastorka pa valda ne sme met lufta. Sicer je pa baje ena metoda s cigaretnim papirjem - ce das papir na zobnik, in zavrtis skozi en krog, mora biti papir nepretrgan.
V knjigi pa vem da je napisan tudi primer z neko modro pasto imenovano "engineers blue", namazes, zavrtis in pogledas kaksno je naleganje. Iz odtisa na zobih potem vidis kaksno je naleganje trenutno, potem pa ustrezno podlozis posamezne lezaje. Bom probal zrihtati!
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by kadett69 » 16 Apr 2011, 00:27

Anzee, če boš kje našel te podatke, nam javi, ker imam tuda sam v bližnji prihodnosti namen razstavit/sestavit eno akso za rezervo. Sicer imam tudi sam nekje nekaj čez 1GB pdf-ov, samo zaenkrat še nisem zasledil konkretnih podatkov, niti v WHB(ali pa nisem dovolj natančno prebral vsega skupaj). Kaj več pa bom lahko modroval, ko se bom dejansko lotil tega projekta...

Drugače pa, kar se tiče papirčka in barvne paste pa imaš čisto prav. To je čisto enostaven način, da se prepričaš, pri čem dejansko si.
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by Opelpower » 16 Apr 2011, 11:45

Sem včeraj 'pošlatal' oscarjev dif ... relacija Kranj - LJ ni imela nobene povišane temp. ... čist lepo mlačno
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by DS71 » 18 Apr 2011, 21:43

Anže,dej še pogledat na kolko kil se stiskajo vijaki ležajev na samem difu(pod pokrovom) - če se ne motim so M12
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by L4UK0 » 18 Apr 2011, 22:27

Zanimivo, papi pravi da je imel 20 min po tem ko se je prepeljal 30km še kar vroč diff...
@DS71: pri kadettu se ti vijaki zategnejo z 45Nm :)
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Post by L4UK0 » 03 May 2011, 22:53

Še ena zanimiva na to temo:
Se je kdo lotil iskanja trših fedrov za zadnjo akso? Z original skrajšanimi si namreč (pre)hitro na tleh :lol:
OP, ti si probaval z fedri od Rekorda E?
Image
Post Reply