Zavore T3

User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Zavore T3

Post by JureK » 01 Apr 2014, 12:00

Takole nekako zgleda moj problem.
Ko se neki časa peljem in pritisnem na bremzo prime popolnoma normalno, bi skor lahko reko odlično... Če jo takoj za tem pohodim še enkrat postane trša in je treba bolj pritisniti! Če jo pohodim še tretjič zaporedoma postane tako trda, da je treba bolj kot ne stati na njej, da zavira! To postane velik problem, če se vozim po kakem dolgem ovinkastem klancu navzdol, kjer je treba kar naprej bremzat... Opazil sem tudi, da če je avto pod obremenitvijo, na primer v klanec, se čas od zaviranja pa do tega, da bremza spet postane normalna zmanjša v primerjavi če ni toliko obremenjen! Še posebej je to hudič, ko greš navzdol in motor zavira, takrat ko enkrat zabremzam traja celo večnost, da bremza spet postane normalno mehka!
Razmišljam, da če grem js v hrib in obremenjujem avto z 3k obrati, ali pa če mi navzdol po hribu motor zavira z 3k obrati.... se vakum pumpa suče enako hitro! Torej tu ne bi smelo biti razlike... ampak je! V prvem primeru bremza zelo hitro postane spet "normalna", v drugem primeru pa traja zelo dolgo!
Ima kdo kako idejo???
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavore T3

Post by pero27 » 01 Apr 2014, 12:46

a membrano na servotu si preveril? pomojem ti pušča, al pa pušča nekje na cevi ali nepovratnem ventilu
kaj zračno hlajeni imajo prav posebej vakuum pumpo? :shock:
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Zavore T3

Post by JureK » 01 Apr 2014, 14:43

Moj je dizel, JX motor 1,6 TD.
Preveril še nisem ničesar, ker nisem tega še nikoli delal in niti ne vem kako se naj lotim zadeve, da bi postavil diagnozo kaj je hin!
Torej, kako ugotoviš kaj je hin (vakum pumpa, servo, ventil, ......)????
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Zavore T3

Post by Anzee » 01 Apr 2014, 23:53

Hm, probaj nekako pregledati zavorni servo, ker verjetno je v tem problem, ali pa v pumpi.
Odstrani cev med servotom in pumpo, ter zalaufaj motor. Poglej ce lepo zauga zrak v pumpo.
Vcasih je bil tudi pokazatelj, da je servo hin, ce se ni pedalka malce potopila ko si vzgal avto. Kako bi pa tocno preveril ce pusca servo pa nimam ideje trenutno.. Cevko v usta pa sesat, pa vids ce pusca? :lol:
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Zavore T3

Post by JureK » 02 Apr 2014, 07:34

Pom poskušal preverit servo kot si napisal, ventil bom vrjetno menjal, ker mam slučajno novega na lagerju, pumpo morem pa najprej vzet z mašine in potem dat nekomu, da oceni če je ok, ker sam nimam pojma kak bi mogla bit... Je nisem mel še nikol v rokah. Ma pa precej divjo ceno ta pumpa... Pri GMT pravi, da lahko dobi samo original za 300 eur kar je nenormalna cena glede na to, da me komplet material za generalko tolk stane... Ponaredki so na ebaju za 100 eur, kar tudi ni malo za eno kurčevo pumpico....
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavore T3

Post by pero27 » 02 Apr 2014, 10:46

servo preveriš tako, da snameš vakuum cev z nepovratnega ventila, nardiš v cevi podtlak (z ročno pumpo ali pljuči) in počakaš par sekund; če podtlak izgine ti pušča membrana ali ohišje (če delaš z pljuči podtlak zadržiš tako, da cev zamašiš z jezikom :D pa prijetno degustacijo ti želim :D )
ventil pa cev boš pa itak zamenjal...
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Zavore T3

Post by JureK » 02 Apr 2014, 11:02

servo preveriš tako, da snameš vakuum cev z nepovratnega ventila, nardiš v cevi podtlak
Men pride cev iz vakum pumpe direkt v ohišje servota!?
Prosim upoštevaj, da nimam nekih izkušenj z tem, zato bodo naslednja vprašanja mogoče malo neumesna! :)
Nepovratni ventil je tista zadeva, prišraufana na servo, na kateri je na vrhu posodica v katero se nalije olje??? (to imam novo doma)
Pod servotom, je še en zelo podoben ventil! Zakaj je tisti??
Koliko vakuma, oziroma kako močen vakum bi morala narediti pumpa??

Hvala
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Zavore T3

Post by eugene » 02 Apr 2014, 13:30

Ti verjetno nimaš nepovratnega ventila na cevki ki gre od vakum pumpe na servo kot imajo bencinarji, ki vlečejo podtlak iz sesalnega kolektorja za loputo. To seveda na dizlu ni mogočre ker nima lopute in je v kolektorju zmeraj visok tlak zato rabiš pumpo, ki pa dela podtlak konstantno. Preveri servo če pušča ampak glede na opisano bi jaz skoraj stavu na pumpo. To je staro 20 let jebiga. provaj dobit kako novejšo pumpo pa magari če je gnana z jermenico in ne z gredjo , ki pri bencinarjih poganja razdelilec. ali pa se da mogoče stvar obnovit z kako menjavo tesnil. Nisem se nikoli spuščal v to kako je narejena. Jaz je namreč na svoji enki dizel nisem imel. Jo nisem niti pogrešal ker se mi tudi neojačane bremze niso zdele bohvekaj trde.

Zdaj sem malo pogledal in v pumpi je neka membrana, ki se jo da baje kupit in pumpo obnovit.
Let's go Brandon!
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Zavore T3

Post by JureK » 02 Apr 2014, 13:39

Hvala ti za pojasnilo!
LP
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Zavore T3

Post by eugene » 02 Apr 2014, 13:43

Katero imaš ti?

Image

"Tired of rebuilding your VW diesel vacuum pump every year or two? If you owned a VW Rabbit or Jetta Diesel with the early diaphragm vacuum pump, you probably rebuilt the vacuum pump every two years since 1981 when you bought the car. They’re relatively easy to rebuild; they just have a rubber-like diaphragm; this diaphragm springs a leak, and all of a sudden your brakes are twice as hard to push down. Starting in 1984 VW changed to a rotary, vein-type vacuum pump. As the pump spins, the vein is thrown out by centrifugal force against the inner circumference of the pump and this produces the seal which creates the vacuum. These veins are made of a carbon type material and although they wear down as they rotate, they last virtually forever. These rotary vacuum pumps might last you 500,000 miles without replacement.


These rotary vacuum pumps were, up until now, only available used or from your VW dealer at about $400 each. We found out that VW is still making this style of diesel and still using these rotary pumps in South America. We contacted the OEM supplier and purchased 200 of these pumps at the production price. These pumps are a direct replacement for any VW vacuum pump for any VW diesel for 1977 through 1998. They come in two different sizes, one for a 1.5-1.6 diesel, and the other for 1.9 and early TDI diesels. They look identical but the gear on the bottom and the diameter of the hole into which they fit on the block is slightly different; they are not interchangeable. However, they are totally interchangeable with your old diaphragm style pump.˝
Let's go Brandon!
Post Reply