Page 1 of 1

BMW E21 večje zavore

Posted: 18 May 2017, 09:00
by majkl
Bom tukaj prilepil, da ne smetimo po drugih temah.

Predelava na volvo čeljusti:
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... st14675744

Primerjava BMW in Volvo sprednja ploščica:
Image
Image

Re: BMW E21 večje zavore

Posted: 19 May 2017, 07:09
by zegler
oooodlicno razlika je kr ocitna .. Sem zmeraj mislil da so pac volvo boljse ker majo 4 batke.

Ceprav vecja povrsina zavorne ploscice na enako velikem disku pomeni manj povrsine za hlajenje diska ?!? :roll: In pri meni je bil zmeraj to problem, nikoli se mi se ni zgodilo da ne bi mel dovolj trenja med diskom in ploscico, se zmeraj sem lahko blokiral zavore ce sem to hotel, razen ko je blo vse pregreto :? ne vem bom moral probat da bom lahko pametoval, sam kaj ko sem lenuh pa se mi ne da zamenjat zadeve :oops:

Re: BMW E21 večje zavore

Posted: 19 May 2017, 14:47
by pero27
Sej ko spustiš bremzo se disk tudi pod ploščico komot hladi, itak se pa vrti, in itak daš gor hlajene diske.
Nima to nobenga učinka na hlajenje, če se ne greš formula 1 level tehnologije...

Re: BMW E21 večje zavore

Posted: 22 May 2017, 14:15
by FR Wolf
Če premalo hladi pa se naredi hlajenje.
Image

Re: BMW E21 večje zavore

Posted: 23 May 2017, 07:55
by zegler
ja tole se tako pomojem uporablja v sport sceni.
Drugace moja bivsa C5 (citroen v6 - da ne bo pomote z kako kurvetino :lol: )
je mela take plasticne lopatke na notranji strani kolesa da je usmerjal zrak na diske za dodatno hlajenje in ker je na eni strani manjkal se je dejasnko videla razlika da ni bila tista lopatka brezveze :shock:

Re: BMW E21 večje zavore

Posted: 23 May 2017, 08:24
by FR Wolf
Seveda to ni brezveze :) Moj alpina podalšek ma lukne direkt usmerjene za kolo, sicer ne morem nataknit cevi, ker bi cev z gumo v ostrem ovinku povozu.
Če so pa taki pasivni sistemi premalo se pa lohak uporab aktivno/pasivne in sicer vodne pršilnike v ta zrak. To mislm da se (še/je) uporablal v formuli 1 in rallyju.