Temeljna barva

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Temeljna barva

Post by pero27 » 25 Apr 2016, 10:51

Jst sm kak mesec nazaj kupil siv Epolor HB; so mel sivga pa belga, za črnega pa rjavga prvič slišim
Kaj je zdej to; vsako selo druga barva al kaj? :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Temeljna barva

Post by Fleko » 25 Apr 2016, 18:42

Zakaj rabiš črnega, ne boš uporabil body po podnu?
Če uporabiš svetlega, še lažje vidi, kje nisi dobro nanesel.
Get low, no matter how
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Temeljna barva

Post by L4UK0 » 25 Apr 2016, 23:13

Epolor je 100% v sivi in črni, no vsaj jaz sem do zdaj te dve barvi že imel! :)

@Fleko: mogoče naslov malo zavaja, v temeljno je avto že šel (sivi Epolor) zdaj pa bi rabil še nekaj za čez (poden od spodaj in od zgoraj, koloteki pa še roke in podobna krama. Sem mislil s črnim Epolor HB (kot sem že na Kadettu, pa drži super) samo ga ni za dobit. Samo temeljna + body se mi pa ne zdi dovolj... :D

@DS: daj kaj več povej o tem Agrohelu...sliši se sicer kot nekaj z na traktor samo če drži potem je to to. Se mi z vidika obstojnosti zdi skoraj boljša varianta sijaj kot (pol)mat.
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Temeljna barva

Post by DS71 » 26 Apr 2016, 11:06

agrohel ali rezistol ..stvar je v bistvu enaka samo da je eden sijajni drugi pa polmat .. 2k poliuretan,razmerje mešanja 3:1 , dobi se ga v vseh RAL niansah ..torej ti ga mešajo sproti .. Pri nas ga dobim v Mavrici ampak ker nimajo mešalnice,ga nekam drugam individual naročajo in treba čakat.
Obstajajo tudi ostali proizvajalci. Nedolgo nazaj sem delal z nekim italjanskim ..v bistvu ista zadeva,mešanje je bilo 2:1,imajo pa sijaj in čisti mat
Pri mojih projektih je ta barva vse kar je črno,sivo,rumeno,oranžno :lol: ,barva je zelo odporna na mehanske in kemične vplive,lepo se barva(moraš že bit kramp da ti poteče :lol: )
Ampak ..zakaj delat strošek in med temeljno in bodijem barvat ? Ok ...če hočeš notranjost črno pol ok ..pobarvaš samo z tem ,ampak kjer je body se mi vmesno barvanje res zdi nesmiselno..
Al si imel v mislih barvanje bodija? Relacija temelj-body-barva ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Temeljna barva

Post by eugene » 26 Apr 2016, 19:52

ma bodi je zakurac. oziroma more bit res neka dobra- draga zadeva nevem na bazi lateksa al kaj so te nove žaube, da je za kaj. enkrat ko je prebit z kakim kamenčkom je idealno gojišče za rjo se mi zdi. sploh pa zame mora bit poden v barvi avtomobila če nima neke ločene šasije kot hrošč recimo. če je body, potem vsaj da je prebarvan. seveda če je avto delan z nule kot tu in ne neki flikan.
Let's go Brandon!
BruM
Posts: 304
Joined: 04 Jul 2012, 14:45
Avtomobil: mercedes 560sec
Location: Koper

Re: Temeljna barva

Post by BruM » 26 Apr 2016, 20:15

Keri prajmer pa najbolj koristite?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Temeljna barva

Post by pero27 » 26 Apr 2016, 21:40

epoksi; Epolor HB (ki ga zdej zgleda ne bo več :cry: )
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Temeljna barva

Post by Fleko » 27 Apr 2016, 00:53

eugene wrote:ma bodi je zakurac. oziroma more bit res neka dobra- draga zadeva nevem na bazi lateksa al kaj so te nove žaube, da je za kaj. enkrat ko je prebit z kakim kamenčkom je idealno gojišče za rjo se mi zdi. sploh pa zame mora bit poden v barvi avtomobila če nima neke ločene šasije kot hrošč recimo. če je body, potem vsaj da je prebarvan. seveda če je avto delan z nule kot tu in ne neki flikan.
Do zdaj imam z bodyjem bolse izkusne kot iz zascito ki se jo lahko barva. Zdaj ce res uzames body za 3€ nemore biti neka huda kvaliteta.
Barljiva zascita mora biti trsa kot body, zato da barva nespoka, kar pomeni ob udarcu se lomi, kar recimo za nek kvaliteten body ne velja, ki je trajno elasticen.
Uglavnem v nekih bauhaus stacunah ne kupis bodija za 3€ ampak od recimo dinitrola za cca. 10€.

Ce se poden vidi pomeni da imas previsok avto :lol:
Get low, no matter how
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Temeljna barva

Post by L4UK0 » 27 Apr 2016, 01:46

Ma ja temeljna + body sigurno ni dovolj. Malo sem googlal in našel tale link: http://robin2.r.uni-mb.si/~marijan/Land ... remazi.htm
Sicer res da gre za terensko vozilo samo tip ga je trikrat prefarbal. ;)
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Temeljna barva

Post by Fleko » 27 Apr 2016, 16:36

Lahko tako narediš, samo moje mnenje je še vedno body čez. Dvomim, da so te trije sloji odporni na udarce kamenčkov.
Get low, no matter how
Post Reply