Obnova stresnega nosilca

Post Reply
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Obnova stresnega nosilca

Post by opelsime » 24 Dec 2014, 08:55

Obnovil bom stresni nosilec saj je polno rje ki tece naprej po vozilu. vozilu je v vsakdanji uporabi. najprej se bo speskal nato pa? prvotni namen je bilo prasno barvanje ali bi bilo boljse cinkanje pa potem navadno barvanje ali kaksna temeljna dvokomponentna barva ali... vseh nasvetov bom vesel
Attachments
nosilecnosilec.JPG
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Obnova stresnega nosilca

Post by grega983 » 24 Dec 2014, 14:56

Peskanje, vroče cinkanje in prašno barvanje so top shit samo problematično zaradi debelih nanosov.

Bo pa samo peskanje in prašno barvanje tudi opravilo svojo nalogo drugače :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Obnova stresnega nosilca

Post by DS71 » 24 Dec 2014, 15:06

se strinjam ..samo vprašanje kakšen je od znotraj votli del ..če je vse rjavo bo še naprej teklo ven .. je pa tudi vprašanje če se ti splača it v tako obnovo .. peskanje,vroče cinkanje in potem še barvanje .. zna bit,da za precej manj dobiš kakšne topšit primerke ..a to je komplet portapak al samo nosilci kot za smuče?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: Obnova stresnega nosilca

Post by opelsime » 24 Dec 2014, 17:03

grega983 wrote:Peskanje, vroče cinkanje in prašno barvanje so top shit samo problematično zaradi debelih nanosov.

Bo pa samo peskanje in prašno barvanje tudi opravilo svojo nalogo drugače :)
ali lahko vroce cinkas ter nato prasno barvas? mislil sem da se vroce cinkanje ter prasno barvanje izklucujeta zaradi temperature ki je prisotna ob prasnem barvanju.
DS71 wrote:se strinjam ..samo vprašanje kakšen je od znotraj votli del ..če je vse rjavo bo še naprej teklo ven .. je pa tudi vprašanje če se ti splača it v tako obnovo .. peskanje,vroče cinkanje in potem še barvanje .. zna bit,da za precej manj dobiš kakšne topšit primerke ..a to je komplet portapak al samo nosilci kot za smuče?
vse luknjice iz votlih delov sem povaril namen imam pa se povoskat ko bo barvanje koncano. drugace stresni nosilec je pa pohodni home made heavy duty. se vedno pa kolebam med prasnim barvanjem ter kaksno dvokomponentno barvo.
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Obnova stresnega nosilca

Post by Bajta » 24 Dec 2014, 18:29

nč nebo problem če bo speskano prej.
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Obnova stresnega nosilca

Post by grega983 » 24 Dec 2014, 18:43

Vroče cinkanje in prašno barvanje se ne izključujeta. Vroče cinkanje poteka pri okoli 600 stopinjah, prašno barvanje pa se kasneje izvaja na bistveno nižji temperaturi, tako da to ni problem.

Drugače pa je vroče cinkanje okoli 2 eur/kg za fizično osebo v Celju, prašno barvanje je pa je 0.70 - 1.0 eur/kg. Odvisno od mojstra
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply