Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by Anzee » 18 Apr 2016, 15:00

Danes so na enem salterju na nekih tehnicnih pregledih za avto ki je bil kaksno leto ali dve neregistriran, lastnik pa ne ve kje ma certifikat, ... lepo naredili zavarovanje za oldtimerja. Pa tip ni imel nicesar s sabo, se dobro da je sploh imel prometno.

Tako da kot ze receno, kar pravijo agenti in na zavarovalnicah je eno, kaj se izvaja v praksi je pa drugo. Na sreco in za zdaj.
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by gtyrant » 18 Apr 2016, 15:27

Mogoče ob priliki pokličem še na šalter kjer sem tudi že delal zavarovanje in ostalo, da slišim še od njih kako je za triglav po novem. Sem pogledal cenik svamz-a in niti ni tako drago. Bom uredil tako kot je treba in lahko vsakemu še naprej pomaham s certifikatom in člansko izkaznico, če je potrebno. 25€ je zamenjava, podaljšanje pa 110€. To je toliko, kot če grem s praznim rezervoarjem na črpalko. :) In zanemarljivo v primerjavi s tem, če bi za oba avtomobila plačeval zavarovanje in cestnino brez popustov katere omogoča certifikat.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by croma_man » 18 Apr 2016, 15:33

ne kompliciraj, ne kliči ustanov in razlagaj kaj in kako se da pridit čez, pač pejt od šalterja do šalterja z opravljenim tehničnim, nekje bo že šlo skoz.
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by gtyrant » 18 Apr 2016, 15:58

Sploh ne bom kompliciral. Uredil bom kar imam za urediti in to je to. Če imam že ves čas vse po pravilih, bom imel pa še naprej. Sploh pa nimam časa skakati od šatlerja do šalterja in poizkušati kje bo šlo skozi. Seveda mi ni všeč, da ni nobenega reda na tem področju. Po drugi strani pa dam vsem ki ta "nered" izkoriščajo čisto prav. Zakaj pa ne? Saj se da.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by DS71 » 18 Apr 2016, 16:02

a vpisa v prometno pa nimaš? Po moje je pri teh ameriških kubaturah bolj sporna cestna taksa kot pa zavarovanje ..

Drgač pa kot je kroma napisal ... z kompliciranjem(kako ne če je tam ja) se je že dost sranja nardilo na sceni :roll:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by gtyrant » 18 Apr 2016, 22:24

Pri obeh avtomobilih imam tudi v prometni vpisano "starodobnik". Nas, ki imamo amerikance nas bolj tepe draga letna dajatev kot pa kw. :D Jaz sem se razvadil in se mi še cene z vsemi popusti zdijo visoke. Preden se je pred leti letna dajatev tako ekstremno podražila je bilo pa res poceni.

Glede na to, da koristim vse te popuste se mi zdi prav, da imam veljavne certifikate in plačano članarino.
Ker sem član pridruženega kluba, so cene iz strani svamza še nekoliko cenejše.

Edit:
Za Forda sem si narobe razlagal svamzov cenik. Bo veliko ceneje. Zamenjava poteklega certifikata je samo 25€. :D
če želiš "stalnega" za 10 let pa 54€.
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by opelsime » 23 Oct 2016, 20:38

Pozdravljeni,
V kolikor bi se obicajni clovek odlocil in v opel kadett c coupe ki je v originalu s "1.2" motorjem vgradil 2.0 motor, kletko, posiritve, dirkalne sedeze... vozilo pa nato zelel homologirati kot repliko originalnega dirkalnega vozila. Je to pri nas izvedljivo?

l.p.
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by ZiZa » 23 Oct 2016, 22:31

dejansk je... papija vpraš.
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by opelsime » 02 Nov 2016, 21:59

opelsime wrote:Pozdravljeni,
V kolikor bi se obicajni clovek odlocil in v opel kadett c coupe ki je v originalu s "1.2" motorjem vgradil 2.0 motor, kletko, posiritve, dirkalne sedeze... vozilo pa nato zelel homologirati kot repliko originalnega dirkalnega vozila. Je to pri nas izvedljivo?

l.p.
Danes v prijatelskem pogovoru s prijaznim gospodom iz "AMZS". Homologacija takega vozila 0k registracija kot starodobnik pa vpraslijiva. Ima kdo kaksne izkusnje z registracijo oziroma homologacijo takega starodobnika?
User avatar
pero27
Posts: 2627
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija

Post by pero27 » 02 Nov 2016, 22:08

Za homologacijo pod dirkalnega starodobnika verjetno potrebuješ mnenje komisarja, ne? Tam na tehničnih pa ti potem glede na to mnenje izdajo homologacijo.
Na dolenjskem imamo en "Klub starodobnikov Bele krajine" kjer je komisar bolj tak dirkalni navdušenec. Dobi cifro, pojdi z njim na pir, pa se bosta vse zmenila.

Ne razumem pa kaj kompliciraš, sej "en forumaš" se vozi z takim avtom po cesti in vse štima... ;)
Post Reply