Novi avti so za en drek!

malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Novi avti so za en drek!

Post by malinuc » 08 Jan 2019, 23:04

hahaha itak da bo, sam po 5 letih bo nekdo za izvedbo optike potreboval flekserico in ene 500€ :lol:

Ne res sramotno, vzdržujem tudi '69 letnik MB tipa 115. vsak vijak do sedaj na podvozju sem odvijačil brez problema. Primer menjal sem nosilce sprednjega mostu in pa podložne gume zadnjih vzmeti, vijaki teh dveh sklopov so korozijsko sigurno najbolj izpostavljeni, na zadnji premi vijaki popolnoma brez rje, rumen cink skoraj povsod, spredaj v mostu je bila že opazna korozija na cinku, eden je pa že malo "škripal" ampak je šlo brez rezanja.
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Novi avti so za en drek!

Post by malinuc » 08 Jan 2019, 23:45

pero27 wrote: Problem je v večjem delu v kupcih in v zakonodaji, ne v poizvajalcih.
Ok, ja; seveda proizvajlcem ni v interesu da bi njihovi avti zdržali v neskončnost, ker bi se trg nasičil in nebi meli več komu prodajat. Še največji absurd je da so se zdaj začele luksuzne znamke avtov kvariti pri nižji kilometraži, kot nizkocenovne. Razlog je v tem da proizvajalec gleda na svoje direktne stranke (tiste ki jim proda nov avto). Tipičen kupec novega BMWja ga z novim zamenja po 2-4h letih. Tipičen kupec novega Cliota pa ga zamenja po 10ih letih (ok, razen v Novem mestu, kjer obstaja anomalija zaradi katere se to zgodi že po pol leta :broken: ). Proizvajalca načeloma zanima da je prvi kupec maksimalno zadovoljen z avtom, da se vrne po novega in da avto ob času prodaje drugemu kupcu velja za dovolj zanesljivega da mu preveč ne pade cena in da prvi kupec ne izgubi prevč denarja ob prodaji (tipični problem italjanskih motociklov). Potem pa naj drugemu kupcu čimprej začne kvarit da bo šel v idelanem primeru za njim na odpad in ne k tretjemu, četrtemu in petemu kupcu ki načeloma avta itak ne vozijo na pooblaščeni servis in itak ne kupujejo original rezervnih delov, tako da proizvajalec od njih itak nič nima. (razen tega da bi tak človek potencilano kupil pri njih nov avto, če so vsi stari zelo nezanesljivi). In zato se resna vlaganja v moderne BMWje začnejo po 5h leti, v Cliote pa po 11h.
Na Mercedesovih šolanjih so nam poudarjali da "premium" znamke med seboj tekmujejo kdo bo stranki - kupcu več ponudil. Ne vzdržjivosti vozila ampak dodatno udobje, storitve. Tako recimo pri MB vsakemu lastniku osebnega vozila od leta 2008 dalje ponujajo svojo mobilo asistenco. Do nje je upravičena če pride vsako letno na servisni pregled, oziroma ob vsakem intervalu. v to asistenco spadajo brezplačne vleke, nadomestni prevozi (tudi letala), hoteli, nadomestna vozila... Tudi ta malo "bolan" primer so dali, da če ti v dežju brisalci ne brišejo ok, kličeš mb asistenco in ker so bli ti brisalci pred pol leta ok, zdej so pa v okvari, principal plača servisu dobrih 100€ da ta izvrši popravilo na terenu (zamenjavo metlic) :lol:
Ja se strinjam da se kupci novih "večjih" avtov hitreje naveličajo. Sami pravijo da je star avto pri 5 letih. Mi pa gledamo kaj bomo kupili starejšega od 25 let :D in ko rečeš da si plačal za 28 let staro vozilo 5000€, te gledajo kot bedaka :lol:
User avatar
mitja1303
Posts: 98
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: Novi avti so za en drek!

Post by mitja1303 » 09 Jan 2019, 08:50

Moraš vedeti tudi to da tipični BMW ima po 3 letih 200.000 prevoženih kilometrov, Clio pa 20.000, zato lažje zdrži 11 let :D
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: Slike hudih starih avtomobilov

Post by george wheels » 09 Jan 2019, 09:56

malinuc wrote:lahko skoraj rečem "doma" imamo dva caddya 2006 letnik, eden od novega pri hiši, drugi od 40.000km naprej. Prvemu se je zlomil ventil na 180.000km, drugemu do 240.000km dve odmični + dročniki in nato še zlomljena glavna gred, generalna kompletna s honanjem in novo odmično, dročniki, turbino, oljno črpalko, pregledane šobe... naredu 30.000 km ponovno uničeni dročniki odmična... res je samo sranje, res pa je da je to 75 konjski tdi, katerega so proizvajali samo dve leti, z originalnim enomasnim vztrajnikom. na obeh je crknil še menjalnik- posnet zobnik vzvratne. vsei 4 amortizerji na obeh, diski komplet 2x.
Lahko kam nalimam slike kako izgledajo danapnji vw-ji po pol leta, 2 letih ... Podvozje kompletno rjavo (preme, roke..., diski uničeni pri manj kot 50.000km... na novem pasatu so do 20.000km (2 leti) zamenjali že 3 zadne amortizerje v garanciji, obe spredni vratni kljuki čisti polom, resa pa je občutna razlika slovenski trg, ostala "severna" evropa

ko je že omnjen citroen, kolega na c4 2,0hdi 2006letnik, ene zadnje diske, tri komplete oblog, spredaj 3x obloge + struženi diski (od 60.000 - 250.000 km), dva hladilnika vode in ena cev klime, zadnji amortizerji. Pa moram reči da res nič ne gleda nanj. na zečetku lastnine mu je še "znorel" ker je bila prevelika količina motornega olja.

moj je tdi 105km in odmične so šle tudi meni, prvo ko prvo mislim da je to problem zaradi nepravilnega olja ali intervali predolgi, drugo kot drugo, se mi zdi da za odmično in dročnike sem dal cca 130€, zastojn po domače
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: Novi avti so za en drek!

Post by george wheels » 09 Jan 2019, 10:02

mitja1303 wrote:Moraš vedeti tudi to da tipični BMW ima po 3 letih 200.000 prevoženih kilometrov, Clio pa 20.000, zato lažje zdrži 11 let :D

točno to, in ponavadi so te številke na števcih pr bmw malo drugačne kot so realne
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3068
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Slike hudih starih avtomobilov

Post by L4UK0 » 09 Jan 2019, 12:35

george wheels wrote:moj je tdi 105km in odmične so šle tudi meni, prvo ko prvo mislim da je to problem zaradi nepravilnega olja ali intervali predolgi, drugo kot drugo, se mi zdi da za odmično in dročnike sem dal cca 130€, zastojn po domače
Cena gor al dol, da ti pri serijskem "šparovčku" požre odmične je neki narobe pri materialih / dizajnu.
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1307
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Novi avti so za en drek!

Post by Fleko » 09 Jan 2019, 15:27

malinuc wrote: Nato kupil od družine passat 2001 realnih 198.000 km, v dveh letih in pol naredil dobrih 100.000 km, domino efekt, ni preteklo servisnega intervala (15.000km) da ne bi vanj vložil vsaj 100€ materiala po nabavni ceni...
A samo 100€ :lol: Jaz imam tudi Passata B5 oz, zdaj bo prodan, na servisni interval (10.000km) malo čez 1000€ za material :lol: naredil 47.000 km. S tem, da avto pred mano redno servisiran na pooblaščenem servisu na točno 15.000km.
Bil je delovna mula in ga kozmetično nisem popolnoma nič rihtal razen znižal in 17 col gume in platišča.
Get low, no matter how
nalim
Posts: 358
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: Novi avti so za en drek!

Post by nalim » 09 Jan 2019, 18:42

Moj '06 Sharan 2.8 V6 4M se bliža 300.000km, pri meni je od 2009 in 100.000km.
Od izrednih popravil sem do sedaj menjal spiralo za airbag v volanu, počila je sprednja vzmet, povaril se je en izpušni kolektor, pri 27x.xxxkm je dobil novo sklopko zaradi ženine neumnosti in v prihodnjih tednih dobi nova hidravlična nosilca motorja/menjalnika ter hladilnik vode zaradi solzenja na stranskem spoju.
Od potrošnega materiala so bile menjane nekatere manšete polosi, 1x amortizerji (ni mi bilo všeč poskakovanje kolesa ob pospeševanju iz ostrih ovinkov :) ), diski (sigurno ne več, kot 2x) mikrojermen jermen, vodna črpalka in napenjalci.
Če ga ne bi tu in tam grizla rja, bi bil idealen. Avto vseeno ostaja pri hiši, saj je idealen daily za ženo in otroke, ki počasi prehajajo v vrste voznikov (prostoren, a kratek; močan za prehitevanja, a nevtralen).
Dejansko ne vem, če sploh ostaja zamenjava zanj z isto zanesljivostjo, zato me je groza, da bi ga moral zamenjati. :)
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Novi avti so za en drek!

Post by jur76 » 09 Jan 2019, 19:38

Sosed ima šarana letnik december 2002, dizel 2.0, kupljen star dve leti slovenski, narejeno realnih 240000km, dvakrat zavarjena zadnja cev v vhodu v zadnji lonec, 1x polnjena klima, 2x tavelik servis+ redni servisi, 1 x akumulator, pa menjane zadnje čeljusti zavor, pa letos en senzor ne vem kateri, ko si ga mrzlega pohodu je vrgel v save mode, pa dvakrat popravljeni zadnji robovi-rja, pa 10 sprednjih žarnic v levi luči- zanimivo desna še original.
To je vse v 16 letih, pravi da ga ne proda za noben denar.

Prijatu pa ima škodo oktavio dizel 2.0, letnik 1998, kuplil staro pol leta 6000km, sedaj 540000 km, poleg rednih servisov in menjava jermenov, lansko leto prvič menjani sprednji diski ,povarjen izpuh na spojih, in popravljena karoserija spredaj: blatniki so spodaj pregnili, nova notranja vezna stena- stara je zgnila in nova hauba, na novo preoblečen volan v usnje in menjalna ročka. to je vse.
Je pa res, da ful lepo vozi, Tudi ne proda.

Moj nissan quasqai letnik 2014, 1.6 bencin, kupljen nov ,v dveh letih so zamenjali pol avta, skor več na servisi kot na cesti, pol pa šol motor pri 58000 v tri p...

Žena je vozila že vse generacije megane, prvi je bil sedan 1.6 bencin, ostali karavan 1.6 16v bencin, razen servisov so vsi naredili (menjamo jih na šest do sedem let) od 280000 do 320000km brez vlaganj, samo tankaj vozi.
Ta zadnji ima sedaj 30000km pa ni nobenih težav, razen bremze mal cvilijo ko zaviraš.
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Novi avti so za en drek!

Post by ZiZa » 09 Jan 2019, 19:51

FB_IMG_1547056149261.jpg
Reno Koleos 10 let star - niso sam popli rjavi :lol:
Post Reply