Mig/Mag varilni aparat

gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Mig/Mag varilni aparat

Post by gtyrant » 17 Mar 2016, 20:23

Ima kdo kaj izkušen in bi mi lahko svetoval glede mig/mag varilnega aparata.
Uporabljalo se ga bo za kleparska dela na avtomobilih. Čeprav bo pred tem potrebno kar nekaj vaje...

Trenutno malo vse skupaj raziskujem s pomočjo googla. Izbiram med Daihen Varstroj in Iskro. Sem pa po vseh tistih zapisih in foruma strojništvo.com še bolj zmeden. Govoril sem tudi z dvema nekdanjima sodelovcema katera se ukvarjata s kleparijo. Eden mi je priporočal Iskro mig 210. Drugi pravi, da bo aparat z močjo 160-180A dovolj. Se pravi, bi mi bil hobby program dovolj in lahko izpustim dražji Supermig 191 in Iskro Mig 210L.

Zanimam se za naslednje modele. Varstroj: (142s, 150), 1600c, 1905c in supermig 191.
Iskra: Mig 150, 170, 190 in 210L(ecoline).

Sem pregledal tehnične lasnosti zgoraj omenjenih modelov. Cenovno je med naštetimi modeli tudi kar nekaj razlike(od 230€ pa vse do 550€).
Me pa zanima, če je v praksi med temi modeli kakšna razlika ko se gre za kakovost vara? Oziroma je z dražjim, bolj kakovostnim aparatom delo "lažje"?
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by Bajta » 17 Mar 2016, 21:38

ma te hobi zadeve vse nekak delajo, včasih crkne kakšna malenkost, pa pravjo da je itak vse kitajsko in ni problem popravt.

js sm kupil rabljeno iskro 190a.. za 120€ bil je na njej ze pr prejsnjem lastniku menjan usmernik. pol sm ga js kupil, ko sm ga prvič uporabil sm zašvasal novo gibljivo cev na avspuhu, pa se je sam pokadil iz njega. :?


crknla plata ko regulira pogon žice, pa vklop trafota.. že prej je bil kr skos v stiku.. prej da si sploh stisnil stikalo..

pol sm čakal enga strica iz elektronik foruma da mi je zrihtal drugo plato. lih POL leta. nakoncu mi je računal sicer samo 20€.. pa aparat se danes dela.

ma veze sicer kak pogon žice majo.. sam ti "hobi" švasaparati majo tk kr vsi navadn plastičn pogon. ko začne jebat čez cajt, pa neenakomerno podajat. ce zvohas kaj par let starega kvalitetnejsega, ne ravno hobi klaso, si zmagal.
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by piko » 17 Mar 2016, 21:39

Enofazne ali neke čudne dvofazne-medfazne zadeve močno odsvetujem. Zelo ti priporočam rabljen Varstroj 300A, to je vrhunski stroj, ni prevelik, ni pretežak, cene pa okol 500 na bolhi. Lahko ti pa priporočim serviserja-trgovca Pretent iz Ljubljane, ima vedno kaj na zalogi od rabljenega, obnovljenega. Super možakar, ni nek zaslužkar, rad pove po pravici. Če se pa debata razvije v smeri motokrosa, pa ura debate ne uide :P
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by Tine » 17 Mar 2016, 22:58

Mislim da bolj kot dober varilni aparat pri začetniku naredi razliko samozatemnitvena čelada. OBVEZEN nakup za začetnika!

Drugače pa si z Majklom delima Mig/mag varstroja, vstopni model hobi programa. Žice za navadno železo 0.6 obvlada odlično, z rostfrei 1.0mm pa je imel že težave, ampak je še tudi za silo šlo, čeprav mislim da ima v podajalcu zareze 06 in 08 mm. V varjenju do 4mm kovin se je izkazal za povsem uporabnega. Pa plin, ferromix ali slično in ne navaden CO2 iz gasilnih aparatov seveda.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by zegler » 18 Mar 2016, 07:33

@gtyrant. ce se nisi kupil in ce te zanima...

Stric si je iz nemcije prpelal iskravar 210 a se je na njem varilo res samo 4x, tudi sam sem poskuil in zadeva dela notri se prvi kolut zice, (se dobro da ni zarjavel) :) kajti jaz sem si ravno isti cas kupil tig, tako da zadeva je kot nova in ce si zainteresiran se oglasi na zs. Za ceno bom moral povprasat, ker pojma nimam kolk je takrat dal za to, skratka masina je za to kar si omenil mislim da prava. Je pa na 3f vticnico...

bilo kaj bos kupil pa je treba malo vaje, a mislim da bos hitro nastudiral, najpomembnejse so nastavitve, obilo veselja ko bos tako dalec
User avatar
mitja1303
Posts: 98
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by mitja1303 » 18 Mar 2016, 09:25

Jaz Sem imel skoraj 10 let Varstroj 160A in sem varil z njim brez vsakih težav in za pleharijo je bil čisto zadovoljiv. Sem pa letošnjo zimo prešaltal na SuperMig191 in je razlika očitna in sem zelo zadovoljen. Če imaš namen delati kleparijo na celem avtu, bi se jaz na tvojem mestu odločil rajše za 191 kot pa 160 (glede na moje izkušnje). Je bila pa takrat v Merkurju akcija in sem ga domov odpeljal za 400€, kar se mi zdi kar uredu cena plus tega imaš še garancijo.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by pero27 » 18 Mar 2016, 15:09

http://www.daihen-varstroj.si/varilni-a ... c-slo.html
Jst sm nabavil tole novo pa gasilsko jeklenko. Pocen pa dela. Zaenkrat varil od 0.75mm pleha do 4mm brez kakih posebnih težav. Včasih je treba malo bolj zagret varilno lužo na začetku, to je pa to.
Ježek
Posts: 389
Joined: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by Ježek » 19 Mar 2016, 22:43

Pri klepariji neke hude moči ne rabiš, vseeno pa bodi pozoren na intemitenco aparata oz. efektivni čas varjenja pri podanem toku. Glej tudi, kako dobro je narejena pištola, ker pri klepariji itak večino časa pikaš in je zelo koristno, če stikalo dela tako kot more. Če je zraven še ventil za jeklenko, bodi pozoren tudi na kvaliteto tega.

Moj prvi mig/mag je bila iskra 190, ki jo ima zdaj Bajta in je delala vredu, naredil sem kleparijo na 2 avtih in sešvasal cel kup pohištvenk, pred mamo je še kolega pošvasal 2 avta.. udala se je , ko sem švasal debelostenske pohištvenke brez premora nekje 2-3 ure :oops:

Zdaj imam doma vsaj 10 let starega varstrojevega Supermiga 230. Kupil sem ga od kolega, ki je profi klepar tako, da je verjetno prebavil kar precej kolutov žice. Z bivšo iskro sploh ni primerjave, tudi, če ga primerjam s šihtovskim varstrojem, ki je kao višek hobi programa in čisto nov bi se raje odločil za supermiga.

Js bi rekel, da, če imaš možnost neke preverjene rabljene varjante bolšega aparata ne imej zadržkov, drugače pa bo za hobi kleparijo iskra 190 oz. nekaj v tem rangu dovolj dobro služila, sploh glede price/preformanse..
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by Fleko » 20 Mar 2016, 16:14

Jaz imam doma Iskravar MIG 210 seveda ker smo ekološko osveščeni imam Ecoline serijo :lol:
Zaenkrat nimam pripomb, imam ga kaj pa vem 4 leta?? zaenkrat ni težav, za kleparijo več kot zadovoljivo, se da tudi kaj večjega pošvasat. Vzel sem ga predvsem ker v delavnici, kjer se pretežno ukvarjam s kleparijo oz. ne varim debelejšega materiala od 2mm nimam 3 faznega toka.
Je pa tako, ni to varilni aparat, ki stane 1000€+ tako, da ne pričakovati od njega čudežev. Za ta denar je več kot vredu.
Ko je prišel na tržišče so vsi razni merkurji imeli ceno po 700€+ :shock: jaz sem ga dobil z vsem za 460€ (edino bombo sem moral kupiti). Predvidevam, da so zdaj kaj znižali cene.
Get low, no matter how
User avatar
mitja1303
Posts: 98
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by mitja1303 » 05 Apr 2016, 14:48

Če še nisi nabavu švasaparata imaš sedaj v Merkurju spet akcijo na varilne aparate in te pride SuperMig 191 446€, pa greš tisti dan ko imajo žrebanje popusta, pa če nimaš sreče dobiš 5% dol, pa 3% na gotovino, pa če maš Merkur kartico dobiš še bon :) Pa te pride dobrih 400€, kar pa mislim da je kar ugodna cena za hobi program 8-)
Post Reply