Mig/Mag varilni aparat

User avatar
pero27
Posts: 2627
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by pero27 » 12 Jan 2019, 11:36

Ja pa si obrnil kolešček da gre žica po 0.6 utoru? Pa preload zmanjšaj na koleščku dokler ti ne začne drset žica, potem ga pa malo nazaj privij.
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by gtyrant » 12 Jan 2019, 12:15

Ja kolešček sem obrnil na 0.6 mm utor. Sprva sem kolut žice namestil kar direkt na os, skrajno desno. Sem mislil, da je problem, da ni scentrirana in jo špona preveč postrani. Potem sem se spomnil, da sem zraven dobil dva plastična koluta.
Kolut žice sem scentriral na sredino pa je isto.
IMAG3470.jpg
Bom probal še enkrat z nastavitvijo preloada na koleščku. Ne bom rekel, da sem do sedaj imel vedno optimalno nastavljeno, vendar nikoli v teh 2,5 letih odkar imam aparat nisem imel takega problema s pomikom žice.
Ježek
Posts: 389
Joined: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw

Re: Mig/Mag varilni aparat

Post by Ježek » 13 Jan 2019, 13:37

Če z nastavitvijo koleščkov ne bo nič boljše, namaži akso po kateri se vrti kolut žice z mastjo. Mogoče bo pomagalo.
Post Reply