Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by killergame » 18 Mar 2021, 11:51

So različne dejansko. Zunanji dve sta isti, pa notranji dve sta isti.

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by pero27 » 18 Mar 2021, 13:21

To je zato, ker so svečke zamaknjene zaradi vodnih kanalov ki gredo z sesalne na izpušno stran.
Se vidi z vrha glave kjer so čepljeni da je offset.
Sej bate morš tud prav obrnit kar tudi pomeni da morta bit dve različni kataloški številki bata; pin od ojnice ni nikol pocentriran na sredino bata, pa relief za sesalni in izpušni kanal v kroni bata nista enaka.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by eugene » 18 Mar 2021, 14:25

Pin v batu ni scentriran zaradi drugega razloga- kipanje in trenje. In kolkor sem zasledu, pri tej mašini je scentriran.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by pero27 » 18 Mar 2021, 18:38

Ja pa nebi ful hitro požrlo batov, če niso offset pini? Sej ma kar velik stroke ta motor, ne razumem kako bi mu blo prihranjeno ribanje bata od strani ob cilinder če ma res nasredi pine...
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by killergame » 18 Mar 2021, 23:43

Pin je v sredini bata čisto scentriran. Prav tako so reliefi batov isti tudi. Vsi 4 bati so isti. Ni nobenih razlik. Kolikor jz vem, je dizajn glave takšen, ker zaradi velikosti ventilov, svečka ni mogla bit na sredini in so jo zamikal.

Še par salik batov

Image

Image

Image

Bolš, da ne vete kolk teh glav je še blo različnih izvedb. Pa kolk masovno se tole predeluje. Športne verzije so pa na 2 svečki. Isto obe zamaknjeni hehe.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by killergame » 26 Apr 2021, 22:52

Tolk tega vmes blo, da groza od zadnjega updejta :lol: :D Tole bo noro dolgi post, kerga sestavljam pol dneva menda, tko da vzamte si čipse, piškote, pivo, čaj, itd za zravn :lol:

Dokončan GTV 2.0 V6 TB motor.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Nov rotor. Stari je bil en mal znucan :lol:

Image

Image

Image

Image

Zmontiran termostat s senzorji in vsem

Image

Zalepljen zadnji most

Image

Image

Pa še karter tesnilna + tesnilo

Image

Image

Image

Postavljen na voziček

Image

Potem pa očistil še injektorje v ultrazvoku in testiral brizganje

Image

Začnem montirat še krom cevi. Opa..spet bo neki narobe

Image

Postran so ga not navili. Pa sem se še spraševal zakaj hudiča je bil tak kratek vijak, da prijel skor nč..sem zvedo. Sej je sam turbo, zakaj bi rabo bit dolgi vijak :lol:

Image

In gotovo

Image

Image

By 8-)

Image

Image


Vmes med tem motorjem sem vzel v delo še GTV 2.0 V6 TB (ja 2x pain in the ass V6 TB istočasno :lol: ), ki je po dolgih letih stanja rabila ljubezni okoli motorja. No kasneje se je izkazalo da je rabila še malo več kot samo predvideno

Image

Image

Image

Takoj vidim en kup dela

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Puščajoči semering na polno

Image

Obenem avto je prišel do mene na vleki, pedal sklopke not pado. Veselje pridet do cilindra na menjalniku. Sam ene 100 stvari v napoto :lol:
Snameš vse to, pa še vedn nisi nč bližje :lol:

Image

Image

Image

Odšravfam 2 vijaka. Čak mal..kje je 3. Zakaj se to ne premika. Gledam, svetim. Počen vijak. Zavaril nosilc na vijak ki je ostal v menjalniku :lol:

Image

Zakaj sklopka ni delala :lol:

Image

Image

Začnem snemat zobati jermen

Image

Komi kej držal še napenjalc :lol:

Image

Redne menjave olja..hja. Ne glih. Ampak sem vido že 10x hujš tudi

Image

Avto je ropotal neznosno in nabijal vse. Sem mislo, da bo treba sam naštelat ventile. Mhm..

Image

So že razpadli dročniki vsi izpušni.

Image

Image

12V ključ za obmične pa jermenico oljne pumpe. Dal nardit si seveda

Image

Pomeril lufte

Image

Vidim stanje dročnikov. Grem s strahom merit odmične. Po nekem čudežu ne čist uničene, ampak ni minimum. Ajde..za silo bo še.

Image

Image

Turbo vs turbo :lol:

Image

Vse puščal semering na ohišju razdelilnika vžiga

Image

Image

Razkopal že pol motorja praktično haha

Image

Vse sneto

Image

Image

Po par dneh namakanja v citronki je star cilinder z še vedno ogromno nabijanja in vodovodarskimi klešči popustil in dal plac za novega

Image

Image

Vmes sem se zmoto in naročil tamale dročnike za prvo serijo. TB in super ma namreč večje..Pa je šel skoraj teden okoli, da sem dobil prave

Image

Image

Počasi zlaganje nazaj. Dobit pri tem avt vodno pumpo vn in notri, je za ubit!!! Da ne govorim da jermenica ne gre posebi dol, ker je premalo prostora, čeprav Alfina navodila kažejo kak jo snameš bp. V nekje 6 poizkusu sem jo uspel not dobit.

Image

Image

Image

Na hitro malo polepšal pokrov, da ni glih cel rjav

Image

Image

Image

Image

Malo še varil plastiko haha

Image

Image

Nov rotor

Image

Vsi jermeni nazaj

Image

Image

Zaprto vse pri jermenih

Image

Zaprt motor

Image

Večina nazaj na svojem mestu

Image

Na hitro polepšal še napise. Nisem mogo pustit vse umazano, odluščeno

Image

Vmes zamenjal še glavni cilinder sklopke

Image

Image

In odzračil sklopko

Image

Motor sestavljen!

Image

Image

Dalje mi reče, naj pogledam armaturo, ne sveti nič. Ok. Hudo čudno. Vzamem vn, razstavim.

Image

:lol: :lol: :roll:

Image

Image

Mja..nova ohišja, spucat vezje 8-)

Image

Pri kolegu na dvigalki dobila novo podvozje spredaj. Roke, amortizerji, stabilizator štangice, nove manšete volana, nov semering polosovine.

Image

Test drive itd, avto ne gre nikamr, tuli kot nora turbina in vleče šele od nekje 4k +. Ok neki ni vredu. Diagnoza, verjetn je turbina v kurcu :problem:

Image

Turbina dol.

Image

Lufta ni, veternica ok :think:

Image

Kaj je pa to :shifty:

Image

Image

Veselje z vijaki seveda :roll:

Image

In pa krivec za vse!

Image

No obenem odkrijem še počen westgate..

Image

Image

Ok. Dejmo drugo turbino. Reče znanc, joj mam eno obnovljeno v italiji. Ja super, dej pošl. Ko sem jz vido to "obnovljeno"

Image

Image

Image

Image

Hvala in adijo. Bomo kr staro od avta zrihtali.Vse razstavil

Image

Povarili westgate kolk se je dalo, da bo dlje zdržala.

Image

Vijake porihtali, kjer mi glave urejajo

Image

3x helicoil

Image

Downpipe 2x helicoil

Image

Pa seveda sem dal original stojne vijake in matice kot mora bit, ne vijake kere najdeš pri roki, kot večina dela..

Image

Image

Poravnane površine

Image

Plus cement za izpušne sisteme za ziher

Image

Pa za piko na i, še razcepka kot se spodobi za westgate

Image

"Obnovljena" turbina. Vsa nova tesnila, nove vakum cevi, stojni vijaki, matice, itd.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Zadaj desno je nabijala še stab štangica

Image

Pa grozni znakci so dobili malo lepše 8)

Image

Image

60 km testne vožnje. Zdej pa leti kot treba. Dobro potegne, nobenih zvokov več pihanja mim itd. Rabi še nov izpušni sistem, ker sta zadnja dva lonca luknjasta, ampak povrsti. Pride tudi to na vrsto, ma že v planu lastnik, skupaj z menjavo podvozja zadaj še.

Image

Mašinca dela zdej k urca

[youtube]QDx_m5WhVsI[/youtube]

[youtube]nA3bNoHKDXY[/youtube]

Pa na poln segrete še z mal več obrati :mrgreen: To je to od GTV, ki je vmes vskočla.

[youtube]LahKIopHtjg[/youtube]



Potem je prispel nov motor za zrihtat. Alfa 75 1.8 TB 8) Zgleda sicer odlično stanje, ampak je dolga leta čakal pa se bo preventivno pogledalo pred vgradnjo.

Image

Image

Image

Image


Za GTV 2.0 V6 TB motorjo je prišel na vrsto 164 3.0 V6 QV motor.

Image

Image

Že ko sem olje spuščal sem sumo, pa se je hitro sum potrdil :doubt: Voda zmešala se. Pa zažgano vse črno, lepljivo kot smola

Image

Image

Rjav zanič cilinder

Image

Podmazovanje na vn hehe :mrgreen:

Image

Image

Glave dol, nič lepega

Image

Noro oksidirane

Image

Image

Karter dol

Image

Ležaji pa gred na srečo preživeli

Image

Image

Image

Image

Image

Kar se pa ne more rečt za bate..2 sta že mela znake ribanja na polno.

Image

Image

Cilindri bli pa toooolk zapečeni. Ene 2 ure jih vsaj vn tolko, brez da bi jih seveda pojebal :crazy:

Image

Vse črno zažgano

Image

Prišle še 2 rezervne glave, smo mislili, da jih bo mogoče boljše uporabit, ampak ta motor je pa zgleda mel neke probleme z dobavo olja, ker je bilo VSE zaribano do neuporabnega. Dobesedno vsak del motorja..

Image

Vmes prišli novi QV bati

Image

Delavnica polna :mrgreen:

Image

Glave so sicer mele tudi probleme, ampak se je uspelo rešit

Image

Image

Image

Odšle z gredjo v obdelavo

Image

In prišle nazaj "nove" :) Spodaj je bili sicer površina tolko od korozije, da se je rabili povarit in pobrusit potem, ampak so se rešile.

Image

Oprane v stroju, pri tolk zapečenem, drugače ne gre. Nova vodila, popravilo sedežev, poliranje vseh gredi in odmičnih. Popravilo korozije, brušenje, novi tefloni.

Image

Image

Image

Cilindri bojo ostali z izjemo enega isti. Po honanju premerjeni in preverjeni, bojo še vse ok.

Image

Enga tistega je pa žal rja uničila.

Image

Image



Vmes ker se je pri 12V mal vse zakompliciralo z vsem, sem pa dal na stojalo 24V in ga začel kr zlagat

Tuki je bil pa mal obratn vrstni red zaradi časovnega da smo spelali balans gredi na novo.

Image

Image

Image

Image

Image

Gred na novo zbalansirana na preračunane uteži. Olajšan vztrajnik in alu jermenica custom made. Jermenica utež v njej ni glih vrhunec estetike haha :lol:

Image

Image

Image

Image

Glave so bile sicer urejene, ampak se jih ni glih pazilo pa tudi brušene so bile slabo, tako da so šle še enkrat na brušenje

Image

Image

Image

Image

Robe za 2 motorja pripravljene :D

Image

Čiščenje batov. Prvi so bli čisto zanič, pa je potem mi hrvat prineso te druge, ki so pa super stanje še.

Image

Image

Image

Image

In pa čisti 8-)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Sestavljeni!

Image

Dalje. Čiščenje glavne gredi. Mojster na delu :D :lol:

Image

Image

Nikoli ne razočara kolk je svinjarije. Tukaj bi kmalu prišla do kanalov za mazanje ležajev

Image

Image

Skupaj kr nekaj svinjarije

Image

Image

Temeljito oprana kompletna in spihana

Image

In pa novi čepi

Image

Image

Prvi blok ni bil ok. Cel potolčen povsod, poškodovan pri zadnjem semeringu, pobrani navoji menjalnika 3, odtrgan vijak pri vodni pumpi, itd

Image

Opran drugi blok od Lancie, ki je isti kot 24V z izjemo par sprememb ki se zamenjajo bp

Image

Image

Malo pobrušena površina pumpe

Image

Očiščeni sedeži za cilindre in tesnila cilindrov

Image

Ležaji v blok

Image

Gred notr

Image

Image

Preverit s plastigage. All good.

Image

In stegnjena

Image

Tesnilna masa na ove strani plus tesnilo

Image

Image

Montirano skupaj s pokrovom bloka

Image

Flexhone je mel kr posla :mrgreen:

Image

Ampak je ratal

Image

Pa še očiščeni odzunaj

Image



Nadaljevanje sledi kmalu. Kdo je prišel do konca..kapo dol :lol:
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by Cox » 27 Apr 2021, 11:54

Kam daješ balansirat gredi?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by killergame » 27 Apr 2021, 13:19

Tole je stranka sama dala, jz sem sam pripravo spodn del vse na iste teže. Drugače je dal pa v Elmet Zagreb. Baje, da eden boljših.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by pero27 » 28 Apr 2021, 14:13

Skrajno zanimive vsebine! :)
V kateri tekočini pa bate pucaš v ultrazvoku?
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by killergame » 28 Apr 2021, 19:41

Voda + ajax :lol: :D Ampak to ne pridejo vn taki kot na slikah kasneje. Jz še vse to podrgnem s ščetkami potem pa luknje batnih obročkov je treba s starimi obročki spucat, ker to je tko zapečeno gor, da nimaš druge. 1 ura na 80°C pa vse lepo razmehča v ultrazvoku, da se potem očisti čisto lahko.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Post Reply