Page 6 of 8

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 22 Nov 2017, 22:18
by eugene
Tine wrote:
$küll wrote: tako da bo zdej 33ccm večja kubatura 8-)

aja pa kovani so kar original niso
Turn up the boost!

Rok. Razlozi kaj je ze tu fora s kolektorjem. Samo iz 3h al kaj?

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 22 Nov 2017, 23:18
by $küll
se ne spomnem da bi kaj pisalo da je kak nanos, bom pogledal seenkrat.

delal je prvo brušenje in bo pač ponovil vajo. jbg.

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 22 Nov 2017, 23:20
by $küll
Image

Image

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 23 Nov 2017, 10:34
by $küll
eugene wrote: Rok. Razlozi kaj je ze tu fora s kolektorjem. Samo iz 3h al kaj?
sem zablodu. sem razumel da turbo poganjajo samo 3 cilindri, v bistvu gre pa za tri pulze, kar pomeni da se po parih združita prvi drugi in tretji četrti cilinder preden pridejo do turbine. angleži pravijo da je kao ful slab izkosistek zaradi tega, ampak za 0.68bar serijskega tlaka je itak preveč...

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 23 Nov 2017, 13:07
by Fleko
Zato pa so razvili Twin scroll turbine, kjer se ujemajo pulzi, podobno kot na N/A 4/2/1 kolektorjih.
5 cil si itak nekaj zase, ker ponavadi imajo turbino tam nekje 4 cilindra in ne veš, kaj bi delal iz 5im.
In še med sabo se cikli prekrivajo za 15°, kar ni ne tič ne miš :lol:

Če razumem, si menjal izpušni kolektor kateri ima drugačno delitev kot original? 1/2, 3/4 in 5? namesto 1/2/3, 4 in 5?

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 23 Nov 2017, 20:20
by $küll
ne, vse bo original, razen tistega kar ne bo original...

:lol:

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 01 Dec 2017, 16:42
by $küll
evo končno se lahko dela nadaljujejo...

Image

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 12 Feb 2018, 19:35
by $küll
overkill?

Image

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 12 Feb 2018, 22:41
by eugene
Valda da ne. Daj naredi selega gladkega daj. :D

Re: 2.1T 10V obnova

Posted: 13 Feb 2018, 01:19
by $küll
desna stran ki je proti izpušnemu kolektorju in turbini je zapečena grozno, pilim stran zapaljeno staro barvo in rjo. če grem tako do čistega železa bo še trajalo... :roll: