2.1T 10V obnova

User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 11 Mar 2018, 13:55

Image

ima smisla čistit ta garež z noranjosti bloka al bo po 1000km isto?
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: 2.1T 10V obnova

Post by piko » 11 Mar 2018, 14:19

Škoduje ne, fajn pa ni. Mi operemo z Meglio rumenim in wapom z visoko temperaturo vode. Naprej pa bencin in čopič za fino čiščenje. Imamo pa opravka z velikimi dizli.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 11 Mar 2018, 15:11

meglio ne pomaga, bom z bencinom probal. sem pa zajebal ker so silindri že pohonani in mi je neumno zdej s paromatom okoli streljat. edino da cilindre napolnim z mastjo :lol:
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 11 Mar 2018, 15:14

Image

Image

neda se mi več žlajfat...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 2.1T 10V obnova

Post by DS71 » 11 Mar 2018, 17:48

paromat honanju nima kaj .. ja,dostikrat razna čistila in vrela voda delata čudeže,rjo pa pač mehansko .. itak pa ti je to fino ratalo ..pa če se ti še da al pa ne :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 11 Mar 2018, 20:32

ma da se nebi rja začela gor delat. zdej je na cilindrih neka mast ki jo je majsor gor namazal da ne rjavi, paromat bi to pomoje hitro opral. bi blo pa fajn v luknje od olja napihat vrelo vodo pod pritiskom...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 2.1T 10V obnova

Post by DS71 » 11 Mar 2018, 21:07

sej v vsakem primeru bi blo to fajn preprat cel blok po tem brušenju ..

Rja mislim da ne bi bila sporna ..če to pereš z vrelo vodo se to itak takoj posuši ..pa fino spihat in cilindre zamastit
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 2.1T 10V obnova

Post by eugene » 11 Mar 2018, 22:12

Spihat in wd 40 in potem mast.jaz bi tudi paromatom. Cilindre pusti namascene in ne spricaj direktno v njih pa bo vse v redu.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 2.1T 10V obnova

Post by Tine » 12 Mar 2018, 01:15

Lahko probaš stare bate s starimi obrocki okol obrnit in jih čist do konca cilindra proti centru bloka not potisnit, pa fino z mastjo namazat da pomaga tesnit in zaščitit cilindre.. bi znalo funkcionirat
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: 2.1T 10V obnova

Post by malinuc » 12 Mar 2018, 22:51

za te saje dol sprat je odličn kakšn kilav ekstra al pa dimmer, več imenov ma. Pr ns peremo isto pred honanjem/brušenjem in po obdelavi. Res pa je da peremo v pralnem stroju uporabljamo pa mešanico vode in olminega produkta olmatex. Zlo dobr gre stran, potem pa spereš z vročo vodo iz visokotlačnega, pa če takoj spihaš in z wdjem našpricaš ni šans da bi kaj rjavelo. Tudi če malo pustiš se naredi samo rahla oksidacija ki se obriše s krpo z oljem ali wdjem.
Če je pa res trdovraten garež pa dimmer pa samo namočiš, spereš, spihaš in našpricaš, nima kaj bit. Edino aluminj zna požret pri dolgotrajnem namakanju
Post Reply