2.1T 10V obnova

User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 27 Sep 2017, 22:51

Tine wrote:Mahle dela 80.5 bate, milimeter večja izvrtina od serijske pa bi že skor mogla pokrit te rise.

https://catalog.mahle-aftermarket.com/e ... 6028585995
ja v katalogih so, če se jih dobi ja pa druga zgodba :(
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: 2.1T 10V obnova

Post by papi » 27 Sep 2017, 23:16

eugene wrote:Nevem no izvenserijsko in Rok. Bo najdu bate ne se bat.Sploh pa ti jih nardijo po meri američani za kakega dobrega jurja.
:lol: :lol: :lol: Prvi stavek zmaga.... tip je star ... :lol: :lol: :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 2.1T 10V obnova

Post by pero27 » 27 Sep 2017, 23:35

$küll wrote: sem razmišljal da bi s kakim plastelinom vzel odtis pa zmeril negativ... ma se mi ne da, bo že majster preveru.
Jaz sem zmeril tako da sem uporabil tanko bakreno žico (iz navitja motorja) kot merilni listič; v cilinder sem dal obroček, potem pa probal kako debelo žico lahko vmes stlačim v riso.
Ni v nulo, približno pa vidiš kje si ;)
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: 2.1T 10V obnova

Post by stony » 28 Sep 2017, 06:12

Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 2.1T 10V obnova

Post by eugene » 28 Sep 2017, 07:32

Če so risi samo na eni strani potem ti jih lahko povrta kako desetinko izven centra in rešeno.
Let's go Brandon!
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 28 Sep 2017, 08:17

stony wrote:Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.
če je turbo bi bil zanimiv, samo dvomim. mora bit prav 2144ccm, wr, gv, js, kg. od 2.2 NA imam še dva bloka viška :)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 28 Sep 2017, 08:18

eugene wrote:Če so risi samo na eni strani potem ti jih lahko povrta kako desetinko izven centra in rešeno.
blok je v prtljažniku, po službi grem direkt do njega.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 2.1T 10V obnova

Post by croma_man » 28 Sep 2017, 08:19

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 8-223-9108

sam se vidjo tud neki risi...sam niso tigri kot pri tebi.
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: 2.1T 10V obnova

Post by stony » 28 Sep 2017, 08:32

$küll wrote:
stony wrote:Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.
če je turbo bi bil zanimiv, samo dvomim. mora bit prav 2144ccm, wr, gv, js, kg. od 2.2 NA imam še dva bloka viška :)
Nichts turbo
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 2.1T 10V obnova

Post by Fleko » 28 Sep 2017, 08:54

Koliko pa je imel tale motor km za seboj? Ker se tudi risov od honanja ne vidi.
Get low, no matter how
Post Reply