2.1T 10V obnova

Post Reply
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

2.1T 10V obnova

Post by $küll » 25 Sep 2017, 18:45

Se sicer se lotevam že en čas, je pa čas da se to malo pospeši...

Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 25 Sep 2017, 20:02

jutri dalje

Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 2.1T 10V obnova

Post by DS71 » 25 Sep 2017, 20:38

a tudi motor si vrgu na kose? :o

al je kakšna rezerva pa bo kakšen hi-end table ratal
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 25 Sep 2017, 22:16

to ja ta ki je bil v avtu. če te prav zanima zakaj je šel narazen...

Image

Image

nesem blok majstru da vidimo če gre skozi s prvim brušenjem, če ne bo jeba.

plan je da gre vse v original, s tem da se dobi samo kovane bate... :)

v original niso bli kovani namreč...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 2.1T 10V obnova

Post by pero27 » 25 Sep 2017, 22:59

Uff...
Prvo brušenje je verjetno 0,25mm, ne?
To pomeni na vsako stran 0.125mm, ni šans da gre tole čez... :? Jaz mam en blok za bmwja z nečim podobnim, pa zelo cvikam če bo šlo na drugo brušenje (0.5mm) čez; če bo, bo glihzaglih...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 2.1T 10V obnova

Post by DS71 » 25 Sep 2017, 23:03

u ne se jebat :( To je skorej ku moja manta ko ni blo dela da ga ne bi blo treba v roko primt pa popravt ..jeba
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: 2.1T 10V obnova

Post by grega983 » 26 Sep 2017, 06:31

To je bil motor že kdaj odprt in bati ven pobrani z rorcangami ? :oops: :evil: :twisted:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 26 Sep 2017, 19:21

to je poškodba zaradi knockanja (nima niti senzorjev). je bil tak že ko sem avto kupil, ni pa kadil modro, tako da zgleda da so se obročki prilagodili brazdam :lol:

cilindra 1 in 2 sta taka...
Last edited by $küll on 26 Sep 2017, 19:28, edited 1 time in total.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 2.1T 10V obnova

Post by $küll » 26 Sep 2017, 19:27

tako zgleda druga stran :/

Image

Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: 2.1T 10V obnova

Post by zegler » 27 Sep 2017, 07:47

zaradi knockanja ? me zanima malo vec, kako lahko pride do take poskodbe zaradi knockanja.

pri knock bi moralo bit bolj povrsinsko ne pa tako tockovno ali ? al pa celega razturat (lukna - bat ali ventil, al pa zvita batnica itn)

men se zdi da je to nekaj moralo zait v izgorevalni prostor, pol pa je masina to predelala pa spuknila ven :) se je vozil kdaj brez filtra ? pa vetrenica se je cela v turbu ?
Post Reply