Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Komedija se nadaljuje. Dobi Triglav, dans ležaje. Me kličejo. Hja..pa je mel Stepančič prav, je 8x. Ka se ti hecaš? 100% mi trdil, da je cena za par. In začne zatem krivit Italijane, da majo ne jasno napisano Ja no sh*t, zato pa sprašujem ene, druge tretje in bi pričakoval, da original servisi vejo za kaj je cena.
Ah. Zahvalo se pa reko, bom naročil kr Glyco, pa fertik. Ker 180€ pa za original ležaje žal ne dam, ker so Glyco cca 30€.
Aja Stepančič pa noče vrnit denarja zaenkrat, ker sem reko, da ne bom vzel ležajov glavnih po tej ceni.
Potem naslednji dan tole:
Res fajn odnos Stepančiča! On mi ne zna točne cene povedat. Potem pa ko zvemo točno ceno in ne vzamem me pa kr ONI odjebejo
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in ga tudi z vami za vedno zaključujemo.
Neverjetno
Aja pa še updejt! Rečem naj bi vrnejo 75€ za glavne ležaje, ostalo naročeno pa pač še vedno hočem vzet. In mi napišejo nazaj da mi ne bojo nič pošiljali in da mi bojo vs denar vrnili. Mrš!
Na koncu so potem vrnili denar, naročil vse razn glavnih ležajev v Avto Triglav. Glavne ležaje pa vzel Glyco.
Od ostalega.
Dal še moment ključ preverit, kolk je kej točen, ker nisem hotel se zanašat na kr tko na hoferjev moment ključ, ker pač je vseeno 20-25€ sam stal
Presenetljivo, razn da zateguje 10-15 Nm (do 140 Nm je bil preverjen, ker več itak nimam kej zategovat) več od vrednosti, ki se nastavi, je pa drugače +- 3 Nm točnost. Tko da fajn. Treba sam okol 10 Nm manj nastavlat od željene vrednosti in je to to. So mi rekl, da škoda drugega kupovat, ker je drugače ta čist super točn in ne bo nobene razlike tut če za 300€ enga kupim (razn pač da bi tam nastavo 140 Nm in bi zategoval dejansko tudi 135-145 N).
Tko da mam vse merilno orodje in moment ključ umerjeno čisto točno. Kar je super
Ah. Zahvalo se pa reko, bom naročil kr Glyco, pa fertik. Ker 180€ pa za original ležaje žal ne dam, ker so Glyco cca 30€.
Aja Stepančič pa noče vrnit denarja zaenkrat, ker sem reko, da ne bom vzel ležajov glavnih po tej ceni.
Potem naslednji dan tole:
Res fajn odnos Stepančiča! On mi ne zna točne cene povedat. Potem pa ko zvemo točno ceno in ne vzamem me pa kr ONI odjebejo
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in ga tudi z vami za vedno zaključujemo.
Neverjetno
Aja pa še updejt! Rečem naj bi vrnejo 75€ za glavne ležaje, ostalo naročeno pa pač še vedno hočem vzet. In mi napišejo nazaj da mi ne bojo nič pošiljali in da mi bojo vs denar vrnili. Mrš!
Na koncu so potem vrnili denar, naročil vse razn glavnih ležajev v Avto Triglav. Glavne ležaje pa vzel Glyco.
Od ostalega.
Dal še moment ključ preverit, kolk je kej točen, ker nisem hotel se zanašat na kr tko na hoferjev moment ključ, ker pač je vseeno 20-25€ sam stal
Presenetljivo, razn da zateguje 10-15 Nm (do 140 Nm je bil preverjen, ker več itak nimam kej zategovat) več od vrednosti, ki se nastavi, je pa drugače +- 3 Nm točnost. Tko da fajn. Treba sam okol 10 Nm manj nastavlat od željene vrednosti in je to to. So mi rekl, da škoda drugega kupovat, ker je drugače ta čist super točn in ne bo nobene razlike tut če za 300€ enga kupim (razn pač da bi tam nastavo 140 Nm in bi zategoval dejansko tudi 135-145 N).
Tko da mam vse merilno orodje in moment ključ umerjeno čisto točno. Kar je super
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
No denar dobil nazaj. Ostalo razn glavnih ležajev naročil v Avto Triglav, kjer nič ne komplicirajo, za glavne ležaje, ker jih ne bom vzel.
Odnos je pa res Stepančič :vomit:
No pa da zaključimo s tem. Kar naj imajo tiste original ležaje. Jz sem za smešno ceno, še ceneje kot sem mislo, si nabavo pri dobavitelju GLYCO STD skupaj z plastigage! Nisem mogo verjet, ko sem vido, da majo plastigage in to po ceni ta x4 manj kot ebay. Obenem vzel tudi loctite za vijake in matice zalepit.
Gred položena v blok
Ležaji v mostove
Plastigage na glavno gred!
Pa pritegnih v 3 korakih postopno
Zatem pa odtegnit in odstranih mostove in rezultat
Bil kr živčn ko sem čakal rezultate. Potem pa se mi odvalil kamen od srca. Zadeva je popolna rako rekoč. Zračnost glavna gred ležaji točno kot mora bit 0.03 do 0.04 mm!
Jutri pa očistit gred, k je svinjska in potegnit vn čepke kanalov, da se še kanale temeljito očisti
Odnos je pa res Stepančič :vomit:
No pa da zaključimo s tem. Kar naj imajo tiste original ležaje. Jz sem za smešno ceno, še ceneje kot sem mislo, si nabavo pri dobavitelju GLYCO STD skupaj z plastigage! Nisem mogo verjet, ko sem vido, da majo plastigage in to po ceni ta x4 manj kot ebay. Obenem vzel tudi loctite za vijake in matice zalepit.
Gred položena v blok
Ležaji v mostove
Plastigage na glavno gred!
Pa pritegnih v 3 korakih postopno
Zatem pa odtegnit in odstranih mostove in rezultat
Bil kr živčn ko sem čakal rezultate. Potem pa se mi odvalil kamen od srca. Zadeva je popolna rako rekoč. Zračnost glavna gred ležaji točno kot mora bit 0.03 do 0.04 mm!
Jutri pa očistit gred, k je svinjska in potegnit vn čepke kanalov, da se še kanale temeljito očisti
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Po malo dlje časa updejt.
Pobral original robo v Avto Triglav.
6x čepki glavne gredi, 12x kajle za sornik v batu, 1x tesnilo pokrova bloka pri jermenici, 2x aksialni ležaji.
Zakaj je vedno temu tako, da ko ne iščeš, se ponudi samo? Namreč dobil sem ponudbo za tako rekoč nove bate. Rabljeni v motorju par tisoč kilometrov. C klasa, maksimalna mera batov 92.95 mm. Cena pa 200€
In ka bom zdej nardil. Fu*k it, kupo, kaj pa naj
Pohonani tudi cilindri! Sedaj jih moram pa še odzunaj očistit, da bojo kot novi.
Danes sem še enkrat preveril zračnot ležajev s plastigage, ker je bilo zadnjič vseeno 0.025 - 0.030. No če pritegnem na spodnjo mejo 84-86 Nm je potem 0.030 do 0.035, kar je pa super (predvidena je namreč zračnost 0.03 do 0.04 mm). Naj sicer nebi bilo tudi nič narobe do 0.02 mm, ampak nebi probaval raje
Drugače pa odpiram čepke presenečenja na glavni gredi. Najboljša odločitev ever. Sem dolgo se odločal ali ja ali ne. No, bogu hvala, da sem.
To je sam v 1 čepku blo...
To je pa sam en del kerga sem vn dobil. Pa še je velik tega.
Nabavil tudi ščetke za čiščenje kanlov glavne gredi. Ki se jih dobi v vsaki trgovini z orožjem za čiščenje cevi. Majo glih prave premere
No to je blo končno stanje iz 6 čepkov. In pol da to pustiš notr, pa se v enem trenutko en košček odtrga, zabasa kanal in zariba ležaj na gredi...
Pobral original robo v Avto Triglav.
6x čepki glavne gredi, 12x kajle za sornik v batu, 1x tesnilo pokrova bloka pri jermenici, 2x aksialni ležaji.
Zakaj je vedno temu tako, da ko ne iščeš, se ponudi samo? Namreč dobil sem ponudbo za tako rekoč nove bate. Rabljeni v motorju par tisoč kilometrov. C klasa, maksimalna mera batov 92.95 mm. Cena pa 200€
In ka bom zdej nardil. Fu*k it, kupo, kaj pa naj
Pohonani tudi cilindri! Sedaj jih moram pa še odzunaj očistit, da bojo kot novi.
Danes sem še enkrat preveril zračnot ležajev s plastigage, ker je bilo zadnjič vseeno 0.025 - 0.030. No če pritegnem na spodnjo mejo 84-86 Nm je potem 0.030 do 0.035, kar je pa super (predvidena je namreč zračnost 0.03 do 0.04 mm). Naj sicer nebi bilo tudi nič narobe do 0.02 mm, ampak nebi probaval raje
Drugače pa odpiram čepke presenečenja na glavni gredi. Najboljša odločitev ever. Sem dolgo se odločal ali ja ali ne. No, bogu hvala, da sem.
To je sam v 1 čepku blo...
To je pa sam en del kerga sem vn dobil. Pa še je velik tega.
Nabavil tudi ščetke za čiščenje kanlov glavne gredi. Ki se jih dobi v vsaki trgovini z orožjem za čiščenje cevi. Majo glih prave premere
No to je blo končno stanje iz 6 čepkov. In pol da to pustiš notr, pa se v enem trenutko en košček odtrga, zabasa kanal in zariba ležaj na gredi...
Last edited by killergame on 11 Jul 2017, 15:59, edited 2 times in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Kako si pe čepe ven dobil? Se dobi tud nove?
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Od 4 zatolčenih delov 2 pobrusiš. Potem pa nekaj kovinskega na rob čepka in potolčeš da se obrne. Pa potegneš vn.
Za notri pa ali novi čepki + loctite + zatolčt na novo. Ali pa navoj vrezat pa čepke na navoj + loctite + še zatolčejo eni preventivno.
Ampak jz raje ne grem v rezanje navoja v glavno gred. Poči sveder notr, pa je fešta..
Sem pa seveda kupil nove čepke ja.
Za notri pa ali novi čepki + loctite + zatolčt na novo. Ali pa navoj vrezat pa čepke na navoj + loctite + še zatolčejo eni preventivno.
Ampak jz raje ne grem v rezanje navoja v glavno gred. Poči sveder notr, pa je fešta..
Sem pa seveda kupil nove čepke ja.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Vikend! Moji najljubši dnevi, ker to pomeni čas v garaži pri motorju Med tednom ni niti 1 ure časa noben dan.
No nabavil sem krtačke za čiščenje pištol, katere so popolne za čiščenje kanalov glavne gredi!
Jutri jo pa operem kompletno, kanale operem, posušim. Potem pa nove čepke not spravit. Montirat v motor gred fiksno. Pa v planu je še cilindre očistit odzunaj in vstavit v motor. Upam, da rata vse zamišljeno. Nalednji vikend je pa v planu sestavit bate z ojnicami, montirat batne obročke in jih dat v motor. Tko da spodn konc, "taglavn" del bi mogo bit kmalu gotov Potem pa še glave.
No nabavil sem krtačke za čiščenje pištol, katere so popolne za čiščenje kanalov glavne gredi!
Jutri jo pa operem kompletno, kanale operem, posušim. Potem pa nove čepke not spravit. Montirat v motor gred fiksno. Pa v planu je še cilindre očistit odzunaj in vstavit v motor. Upam, da rata vse zamišljeno. Nalednji vikend je pa v planu sestavit bate z ojnicami, montirat batne obročke in jih dat v motor. Tko da spodn konc, "taglavn" del bi mogo bit kmalu gotov Potem pa še glave.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
super to delaš
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Hvala
Danes po planu čiščenje gredi. Očiščena precej boljše kot sem upam, da bo :mrgreen:
Za čepke, mi je pa zmanjkalo časa, ker je uletel vztrajnik v obdelavo. Izgled prav tako skoraj kot nov. Moram samo še očistit z krtačko čisto vse lufte med zobniki, vsakega posebej in pa potem odnest drejarju, da poravna površino kje nalega lamela.
In pa končno stanje gredil. Vse 99% čisto in razmaščeno. Jutri pa čepki pridejo montirani. In pa puše cilindra v blok. Danes sem že probaval načine čiščenja puš. Ne bo problem očistit.
Danes po planu čiščenje gredi. Očiščena precej boljše kot sem upam, da bo :mrgreen:
Za čepke, mi je pa zmanjkalo časa, ker je uletel vztrajnik v obdelavo. Izgled prav tako skoraj kot nov. Moram samo še očistit z krtačko čisto vse lufte med zobniki, vsakega posebej in pa potem odnest drejarju, da poravna površino kje nalega lamela.
In pa končno stanje gredil. Vse 99% čisto in razmaščeno. Jutri pa čepki pridejo montirani. In pa puše cilindra v blok. Danes sem že probaval načine čiščenja puš. Ne bo problem očistit.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Hm, pa je pametno to tako v nulo očistit? Mastna bo takoj, ko boš motor zalaufu, do takrat se bo pa kej površinske rje že naredilo, če bo čist suha?
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Jst sm bil enakih misli takoj ko sem tole suho gred videl...
Če se že sekiraš za kontaminacijo olja, jo vsaj takoj namaži z oljem ki ga boš uporabil v motorju, takole suho pomojem da tud v tovarni nimajo...
Če se že sekiraš za kontaminacijo olja, jo vsaj takoj namaži z oljem ki ga boš uporabil v motorju, takole suho pomojem da tud v tovarni nimajo...