Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 06 Aug 2017, 15:36

To je problem tega bloka in pobiranje površine - ravnanje. Ker ni nič nastavljivo. Če pobereš blok in cilindre, je zadave toliko nižja. Plus ko še glavo pobereš. Prideta hitro lahko ventil in bat preveč skupaj.

Med pušami in blokom je sam 1 mm oring. In to je to :D
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by malinuc » 06 Aug 2017, 16:32

ponavadi se glave znižajo za do 0,10mm, razen če ni bil kdaj pregret, potem gre tudi preko 0,20 mm. Drugače pa če se odločiš za ureditev glave, pobrusiš ventile in sedeže, pri tem pa ventil spustiš minimalno za 0,20mm, tako da je po mojem mnenju strah da se bat in vetil srečata odveč. drugače pa narediš debelejše tesnilo, se da skoraj kakršnokoli tesnilo narediti po meri.

zanimivo da je oring nameščen med blok in pušo, verjetno se potem tesnilo malo poda in ni treba čisto točne površine na stiku?
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 07 Aug 2017, 00:17

Sej glave bom nižal, kolk malo bo le potrebno, da se jih poravna. Nič več od tega. Plus preveril bom s plastelinom itak tudi razdaljo ventil - bat.

Ja pravilno sklepaš. Puša dejansko nasede na oring. Ko spustiš v blok, se vsede na oring. Sedež za oring je pa v konus. Tako da ga dobro zatesni.


To je ena zadeva, ki me kr malo skrbi. Nisem opazil do sedaj, oz videl, da je kr resno. Očitno je temu srbu med montažo uspelo še ruknit nekam pušo. Ker je kot da bi iz strani z izvijačom zabil. Sedaj sem pobrusil rob, da je vsaj ravno. Jim pravi, da naj ne skrbim. No pa me skrbi malo, da nebi sčasoma prepihalo tesnilo slučajno tukaj glih, ker je skoraj po celi dolžni, kjer nalega dihtunga. Ma kdo kako idejo?

Image

So pa sedaj zmontirane puše. Očiščeni še dodatno sedeži kjer nalegajo puše. Potem pa vse naoljeno in novi oringi in naoljene puše. Kr padejo notri, tako kot treba.

Image

Image

Se svetijo k pirhi (sam ne s slanino namazani, ampak z oljem) :lol:

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by zegler » 07 Aug 2017, 07:08

celo podrejaj dol da ne bo vec zareze in da bo ravna, pa pol spodaj navaris kaki distancnik, ce pa to ni pomembno pa sam podrejaj pa vstavi na pravo visino...

ce pa te puse nimajo kaksnega nanosa bi pa jaz kr zgoraj ko je zareza na hitro dodal malo materiala z TIG-om pa pol dal zravnat z ostalim delom ... mislim da ti tukaj pride kovinski del tesnila in ja tu mora v nulo nalegat. Saj res da ne bos nekaj tunal masino in bo kje drzalo tudi ce ne bos nic nardil, ampak vseeno obstaja moznost ane ? :cry:
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 07 Aug 2017, 10:00

Sem najdo rešitev. Loctite 3450. 2K tekoča kovina. Rabim pa itak eno kapljico za popolnit tisto. Potem pa ravno pobrusit in je to to :) Pomojem najboljša in najcenejša rešitev za 10€.

Je pa kot si rekel. Dokler obstaja možnost nebi tvegal z naj bi blo ok. Glih tko kot nisem pustil 0.020 mm lufta na ležajih, ampak šel na sigurnih 0.030 mm.


EDIT: Hm vidim edino da območje tekoče kovine piše do nekje 100°C. Kar pa sigurno preseže puša. Po tem takem verjetno odpade ta opcija?
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
mitja1303
Posts: 98
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by mitja1303 » 07 Aug 2017, 12:10

Mislim da ti je tukaj najboljša možnost lasersko varjenje, pa pobrusiš tist minimum ostanka, cena pa tut ne bo astronomska.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 07 Aug 2017, 12:39

Tole z epoksiji ne bo šlo, ne...
Dej zalotat z srebrom pa pobrusi. ;)
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 14 Aug 2017, 00:28

Vikendi prehitro minejo! :evil:

Očiščene ojnice.

Image

Image

Kompleti vsi očiščeni. Jutri/torek pa vaganje in če bo potrebno kaj težo spremenit kateremu setu. Potem pa sestavit, preverit batne obročke v cilindrih luft, da je pravi, pa montaža batnih na bat in montaža bata v cilindre. Pa potem zmerit luft ojničnih ležajev, da je tapravi. In če je, fiksno zategnit ojnice.

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 19 Aug 2017, 23:19

Vsi deli spucani v nulo. Danes so šli pa na vaganje.

Image

Image

Image

Image

Rezultati so kr v kurcu. Žalostno/smešno je, da ojnice bi naj ble tovarniško v toleranci do 2g :lol: Pri meni pa največja razlika 4g haha. Bati so pa toleranca do 4g. No jz bom probal vse spravit na isto oz 1g razlike. Moram pa prvo še stehtat end to end ojnice, da nardim balans big end-small end ojnice, ter ujamem obenem skupne teže.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 28 Aug 2017, 02:02

Ni veliko novega. Natečna dela in izdelava priprav vzamejo ogromno časa.

Prva priprava za end to end vaganje. Dosti truda, slaba zamisel

Image


Druga priprava. Poslušal Jima, dej na ležaj pa preko cele ojnice big end pušo. Bo točno. Mhm..Zapravo en dan za neke netočne meritve.

Image

Image


Priprava 3. Že boljši rezultati. Še vedno iskal primerno vrvico za obesit, ki se ne razteza, se da zategnit, se ne razteguje, itd itd.

Image

Image


No na koncu je le uspelo. Razultati vedno isti. Ponovil za vsako ojnico 4x čisto izmenično. To je sedaj big end zmerjen in kr dosti različen. Sploh ojnica 6 je kar 7 g razlike od najlažje! Moram pa še small end še enkrat premerit na ta način, ki je točen.

Image

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Post Reply